Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Παρασκευή 28 Ιουλίου

στα 10

Aν μείνετε μέσα απόψε, το Flix σας προτείνει τις καλύτερες ταινίες, διαθέσιμες σε τηλεόραση και πλατφόρμες.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι την Παρασκευή 28 Ιουλίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


The Guilty 607

«Ο Ενοχος» (2018) του Γκούσταβ Μέλερ

O Aσγκερ ξεκινά τη βάρδιά του στα επείγοντα τηλεφωνήματα της αστυνομίας. Δεν είναι αυτή η δουλειά του. Κανονικά, θα έπρεπε να είναι έξω, στη δράση. Αύριο είναι η δίκη του. Οι δημοσιογράφοι έχουν βρει το κινητό του, τον παρενοχλούν για μια δήλωση. Ο Ασγκερ δουλεύει στα τηλέφωνα γιατί είναι τιμωρημένος και υπό περιορισμό. Τι έχει κάνει; Είναι ένοχος; Θα τον υπερασπιστεί ο συνεργάτης του; Θυμάται τι πρέπει να πει; Τα τηλέφωνα χτυπούν. Αυτή είναι η μεγαλύτερη τιμωρία – να χάνει το χρόνο του πίσω από ένα γραφείο απαντώντας σε μεθυσμένους κι ανόητους. Μέχρι που στην άλλη άκρη της γραμμής ακούει την πνιγμένη, τρομοκρατημένη φωνή της Ιμπεν. Του μιλάει με κώδικα, σαν να έχει καλέσει τη μικρή της κόρη, ενώ στην πραγματικότητα εκπέμπει SOS. Ο πρώην άντρας της βγήκε από τη φυλακή, κι μετά από ένα βίαιο επεισόδιο με τα παιδιά, την απήγαγε. Ο Ασγκερ βρίσκεται στο ακουστικό κι η Ιμπεν σ' ένα λευκό βαν που τρέχει προς άγνωστη κατεύθυνση και προς το θάνατό της.

Ενας άνθρωπος, ένα δωμάτιο, ένα τηλέφωνο. Με ένα εξαιρετικό σενάριο κι αυτοπεποίθηση στην κάμερα, ο Γκούσταβ Μέλερ, στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο, καταθέτει ένα μικρό αριστούργημα - ένα masterclass στο χτίσιμο του κινηματογραφικού σασπένς. Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ του Σάντανς, Βραβείο Κοινού και Ανδρικής Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Διαβάστε αναλυτικά την κριτική του Flix

H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 1

Creed 2

«Κριντ ΙΙ» (Creed II, 2018) του Στίβεν Κέιπλ Τζ.

Η ιστορία συναντά τον Αντόνις Κριντ πρωταθλητή, πια, του ρινγκ και... της αγάπης, μια και ετοιμάζεται να παντρευτεί την αγαπημένη του Μπιάνκα. Ομως η χαρά του θα χρειαστεί να βάλει άνω τελεία, όταν ο Ουκρανός Βίκτορ Ντράγκο τολμά να διεκδικήσει τη ζώνη του. Παρεμπιπτόντως, ο Βίκτορ είναι γιος του Ιβαν, ένας κρεάτινος όγκος, ένα παντοδύναμο θεριό όπως βλέπουμε στις προπονήσεις του, καταφανώς κακοποιημένο ψυχολογικά από τον μπαμπά Ιβαν, που βγάζει πάνω του τα δικά του απωθημένα αποτυχίας, κάνοντάς μας να συμπαθήσουμε αυθορμήτως τον τεράστιο Βίκτορ. Εγκαταλελειμμένο, άλλωστε και από τη μητέρα του, τη Λουντμίλα της Μπριγκίτε Νίλσεν - η οποία και κάνει αγέρωχη, λιγομίλητη αλλά αυτοκρατορική επανεμφάνιση, χωρίς ίχνος ενοχής που παράτησε την οικογένειά της όταν το Κόμμα πέταξε τον Ιβαν σα στημένη λεμονόκουπα τότε, στα '80ς.

Ο Αντόνις, παρά τις επίμονες συμβουλές του Ρόκι που είναι, πια, υγιέστατος και φορά και το καπελάκι του, δέχεται την πρόκληση κι αρχίζει να προετοιμάζεται για έναν αγώνα που μοιάζει προδιαγεγραμμένη αποτυχία (ειλικρινά, μόλις κανείς δει την προπόνηση του Βίκτορ με τις σιδερένιες αλυσίδες και τις μαντεμένιες σφαίρες, δακρύζει για τον Κριντ). Με τον τρόπο αυτό και κάνει μια meta αναφορά στη σύγχρονη μορφή του ψυχρού πολέμου (όχι, αλλά θα μπορούσε) και, σίγουρα, αποκτά την ευκαιρία του ν' απογαλακτιστεί από τον Ρόκι, γιατί βρίσκει νέο προπονητή και κάνει του κεφαλιού του.

