Κάννες 2013

Κάννες 2013: η Κρουαζέτ υποκλίνεται στον Ρόμπερτ Ρέντφορντ! Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013: η Κρουαζέτ υποκλίνεται στον Ρόμπερτ Ρέντφορντ!

Δεν είναι ο Γέρος και η Θάλασσα, παρόλο που το «All is Lost» του Τζέι Σι Τσάντορ φέρνει στο μυαλό το κλασικό βιβλίο του Χέμινγουεϊ. Παρατηρώντας από κοντά τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ στη συνέντευξη Τύπου της ταινίας, το Flix είδε έναν 76 χρονών νεαρό να μιλάει με πάθος για το σινεμά, τους ρόλους και τη ζωή του.

Ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν ερεθίζεται από τη βία: το Flix στη συνέντευξη Τύπου του «Only God Forgives» Φεστιβάλ / Βραβεία

Ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν ερεθίζεται από τη βία: το Flix στη συνέντευξη Τύπου του «Only God Forgives»

Οχι κορίτσια, δυστυχώς ο Ράιαν Γκόσλινγκ δεν ήρθε στις Κάννες. O Nίκολας Βίντινγκ Ρεφν έφερε μόνο την Κριστίν Σκοτ Τόμας, τον Ταϊλανδό πρωταγωνιστή του Βιτάγια Πάνσριγκαρμ (τον Θεό της ταινίας) και την προσωπική του πρόκληση και αλαζονεία στην Κρουαζέτ. Το Flix ήταν εκεί για να την αντιμετωπίσει...

Κάννες 2013: Η Chopard είναι ερωτευμένη με το σινεμά και το γιορτάζει μ' ένα VIP party! Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013: Η Chopard είναι ερωτευμένη με το σινεμά και το γιορτάζει μ' ένα VIP party!

Για να γιορτάσει την μακρόχονη ιστορία πάθους για το σινεμά, ο οίκος Chopard οργάνωσε μία βραδιά σε γιοτ αγκυροβολημένο στα ανοιχτά του κόλπου των Καννών με θέμα «In Love with Cinema» και θέα τη φωτισμένη Κυανή Ακτή.

Κάννες 2013: «All Is Lost», ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ σ’ ένα ρόλο ζωής και θανάτου Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013: «All Is Lost», ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ σ’ ένα ρόλο ζωής και θανάτου

Αποτελώντας μόνος του το καστ της νέας ταινίας του Τζέι Σι Τσάντορ, ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ έρχεται στις Κάννες με μια ερμηνεία που θα τον χαρακτηρίσει. Τι κρίμα που η ταινία συμμετέχει εκτός συναγωνισμού.

Κάννες 2013: Ο Ράιαν Γκόσλινγκ είναι in the mood for blood στο «Only God Forgives» Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013: Ο Ράιαν Γκόσλινγκ είναι in the mood for blood στο «Only God Forgives»

Ακραία στιλιζαρισμένο, υπερβολικά βίαιο, στην ουσία κενό, το νέο φιλμ του Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν λειτουργεί μόνο σαν μια συρραφή από υπέροχες σκηνές, ή σαν μια εν γνώσει του παρωδία του είδους του revenge thriller.

Κάννες 2013: Συμπαθητικά κλισέ στην Αφρική του «Grigris» Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013: Συμπαθητικά κλισέ στην Αφρική του «Grigris»

Μια μικρή σε φιλοδοξίες μελέτη χαρακτήρων, από τον σκηνοθέτη του «A Screaming Man» που δεν προσπαθεί για τίποτα παραπάνω απ΄ όσα πιστεύει ότι το κοινό της δύσης θέλει να δει από μια Αφρικάνικη ταινία.

Κάννες 2013: Είναι ο Μάικλ Ντάγκλας το φαβορί για το βραβείο ανδρικής ερμηνείας; Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013: Είναι ο Μάικλ Ντάγκλας το φαβορί για το βραβείο ανδρικής ερμηνείας;

Ο Μάικλ Ντάγκλας στη συνέντευξη Τύπου που έγινε σήμερα το πρωί για το «Behind the Candelabra» ήρθε αντιμέτωπος με το πιο ζεστό χειροκρότημα των Καννών. Είναι αυτό ένα δείγμα τάσης των βραβείων; Επίσης θα σταματήσει το σινεμά ο Στίβεν Σόντερμπεργκ; Και πώς αισθάνεται ο Ματ Ντέιμον που θα δει τα γυμνά οπίσθιά του στην μεγαλύτερη οθόνη του κόσμου το βράδυ στην πρεμιέρα;

Κάννες 2013: Φύλαγε τα ρούχα σου, για να έχεις τα μισά Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013: Φύλαγε τα ρούχα σου, για να έχεις τα μισά

Οι αποκαλύψεις για αλλεπάλληλες κλοπές και επιθέσεις στο 66ο Φεστιβάλ Καννών πληθαίνουν, φορτώνοντας τη διοργάνωση με έξτρα δημοσιότητα αλλά και μια αρνητική εικόνα που όμως δεν δείχνει να σταματάει στο ελάχιστο την φρενίτιδα των πάρτι, των λαμπερών προβολών και των δεκάδων σταρ που βρίσκονται αυτές τις μέρες στο γαλλικό θέρετρο.

