Ο Μπιλ Μάρεϊ είναι διάσημος, επιτυχημένος, οσκαρικός υποψήφιος. Ταυτόχρονα, για σταρ, μοιάζει ξεκάθαρα sui generis, θέλοντας περισσότερο ν' ασχολείται με τον κόσμο, παρά ν' ασχολείται ο κόσμος μαζί του.
Διαβάστε ακόμη: «On the Rocks» | Επιχειρηματίας έδιωξε τα γυρίσματα της Σοφία Κόπολα και του Μπιλ Μάρεϊ από τη γειτονιά της
Για την ακρίβεια, όπως δήλωσε σε μια πρόσφατη συνέντευξή του με αφορμή το «The Dead Don't Die» του Τζιμ Τζάρμους, ο Μάρεϊ δεν έχει ούτε ατζέντη, ούτε μάνατζερ, παρά μόνο μια δική του γραμμή 1-800 (το αμερικανικό αντίστοιχο των χωρίς χρέωση αριθμών 0-800), όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να τον καλεί - επ' αόριστον.
Η «επαγγελματική» γραμμή του Μπιλ Μάρεϊ, την οποία απέκτησε το 2000 κι είναι απόρρητη, προέκυψε από την επιθυμία του ηθοποιού να έχει την... ησυχία του. «Είχα μια σταθερή γραμμή στο σπίτι,» εξηγεί «και δεν σταματούσε να χτυπά. Με τα πολλά, σήκωνα το ακουστικό κι έλεγα, "ποιος διάολος με παίρνει κι αφήνει το τηλέφωνο να χτυπά τόση ώρα;" Κι ο ατζέντης έλεγε, "Με συγχωρείτε, τηλεφωνώ για τον τάδε...". Κι εγώ απαντούσα, "κοίτα να δεις, δεν μπορείς να το κάνεις αυτό. Εδώ είναι το σπίτι μου. Αν δεν σηκώνω το τηλέφωνο, μην επιμένεις γιατί με κάνεις να σε αντιπαθήσω.»
Διαβάστε ακόμη: «Πρέπει να εμπλέκεσαι στη ζωή, απλώς γιατί έχει πλάκα!» Ο Μπιλ Μάρεϊ δίνει μαθήματα υπαρξιακού χιούμορ
Ωστόσο, ο Μάρεϊ συνειδητοποιούσε ότι οι ατζέντηδες προσπαθούσαν απλώς να κάνουν τη δουλειά τους κι έτσι έκοψε το σταθερό στο σπίτι του και πήρε μια γραμμή -800. Οχι ότι με τον τρόπο αυτό βρίσκει κανείς τον ηθοποιό ευκολότερα. Ο Τεντ Μέλφι τον αναζητούσε για το «St. Vincent» κι άφηνε για μήνες μηνύματα στον τηλεφωνητή του, ώσπου, απελπισμένος, επικοινώνησε με τον δικηγόρο του Μάρεϊ. «Δεν είμαι πια πολύ πειθαρχημένος,» λέει ο ηθοποιός. «Οπότε μ' αυτόν τον τρόπο μπορώ να μην απαντώ σε καμία κλήση κι όταν έχω την όρεξη να επικοινωνήσω, τσεκάρω ποιος με πήρε και ποιο είναι το μήνυμα. Απέκτησα τόσο μεγαλύτερη ελευθερία στη ζωή μου.»
Ετσι κι αλλιώς, ο Μπιλ Μάρεϊ αποφεύγει τις νέες συνεργασίες και προτιμά να παίζει σε ταινίες δημιουργών που γνωρίζει καλά, όπως του Γουες Αντερσον, της Σοφία Κόπολα και φυσικά του Τζιμ Τζάρμους. Ετσι κι αλλιώς, δεν αναζητά τη δουλειά. «Κάποιες φορές δεν απαντώ σε καμιά κλήση για εβδομάδες ολόκληρες,» λέει. «Συγγνώμη, αφιερώνω το χρόνο μου στο να ζω. Δεν επιδιώκω να δουλέψω για κανέναν, οπότε δεν διατηρώ πια αυτό το επαγγελματικό προφίλ. Δεν κάνω και πολλά πράγματα για τη δουλειά μου. Ούτε κι εγώ ξέρω πώς μπορεί κανείς να με βρει πια.» Εκτός αν πρόκειται για... τη Σελίνα Γκόμεζ, ή κάποια νόστιμη δημοσιογράφο σε συνέντευξη Τύπου.