Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.


Deconstructing Harry

Διαλύοντας τον Χάρι (Deconstructing Harry) του Γούντι Αλεν

Ο Χάρι είναι ένας πετυχημένος συγγραφέας με πλούσια και ταραχώδη ερωτική ζωή, που διακατέχεται από διαφόρων ειδών ψυχώσεις, νευρώσεις, εμμονές. Στην ουσία, είναι ένας νάρκισσος που αυτοοικτίρεται, μισεί τον εβραίο εαυτό του, φοβάται τον θάνατο και αντλεί μια μαζοχιστική ηδονή κάθε φορά που βυθίζεται σε έναν κυκεώνα προσωπικών υπαρξιακών σκέψεων. O κ. Χάρι Μπλοκ, λοιπόν, «χρησιμοποιεί» τους ανθρώπους και εν συνεχεία, χάρη στο συγγραφικό του ταλέντο, αποτυπώνει στα γραπτά του τον τρόπο που τους χρησιμοποίησε. Η πραγματικότητα βέβαια είναι ελαφρώς παραλλαγμένη στο βιβλίο του.Το συγκεκριμένο γεγονός προκαλεί την οργή των πρώην συντρόφων του και των δικών του ανθρώπων.

Χρησιμοποιώντας ένα πολυάριθμο καστ ηθοποιών σε διάσημα guests, ο Γούντι Αλεν παίζει ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη φιξιόν, τη ζωή και το θάνατο, την ενοχή και την κόλαση (του άντρα και του καλλιτέχνη) και καταλήγει σε μία... ερωτική εξομολόγηση. Στους ήρωές του, στο γράψιμο, στο ίδιο το σινεμά. «Σας αγαπώ, στ’ αλήθεια. Ολους. Μου χαρίσατε μερικές από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου. Και σε κάποιες δυστυχισμένες, μου σώσατε τη ζωή. Μου διδάξατε πράγματα, και σας είμαι ευγνώμων...»

H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 2

free state of jones 607

Ο Επαναστάτης (Free State of Jones) του Γκάρι Ρος

Ο Νιούτον Νάιτ ήταν ένας αγρότης του Μισισιπή, ο οποίος στον Αμερικανικό Εμφύλιο Πόλεμο (1861-1865) υπηρετούσε ως νοσοκόμος του στρατού των Νοτίων. Οταν ο ανήλικος ανηψιός του έφτασε τρομοκρατημένος στο στρατόπεδο (μέσα στη νύχτα ο στρατός κατέσχεσε όλο το βιος της οικογένειας και βίαια στρατολόγησε τον ίδιον) και δεν επέζησε ούτε 24 ώρες, ο Νάιτ αποφασίζει να το σκάσει για να επιστρέψει το σώμα του παιδιού στην μητέρα του και να τον θάψουν σπίτι. Φτάνοντας στο Τζόουνς όμως, διαπιστώνει όλη την αλήθεια: τόσο καιρό μάτωνε στην πρώτη γραμμή σε... έναν πόλεμο πλουσίων. Αν είχες στην κατοχή σου 20 νέγρους είχες το δικαίωμα να αρνηθείς τη στρατολόγηση. Οπως επίσης, κανείς δεν σε «φορολογούσε», δεν κρατούσε δηλαδή το 90% της σοδειάς σου για να ταΐσει το στρατό της Ενωσης. Οι πλούσιοι γαιοκτήμονες είχαν βάλει τους φτωχούς αγρότες να πολεμούν για το δικαίωμα να κρατήσουν τους σκλάβους και την περιουσία τους. «Ολοι είμαστε οι νέγροι τους - τι δεν καταλαβαίνεις;» ξεστομίζει ο Νάιτ και, ως λιποτάκτης, κατεβαίνει στους βάλτους (εκεί όπου κρυβόντουσαν οι σκλάβοι που το έσκαγαν από τις φυτείες) κι οργανώνει την αντίσταση στην Ενωση. Με καλύτερο φίλο τον Μόουζις και ερωμένη την Ρέιτσελ, ο Νάιτ ηγείται μίας Επανάστασης που έγινε για το δίκαιο και την ισότητα - μία ισότητα που δεν ήρθε ποτέ: χρόνια μετά οι απόγονοί τους θα δικάζονται για τους διαφυλετικούς τους γάμους, ή θα αντιμετωπίζουν την Κου Κλουξ Κλαν.