Κάννες 2013 «Behind the Candelabra»: κονσέρτο για δύο πιάνα, τον Μάικλ Ντάγκλας και τον Ματ Ντέιμον Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013 «Behind the Candelabra»: κονσέρτο για δύο πιάνα, τον Μάικλ Ντάγκλας και τον Ματ Ντέιμον

Καλογυαλισμένο και με κρεσέντο ερμηνειών από τους Μάικλ Ντάγκλας και Ματ Ντέιμον, το κρυστάλλινο κηροπήγιο της ζωής του Λιμπεράτσε φωτίζει λαμπερά την οθόνη, αλλά δεν κρύβει πολλά από πίσω του.

Κάννες 2013: Η Βαλέρια Μπρούνι-Τεντέσκι και η καταραμένη γυναικεία υστερία Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013: Η Βαλέρια Μπρούνι-Τεντέσκι και η καταραμένη γυναικεία υστερία

Η ηθοποιός και σκηνοθέτης παρουσιάζει το «Un Château en Italie», τη μοναδική ταινία που υπογράφει γυναίκα στο Διαγωνιστικό Τμήμα: κι αν αυτή ήταν η καλύτερη απ’ όσες υποβλήθηκαν, χαθήκαμε!

Κάννες 2013: Ο Τζέιμς Φράνκο αποτυγχάνει με ενδιαφέροντα τρόπο στο «As I Lay Dying» Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013: Ο Τζέιμς Φράνκο αποτυγχάνει με ενδιαφέροντα τρόπο στο «As I Lay Dying»

O Τζέιμς Φράνκο μεταφέρει το ομώνυμο βιβλίο του Γουίλιαμ Φόκνερ στο σινεμά. Με τον τρόπο ενός μελετηρού φοιτητή που θέλει να εντυπωσιάσει τους καθηγητές του.

Κάννες 2013: Το «Shield of Straw» του Τακαάσι Μίκε, μοιάζει έτοιμο για το αμερικάνικο ρημέικ του Buzz

Κάννες 2013: Το «Shield of Straw» του Τακαάσι Μίκε, μοιάζει έτοιμο για το αμερικάνικο ρημέικ του

Μπορεί να χρειάζεται να κάνεις μερικές παραχωρήσεις σε ότι αφορά στη λογική συνέχεια της ιστορίας και στην ελαφρότητα με την οποία χειρίζεται την ηθική πλευρά της ιστορίας του, αλλά κατά τα άλλα, αυτό το big budget θρίλερ είναι αναμφίβολα απολαυστικό.

Κάννες 2013: Ο «Omar» και το θρίλερ της ζωής των ανθρώπων στη Δυτική Οχθη Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2013: Ο «Omar» και το θρίλερ της ζωής των ανθρώπων στη Δυτική Οχθη

Μια ταινία για το Παλαιστινιακό, ένα θρίλερ, ή μια τραγική ερωτική ιστορία; Το φιλμ του Χανί Αμπού Ασάντ κατορθώνει να είναι και τα τρία δίχως τίποτα να μοιάζει παράταιρο ή λάθος.

«Blood Ties»: Ο Γκιγιόμ Κανέ αγαπά τη Μαριόν Κοτιγιάρ και το αμερικανικό σινεμά των '70ς Φεστιβάλ / Βραβεία

«Blood Ties»: Ο Γκιγιόμ Κανέ αγαπά τη Μαριόν Κοτιγιάρ και το αμερικανικό σινεμά των '70ς

Το αγγλόφωνο ντεμπούτο του Γκιγιόμ Κανέ τον έφερε στις Κάννες, κι αυτός με τη σειρά του έφερε όλους τους σταρ του στην Κρουαζέτ: Μαριόν Κοτιγιάρ, Κλάιβ Οουεν, Μπίλι Κράνταπ, Τζέιμς Κάαν, Ζόι Σαλντάνα. Το Flix ήταν εκεί.

«Blood Ties»: ο Γκιγιόμ Κανέ θα ήθελε να είναι ο Μάρτιν Σκορσέζε Φεστιβάλ / Βραβεία

«Blood Ties»: ο Γκιγιόμ Κανέ θα ήθελε να είναι ο Μάρτιν Σκορσέζε

Ο Γκιγιόμ Κανέ επιχειρεί να σκηνοθετήσει τους «κακόφημους δρόμους» της Νέας Υόρκης του 70, με ολοφάνερη αγάπη και σεβασμό στο σινεμά με το οποίο μεγάλωσε. Παρόλες τις καλές προθέσεις και το λαμπερό καστ, η ταινία ξεφεύγει, ξεχειλώνει και δεν γίνεται ποτέ το αριστούργημα που προοριζόταν να γίνει.

Κάννες 2013: Το «Wakolda» κοιτάζει κατάματα, το γοητευτικό πρόσωπο του Κακού Buzz

Κάννες 2013: Το «Wakolda» κοιτάζει κατάματα, το γοητευτικό πρόσωπο του Κακού

«Ο Γιόζεφ Μένγκελε στην Παταγονία» θα ήταν ένας ταιριαστός υπότιτλος σε αυτή την χαμηλότονη μα συναρπαστική εξερεύνηση μιας μυθοπλαστικής πλευράς της ιστορίας του ναζί εγκληματία πολέμου, που θα μπορούσε να είναι κι αληθινή.