Η επιστροφή του Αντόνις Κριντ, μαζί με τον Σιλβέστερ Σταλόνε, τον Ντολφ Λούντργκρεν, ακόμα και τη Μπριγκίτε Νίλσεν, δεν είναι reunion: είναι η πρώτη αυτόφωτη ταινία του νέου brand. Διαβάστε αναλυτικά την κριτική του Flix

H ταινία προβάλλεται στις 22.50 στο STAR

Eyes of Laura Mars

«Τα Μάτια της Λόρα Μαρς» (Eyes of Laura Mars, 1978) του Ιρβιν Κέρσνερ

Η ζωή μιας φωτογράφου μετατρέπεται σε εφιάλτη, όταν ο φακός της, αντί να απαθανατίζει την πραγματικότητα που υπάρχει μπροστά της, της δίνει τη δυνατότητα να "βλέπει" τα ανατριχιαστικά εγκλήματα ενός μανιακού δολοφόνου. Αυτό το μοναδικό χάρισμα την φέρνει κοντά στο ντετέκτιβ που ερευνά την υπόθεση και αντιμέτωπη με μια τρομερή ανακάλυψη...

Φέι Ντάναγουεϊ και Τόμι Λι Τζόουνς σ' ένα από τα πιο ανατρεπετικά τότε και κλασικά σήμερα θρίλερ.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.20 στο Novalife

stagecoach

«Η Ταχυδρομική Αμαξα» (Stagecoach, 1939) του Τζον Φορντ

Μία ομάδα ετερόκλητων (κοινωνικά, ταξικά, συπεριφοριακά) ταξιδιωτών καλούνται να διασχίζουν την έρημο της Αγριας Δύσης με μία ταχυδρομική άμαξα. Μαζί τους ένας τυχοδιώκτης πιστολέρο που αναλαμβάνει χρέη προστάτη. Φόβος, η επίθεση Ινδιάνων, ή άγριων συμμοριτών που θέλουν να κλέψουν την άμαξα. Οι συγκρούσεις όμως θα είναι σφοδρότερες μεταξύ των ταξιδιωτών, παρά από έναν εξωγενή κίνδυνο.

Ο Τζον Φορντ υπογράφει ένα από τα καλύτερα γουέστερν και μία ταινία σταθμό στην ιστορία του σινεμά.

H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Κανάλι της Βουλής

aftersun

«Aftersun» (2022) της Σάρλοτ Γουέλς

Aftersun - για μετά τον ήλιο. Για να καταπραΰνεις το φλεγόμενο δέρμα, την ένταση της σκέψης, το θυμό. Τον ήλιο που όταν θέλει όλα τα φανερώνει, ή τα καλύπτει με τη θαμπάδα του και τ' αφήνει να σιγοβράζουν μέσα της.

Η Σόφι έχει μόλις γίνει 11. Ο μπαμπάς της, ο Κέιλεμ, σε λίγες μέρες θα γίνει 130. Τουλάχιστον έτσι λέει εκείνη, όταν τον πειράζει, στα home movies που τραβούν στο τυποποιημένο δωμάτιό τους, στο all inclusive ξενοδοχείο στα τουρκικά παράλια, όπου πηγαίνουν, οι δυο τους, για μια εβδομάδα διακοπών, αμέσως μετά το διαζύγιο των γονιών της. Αυτή είναι η Σόφι του 2000 - χαριτωμένη, ολοζώντανη, ένα παιδί που προσπαθεί να καταλάβει και ν' αγαπήσει αλλά απορεί, πληγώνεται, σοκάρεται όταν υποψιάζεται ότι ο μπαμπάς της δυσκολεύεται να είναι μπαμπάς της, να ενηλικιωθεί. Η Σόφι σήμερα, είκοσι χρόνια αργότερα, επιστρέφει με την (παραπλανητική, πάντα), μνήμη της σ' εκείνες τις μέρες, στο ψηφιδωτό από εικόνες και φράσεις, σε αλλεπάλληλα flash backs σε αποσπασματικές στιγμές τρυφερότητας, αδεξιότητας, μοναξιάς, στιγμές που καθόρισαν, τελικά, με διαφορετικό τρόπο, την πορεία και των δυο τους.

Το ντεμπούτο της Σάρλοτ Γουελς που ξεχώρισε ως μια από τις καλύτερες ταινίες της περσινής χρονιάς. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη από σήμερα και μέχρι το τέλος του μήνα για streaming στο viva.gr

tar

«TÁR» (2023) του Τοντ Φιλντ

Η Λίντια Ταρ είναι η μαέστρος της συμφωνικής ορχήστρας του Βερολίνου, μια γυναίκα στο απόγειο της καριέρας της. Δυναμική, απαιτητική, προκλητική, αμετανόητη, ανταγωνιστική, εγωκεντρική, είναι την ίδια στιγμή γοητευτική με τον τρόπο μιας αληθινής ιδιοφυΐας και ενός ταλέντου που ξέρει το μέγεθος και την αξία του. Εχοντας χτίσει από την αρχή τον εαυτό της και τη ζωή της μέσα από τη μουσική, τις επιτυχίες και τις απόψεις της, η Λίντια ζει μια οχυρωμένη ζωή με τη σύντροφό της και τη μικρή τους κόρη στο επικά μινιμαλιστικό διαμέρισμά τους στο Βερολίνο και στο υπέροχο γραφείο της στη φιλαρμονική, όταν τουλάχιστον δεν ταξιδεύει ανά τον κόσμο με την αφοσιωμένη βοηθό της, που έχει κι εκείνη τις δικές της φιλοδοξίες. Ομως η ατσάλινη, γυαλιστερή εικόνα της Λίντια αρχίζει να εμφανίζει ρωγμές, όταν μια σειρά από φήμες για απρεπή συμπεριφορά αποκτούν πρόσφυση, την ίδια στιγμή που μια νέα τσελίστρια στη συμφωνική αρχίζει να κεντρίζει έντονα το ενδιαφέρον της.