Η αληθινή ιστορία του Νιούτον Νάιτ, ενός λευκού αγρότη που πολέμησε την Ενωση στο πλευρό των νέγρων και των αδύναμων σ' έναν ανταρτοπόλεμο για κοινωνική ισότητα, μετατρέπεται σ' ένα χαοτικό, άρυθμο, βαρετό σενάριο που θυσιάζει και την ερμηνεία του Μάθιου ΜακΚόνεχι. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.30 στον Alpha

evge 607

Ταξίδι στην Κριμαία (Evge) του Ναριμάν Αλίεβ

Ενα νεαρό αγόρι, ο Αλίμ, φοιτητής δημοσιογραφίας στο πανεπιστήμιο του Κιέβου κάθεται στο διάδρομο ενός νεκροτομείου. Μοιάζει χαμένος. Περιμένει τον πατέρα του που προσπαθεί να ξεγελάσει με δωροδοκίες την γραφειοκρατεία και να φροντίσει μόνος του για την ταφή του μεγαλύτερου γιου του, ακόμη ένα θύμα του πολέμου μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας που ξεκίνησε το 2014 και συνεχίζεται, κοστίζοντας ζωές και πολλά περισσότερα και από τις δύο πλευρές. Ο πατέρας του, ο Μουσταφά, είναι αυστηρός Μουσουλμάνος, θέλει η ταφή του γιου του να γίνει με κάθε παράδοση, πίσω στην Κριμαία και είναι διατεθειμένος να διασχίσει ολόκληρη την Ουκρανία για να τα καταφέρει. Με τον νεκρό γιο μέσα σε ένα ανοιχτό φέρετρο, αντίθετα από ότι ορίζει ο νόμος, στο πίσω μέρος ενός τζιπ, το ταξίδι ξεκινάει. Ενα ταξίδι πρωτίστως εξιλέωσης για τον Μουσταφά και βίαιης ενηλικίωσης για τον Αλίμ.

Το μεγάλου μήκους ντεμπούτο του Ουκρανού Ναριμάν Αλίεβ, ένα road movie που χαρτογραφεί τη σχέση ενός πατέρα με το γιο του με φόντο μια τραυματισμένη χώρα. Επίσημη συμμετοχή στο τμήμα «Ενα Κάποιο Βλέμαμ» του φεστιβάλ των Καννών. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Cosmote Cinema 2

Before Sunrise 607

Πριν το Ξημέρωμα (Before Sunrise) του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ

Οταν είσαι είκοσι και βρίσκεσαι ένα βράδυ του Ιουλίου στη Βιέννη δεν έχεις χρήματα για να μείνεις κάπου το βράδυ και ο πρώτος άνθρωπος που θα γνωρίσεις μέσα σε ένα τρένο και θα σε γοητεύσει είναι διατεθειμένος να περάσει τη νύχτα μαζί σου. Μαζί θα περιηγηθείτε σε μια άγνωστη πόλη, θα μάθετε ο ένας τον άλλον καλύτερα και θα μιλήσετε για τα πάντα: από την αρχιτεκτονική μέχρι το σεξ και από την μετενσάρκωση μέχρι τη μαγεία του να μοιράζεσαι τη ζωή σου με κάποιον άλλον. Και μετά θα χωρίσετε. Ο καθένας θα ακολουθήσει τη διαδρομή του, χωρίς να ξέρει αν θα επιστρέψει στο ραντεβού που δώσατε για να συναντηθείτε στο ίδιο μέρος έξι μήνες αργότερα αργότερα, παίζοντας με την πιθανότητα να έχετε μόλις αποχαιρετήσει τον έρωτα της ζωής σας. Οταν είσαι είκοσι, το καλοκαίρι είναι πάντα μια απέραντη πιθανότητα. Διαβάστε περισσότερα

