Ενδιαφέρουσες πρεμιέρες για την επόμενη Πέμπτη με ταινίες διαφορετικών μεγεθών να διεκδικούν μια θέση στην καρδιά των θεατών.
Αγέλη Προβάτων του Δημήτρη Κανελλόπουλου
Ο Θανάσης αδυνατεί να ξεπληρώσει το χρέος του στον Στέλιο. Όταν μαθαίνει πως κι ο Αποστόλης βρίσκεται στην ίδια θέση, του ζητά να συμμαχήσουν για να πετύχουν μια καλύτερη συμφωνία με τον Στέλιο. Κι ενώ βρίσκει κι άλλους πρόθυμους να τον ακολουθήσουν, δύο νεαροί μικροεγκληματίες φτάνουν στην πόλη για να εκφοβίσουν αυτούς που χρωστούν στον τοκογλύφο.
To σκηνοθετικό ντεμπούτο μεγάλου μήκους του Δημήτρη Κανελλόπουλου. Βραβείο Ιρις Β' Ανδρικού Ρόλου στον Αρη Σερβετάλη. Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Νεκρό Τηλέφωνο (The Black Phone) του Σκοτ Ντέρικσον
Ο Φίνεϊ, ένα ντροπαλό αλλά έξυπνο 13χρονο αγόρι, απάγεται από έναν σαδιστή δολοφόνο και παγιδεύεται σε ένα κλειδωμένο υπόγειο όπου οι κραυγές του δεν ακούγονται πουθενά. Όταν ένα αποσυνδεδεμένο τηλέφωνο στον τοίχο αρχίζει να χτυπά, ανακαλύπτει ότι μπορεί να ακούσει τις φωνές των προηγούμενων θυμάτων του δολοφόνου. Οι νεκροί όμως θέλουν να βεβαιωθούν ότι αυτό που τους συνέβη δεν θα συμβεί και στον μικρό ήρωα.
Ο Ιθαν Χοκ στον πιο τρομακτικό ρόλο της καριέρας του σε παραγωγή, σκηνοθεσία και σενάριο του Σκοτ Ντέρικσον, δημιουργού των ταινιών «Sinister», «Ο Εξορκισμός της Εμιλι Ρόουζ» και «Doctor Strange».
Η ιστορία του Ελβις Πρίσλεϊ μέσα από το πρίσμα της πολύπλοκης σχέσης του με τον αινιγματικό μάνατζερ του, «Συνταγματάρχη» Τομ Πάρκερ. Ειπωμένη από την οπτική του Πάρκερ, η ταινία βυθίζεται στη σύνθετη δυναμική ανάμεσα στους δύο μέσα σε 20 χρόνια με φόντο μια Αμερική που χάνει την αθωότητα της. Κεντρική φιγούρα σε αυτή τη διαδρομή είναι η σύζυγος του Ελβις, η Πρισίλα.
Ο Μπαζ Λούρμαν σκηνοθετεί τη βιογραφία της ανόδου του Ελβις Πρίσλεϊ.
Αφήνοντας το Λας Βέγκας (Leaving Las Vegas) του Μάικ Φίγκις
Το μόνο που ξέρουμε για τον Μπεν είναι ότι έχασε τη γυναίκα και τοπαιδί του εξαιτίας του αλκοολισμού του και τώρα χάνει και το τελευταίο του οχυρό: τη δουλειά του σαν συγγραφέας.Καίγοντας τα υπάρχοντά του, κατευθύνεται προς το Λας Βέγκας με έναν απλό στόχο: Να αυτοκτονήσει πίνοντας μέχρι να πέσει νεκρός. Πέρα από κάθε ελπίδα, χαμένος από τις τεράστιες ποσότητες αλκοολούχων ποτών που καταναλώνει, κατακτά κάποιες νηφάλιες στιγμές (όταν δεν τον καταπιέζουν τα βάσανα) το καλοπροαίρετο, ακατάσχετο κέφι ενός ανθρώπου για τον οποίο δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ ελεύθερης πτώσης και απόλυτης ελευθερίας.Βρίσκει μια όμορφη νεαρή πόρνη, τη Σέρα και την πηγαίνει στο μοτέλ του.Το σεξ, στην κατάστασή που βιώνει, είναι κάτι το εντελώς αδύνατον. Έτσι καταλήγουν να πίνουν μαζί, να λιποθυμούν μαζί και, μετά από κάμποσες «συνευρέσεις» μετά, να μετακομίζουν μαζί.Εκείνος θέτει μόνον έναν όρο: ότι η Σέρα δεν θα του ζητήσει ποτέ να σταματήσει να πίνει. Εκείνη συμφωνεί υπό έναν όρο: να μη της ζητήσει ποτέ να σταματήσει να γατζώνεται πάνω του...
To φιλμ του Μάικ Φίγκις που χάρισε στον Νίκολας Κέιτζ το Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου. Σε επανέκδοση με νέες κόπιες.