H Κέιτ Μπλάνσετ είναι καλύτερη από ποτέ σε μια ταινία χαρακτήρων που συζητήθηκε όσο καμία φέτος, εξίσου συναρπαστική με οποιοδήποτε θεαματικό blockbuster. Εξι υποψηφιότητες για Οσκαρ, ανάμεσα στα οποία Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας και Α' Γυναικείου Ρόλου.​ Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Διαθέσιμο προς ενοικίαση στο Vodafone TV

«Καλοκαίρι» του Κιρίλ Σερεμπρένικοφ

«Καλοκαίρι» (Leto, 2018) του Κιρίλ Σερεμπρένικοφ

H ιστορία του «Καλοκαιριού» εκτυλίσσεται στο Λένινγκραντ της δεκαετίας του '80 και ξεκινάει με ένα μονοπλάνο που μας ξεναγεί στο μοναδικό ροκ κλαμπ της πόλης, εκεί όπου τα συγκροτήματα της εποχής μπορούσαν να εμφανιστούν μετα από απόφαση ειδικής επιτροπής. Η εμφάνιση των συγκροτημάτων έπρεπε να είναι κόσμια, οι στίχοι επαναστατικοί αλλά όχι εντελώς επιθετικοί προς το σύστημα και το κοινό έπρεπε να μένει καθιστό.

Εκεί, σε μια παράδοξη εκδοχή του sex, drugs and rock 'n' roll θα γνωρίσουμε και τον Μάικ, ηγέτη ενός διάσημου συγκροτήματος και εξέχουσας φιγούρας της πανκ σκηνής της πόλης, ο οποίος ζει μαζί με τη σύντροφό του Νατάσσα και κυρίως μαζί με τους δίσκους του Ντέιβιντ Μπόουι, των Velvet Underground, των Blondie, μιας ολόκληρης σκηνής που φτάνει από τα δυτικά με δυνατές ηλεκτρικές κιθάρες για να σημάνει τη νέα εποχή.

Σύμβολο της νέας εποχής και ο Βίκτορ, νεαρός φέρελπις τραγουδοποιός που θα γίνει προστατευόμενος του Μάικ, αλλά θα αποδειχθεί πιο ταλαντούχος απ' αυτόν, πιο απόλυτος στις μουσικές του επιλογές, πιο γοητευτικός στα μάτια της Νατάσσας και όπως και αυτή, σε αντίθεση με τον Μάικ, θα βρει τον Λου Ριντ υπέροχο στιχουργό αλλά ... αλαζόνα.

Για ακόμα μία φορά, ο Ρώσος σκηνοθέτης δεν φοβάται να πειραματιστεί, να ενοχλήσει, να παραξενέψει και κυρίως να βρεθεί απέναντι στην ίδια του τη χώρα. Διαβάστε την κριτική του Flix εδώ

Η ταινία είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα του Cinobo

Secret Invasion

«Μυστική Εισβολή» (Secret Invasion, 2023)

Η νέα σειρά της Marvel και του Disney+ είναι και στο Vodafone TV!. Με πρωταγωνιστές τους Σάμιουελ Τζάκσον, Μπεν Μάντελσον, Ολίβια Κόλμαν, Ντέρμοντ ΜαλρούνεΪ αλλά και την... «Ντενέρις» Εμίλια Κλαρκ, η σειρά επιστημονικής φαντασίας υπόσχεται περιπέτεια, θέαμα αλλά και μεγάλες ερμηνείες. Η υπόθεση ακολουθεί τον Νικ Φιούρι, ο οποίος ανακαλύπτει μια συνωμοσία: η ομάδα Σκραλ θέλουν να πάρουν την εξουσία στην Γη, και η κρυφή τους δύναμη είναι ότι μπορούν να πάρουν τις μορφές αυτών με την εξουσία. Ο Φούρι θα ενώσει τις δυνάμεις του με τους Έβερετ Κ. Ρος, Μαρία Χιλ, και Τάλος για να τους σταματήσουν και να σώσουν την ανθρωπότητα.

Ο Σάμιουελ Τζάκσον υιοθετεί για ακόμα μία φορά τον ρόλο του Φιούρι κι ο Μπεν Μάντελσον αυτόν του Τάλος, σε αυτή την sci-fi περιπέτεια που αποτελεί την 9η τηλεοπτική σειρά που φέρει την υπογραφή της Marvel στην παραγωγή.

Η σειρά είναι διαθέσιμη στο Vodafone TV και στο Disney+