Η ταινία προβάλλεται στις 16.25 στο Nova Cinema 2

Beanpole 607

Ενα Ψηλό Κορίτσι (Beanpole) του Καντεμίρ Μπαλάγκοφ

Το μεγαλεπήβολο, συγκλονιστικό «Ενα Ψηλό Κορίτσι», είναι τοποθετημένο στο Λένινγκραντ του 1945, στον έντονο απόηχο του πολέμου ο οποίος μοιάζει να κατοικεί ακόμη στο μυαλό και τις ψυχές των ανθρώπων που τον βίωσαν -παρ΄ ότι όλοι προσπαθούν να τον ξορκίσουν προσμένοντας μια περίοδο ειρήνης- και δανείζεται τον τίτλο του από την ηρωίδα του Ιγια, μια κοπέλα τόσο ψηλή κι αδύνατη που ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλους. Η Ιγια δουλεύει σε ένα νοσοκομείο φροντίζοντας τραυματίες πολέμου και προσπαθώντας να γιατρέψει τα δικά της τραύματα από το μέτωπο όπου είχε βρεθεί για να πολεμήσει, τραύματα που της έχουν αφήσει ένα σύνδρομο που κάθε τόσο κυριολεκτικά την «παγώνει» και την αποκόπτει από τον υπόλοιπο κόσμο. Στριμωγμένη στο μικρό της διαμέρισμα μεγαλώνει ένα νήπιο με περίσσευμα αγάπης, μόνο που σύντομα θα ανακαλύψεις ότι δεν είναι δικό της παιδί, αλλά μιας συναγωνιστριάς της και της καλύτερής της φίλης Μάσα, που έμεινε πίσω να πολεμήσει, όταν η Ιγια έφυγε για να θεραπευτεί. Με την ειρήνη να είναι πλέον η κανονικότητα, η Μάσα θα επιστρέψει από το μέτωπο, αλλά η χαρά της επανένωσης θα σημαδευτεί από ένα καταστροφικό γεγονός που θα σπρώξει τις δυο γυναίκες σε μια σχέση αλληλεξάρτησης και μια σειρά από αποφάσεις που συχνά αγγίζουν το πεδίο σχεδόν της αρχαιοελληνικής τραγωδίας. Τα όσα θα συμβούν, μεταμορφώνουν το δράμα στην καρδιά του φιλμ, σε ένα πρίσμα που θα σου επιτρεψει να δεις μέσα από τις διαθλάσεις του μια σειρά από πτυχές της κοινωνίας της εποχής, του τραύματος του πολέμου, της ίδιας της ανθρώπινης φύσης.

Μετά την πρώτη του εμφάνιση με το «Οι Δικοί μου Ανθρωποι», ο Ρώσος Κάντεμιρ Μπαλάκοφ, επιστρέφει με μια ταινία που δικαιώνει με το παραπάνω τους επαίνους και τα βραβεία που κέρδισε τότε. Βραβείο Σκηνοθεσίας στο τμήμα «Ενα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

harmonium

Harmonium (Fuchi nι Tatsu) του Κότζι Φουκάντα

Μια τριμελής οικογένεια που αποτελείται από ένα ζευγάρι και μια νεαρή κόρη ζουν μια ήρεμη καθημερινότητα. Η ηρεμία μερικές φορές διαταράσεται από τις ασκήσεις της νεαρής κόρης στο Αρμόνιο και πιο σπάνια, από την άφιξη ενός άντρα. Ψάχνοντας να ξεπληρώσει ένα χρέος και να καλύψει τον χαμένο χρόνο, ο νέος επισκέπτης είναι τόσο ένας καλεσμένος στο σπίτι όσο και εργαζόμενος στο εργαστήριο. Ξαφνικά, η κόλαση ξεσπά και κανένας δεν είναι αθώος.

Στην έκτη ταινία του, ο σκηνοθέτης, Κότζι Φουκάντα αποκαλύπτει τη διάλυση της παραδοσιακής ιαπωνικής οικογένειας, με τρόπο ακριβή και ενοχλητικό.

Η ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση ή αγορά στην διαδικτυακή πλατφόρμα της Strada Films ή στο viva.gr


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς