Κάννες 2013: Ημέρα πέμπτη
Ολα όσα συνέβησαν στο 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών την Κυριακή, 19 Μαΐου, έτσι όπως τα είδε και τα κατέγραψε το Flix.
Ολα όσα συνέβησαν στο 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών την Κυριακή, 19 Μαΐου, έτσι όπως τα είδε και τα κατέγραψε το Flix.
Στο «Seduced and Abandoned», ο Τζέιμς Τόμπακ και ο Αλεκ Μπόλντγουιν καταγράφουν την περσινή τους επίσκεψη στο Φεστιβάλ Καννών και τις συναντήσεις τους με τους μεγαλύτερους δημιουργούς του κόσμου, σε μια διασκεδαστική ερωτική ιστορία με αντικείμενο του πόθου τις ταινίες.
Μια κατάδυση στον κόσμο των Ιρανών μεταναστών που ζουν δίχως επίσημα χαρτιά στην Αθήνα, περιμένοντας να φύγουν προς δυσμάς, που σε βάζει στη θέση τους και που σε βοηθά να αντιληφθείς την δική τους πλευρά, δίχως διδακτισμό ή ευκολίες.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ρίτι Παν επιστρέφει στις επώδυνες αναμνήσεις από τις μέρες των Κόκκινων Χμερ στη Καμπότζη. Μόνο που αυτή τη φορά, το κάνει με έναν απροσδόκητο τρόπο που λειτουργεί πολύ καλύτερα απ΄ότι ένα τυπικό, ντοκιμαντέρ.
Μετά το περιστατικό με την κλοπή των κοσμημάτων της Chopard και αυτό με τον άγνωστο που πυροβόλησε στον αέρα κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης, ένα δεύτερο κρούσμα κλοπής έρχεται να δυσφημήσει ακόμη περισσότερο το Φεστιβάλ Καννών, το οποίο φέτος μοιάζει να είναι το πιο αναπάντεχα περιπετειώδες των τελευταίων χρόνων.
Ο Ολλανδός Αλεξ βαν Βάρμερνταμ εντοπίζεται από το Φεστιβάλ Καννών στην όγδοη μεγάλου μήκους ταινία του, ένα έξυπνο αλλά όχι πρωτότυπο σχόλιο πάνω στη φύση του κακού.
Ο Οσκαρ Αϊζακ, η Κάρεϊ Μάλιγκαν, ο Γκάρετ Χέντλαντ, ο Τ - Μπόουν Μπερνέτ, ο διευθυντής φωτογραφίας Μπρούνο Ντελμπονέλ και ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ πλαισίωσαν τους αδελφούς Κοέν και μίλησαν για τη φολκ μουσική και την πραγματική πρωταγωνίστρια: την τζίντζερ γάτα τους.
Η πρωταγωνίστρια του «Grand Central», το ανερχόμενο αστέρι της Γαλλίας, μίλησε στο Flix για τις κινηματογραφικές της φιλοδοξίες και την αγάπη της για τη θηλυκότητα.
Ολα όσα συνέβησαν στο 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών το Σάββατο, 18 Μαΐου, έτσι όπως τα είδε και τα κατέγραψε το Flix.
Με ένα εξαιρετικό σενάριο, άψογες ερμηνείες, ρυθμό, ατμόσφαιρα, αλλά και το γνωστό ιδιοσυγκρασιακό τους μαύρο χιούμορ, οι αδελφοί Κοέν αναπαραστούν την μποέμικη άφραγκη ζωή των φολκ μουσικών των καφέ του Βίλατζ στα τέλη της δεκαετίας του 50, σε μία κωμωδία γλυκόπικρη, τρυφερή και προσωπική - σαν αυθεντική φολκ μπαλάντα.
Μ’ ένα φωτογενές πρωταγωνιστικό δίδυμο κι ένα γόνιμο περιβάλλον για ντεκόρ, η Γαλλίδα Ρεμπέκα Ζλοτόφσκι ένα μοιραίο έρωτα χωρίς φεστιβαλικές αξιώσεις.
H νέα ταινία για τον Αρνό Ντεπλεσάν στο διαγωνιστικό τμήμα των Καννών, πέμπτη συνεργασία του με τον Ματιέ Αλμερίκ, μία ακόμα στιβαρή ερμηνεία για τον Μπενίσιο Ντελ Τόρο. Αλλά, δυστυχώς, μέχρι εκεί.
Βρίσκεται στο Φεστιβάλ με την πρώτη της σκηνοθετική δουλειά, το «Miele» και μίλησε στο Flix για τις νέες διαδρομές στην καριέρα της. Από την πρώτη λέξη, μας κρατούσε στο χέρι.
Το Flix συνάντησε τον σκηνοθέτη και την πρωταγωνίστρια του «The Congress» και μίλησαν για το παρόν και το μέλλον του σινεμά σε μία συνέντευξη που μας ενθουσίασε.
Ενα υπαρξιακό θρίλερ για την επιθυμία, τον έρωτα, την συντροφικότητα, το σεξ και τον θάνατο, που ξετυλίγεται στις όχθες μιας λίμνης και πίσω από τους θάμνους του δάσους που την περικλείει.
Αυτό το φεστιβάλ είναι επεισοδιακό! Πυροβολισμοί σταμάτησαν την ζωντανή τηλεοπτική συνέντευξη που έδινε ο Κριστόφ Βαλτς στην παραλία της Κρουαζέτ. Δείτε το βίντεο!
Ολα όσα συνέβησαν στο 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών την Παρασκευή, 17 Μαΐου, έτσι όπως τα είδε και τα κατέγραψε το Flix.
Προβλήθηκε στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών και κέρδισε ένα ασταμάτητο, ηχηρό, απόλυτα δίκαιο και γεμάτο δάκρυα χειροκρότημα. Το στιβαρό, κοινωνικά ακριβές και ποιητικό δράμα της Κλιο Μπάρναρντ είναι μια από τις καλύτερες ταινίες που θα δούμε φέτος στις Κάννες.
Ενας από τους σπουδαιότερους Ιάπωνες σκηνοθέτες παρουσιάζει ένα τρυφερό οικογενειακό δράμα, που θα ολοκληρωνόταν ωραιότατα στη μισή του διάρκεια.
Επιλέγοντας ένα δύσκολο βιβλίο και ένα ακόμα δυσκολότερο θέμα, αυτό της εκούσιας ευθανασίας, η Βαλέρια Γκολίνο κάνει ένα αξιέπαινο σκηνοθετικό ντεμπούτο, αποφεύγοντας τις ηθικές παγίδες αλλά όχι και κάποιες κινηματογραφικές.