Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
Latin Noir του Ανδρέα Αποστολίδη
Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων Ανδρέας Αποστολίδης ταξιδεύει στη Λατινική Αμερική για να ανακαλύψει τη ζωή και το έργο των διάσημων συγγραφέων Paco Ignacio Taibo II(Μεξικό), Leonardo Padura(Κούβα), Luis Sepulveda(Χιλή), Santiago Roncagliolo(Περού) και Claudia Pineiro(Αργεντινή). Το ντοκιμαντέρ διερευνά πώς αυτή η γενιά συγγραφέων οδηγήθηκε στη συγγραφή νουάρ ιστοριών μυστηρίου, σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσει την ωμή κρατική βία, την αυξημένη εγκληματικότητα και τις συνεχείς παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που βιώνει η Λατινική Αμερική από τη δεκαετία του 1970 μέχρι τις μέρες μας. Από το Μπουένος Άιρες, στο Σαντιάγο, την Πόλη του Μεξικού, την Αβάνα και την Λίμα, οι ήρωες των αστυνομικών μυθιστορημάτων -ανεξάρτητοι ντετέκτιβ, δημοσιογράφοι, εισαγγελείς- γίνονται μάρτυρες και ξεναγοί ενός κόσμου που μεταμορφώνεται ριζικά μέσα από επαναστάσεις, πραξικοπήματα, εμφύλιους πολέμους, οικονομικές κρίσεις και κοινωνικές ανατροπές.
Ο Ανδρέας Αποστολίδης, με βαθιά γνώση και καλή παρέα, εξηγεί γιατί το νουάρ μυθιστόρημα της Λατινικής Αμερικής ήταν και είναι πολιτική πράξη. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.40 στην ΕΡΤ 2
Ο Επίμονος Κηπουρός (The Constant Gardener) του Φερνάντο Μεϊρέλες
Η Τέσα, οικολόγος ακτιβίστρια και σύζυγος ενός φιλήσυχου Βρετανού διπλωμάτη στο Ναϊρόμπι, βρίσκεται δολοφονημένη μαζί με έναν Αφρικανό γιατρό. Ο σύζυγός της Τζάστιν -προς έκπληξη όλων- ξεκινά μια προσωπική οδύσσεια για να αποκαλύψει την αλήθεια γύρω από το θάνατο της γυναίκας του, κάτι που τον οδηγεί σε επικίνδυνες αποκαλύψεις για τη δραστηριότητα των φαρμακοβιομηχανιών στη Μαύρη Ηπειρο.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.00 στον ΑΝΤ1
Σκιές του υποκόσμου (Il Bidone) του Φεντερίκο Φελίνι
Ο Αουγκούστο και ο Πικάσο είναι μέλη μιας συμμορίας απατεώνων, που εκμεταλλεύεται την αφέλεια του απλού κοσμάκη. Ωστόσο ο Αουγκούστο νιώθει ότι γερνά χωρίς να έχει καταφέρει να κάνει κομπόδεμα, ενώ ο Πικάσο φοβάται ότι θα χάσει τη γυναίκα του, αν αυτή ανακαλύψει την αληθινή δουλειά του.
Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Κανάλι της Βουλής
Μη Φεύγεις, Βάντα (My Wonderful Wanda) της Μπετίνα Ομπερλι
Η Βάντα του τίτλου είναι μια 35χρονη Πολωνή που έχει μεταναστεύσει στην Ελβετία και δουλεύει φροντίζοντας τον ανήμπορο πατριάρχη μιας πλούσιας οικογένειας, στην κομψή, πολυτελή βίλα τους. Η Βάντα έχει αφήσει τα δικά της παιδιά στην πατρίδα της και κάνει ό,τι μπορεί για να τους στέλνει χρήματα. Με κάθε στραβοπάτημα, η οικογένεια διώχνει τη Βάντα. Με κάθε νέα ανάγκη, την καλεί πίσω. Οταν η Βάντα μείνει έγκυος από το πιο απρόσμενο μέλος της οικογένειας, τόσο εκείνη, όσο και όλοι οι κάτοικοι του σπιτιού θα κληθούν να κοιτάξουν τις δικές τους αλήθειες κατά πρόσωπο.
Μπορούν τα λεφτά να αγοράσουν τα πάντα; Η κωμωδία της Μπετίνα Ομπερλι που διακρίθηκε στο φεστιβάλ της Τραιμπέκα και στο Φεστιβάλ του Βανκούβερ εξηγεί... Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 00.15 στο Nova Cinema 1
Χορωδία (Boychoir) του Φρανσουά Ζιράρ
Ένα 12χρονο αγόρι που πρόσφατα έχασε την μητέρα του καταλήγει σε ένα μουσικό οικοτροφείο, με τα δίδακτρα πληρωμένα από τον πατέρα του, ο οποιός μέχρι τώρα ήταν ολοκληρωτικά απών από τη ζωή του. Κανείς δεν περιμένει ότι αυτό το ατίθασο και μοναχικό πλάσμα θα καταφέρει να μπει στο συγκρότημα Boychoir - μια χορωδία αγοριών, που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο διατηρώντας υψηλά το κύρος της σχολής της.
Ο Ντάστιν Χόφμαν δίνει τον τόνο σε αυτή την ταινία που προσπαθεί να αποδείξει ότι μερικές φορές τα όνειρα μπορεί να γίνουν πραγματικότητα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 2
Περσεφόνη του Κώστα Αθουσάκη
Μια ελληνο-ιαπωνική σινε-οπερέτα, όπου ο μύθος της αρπαγής της Περσεφόνης ζωντανεύει μπροστά στα μάτια μιας ομάδας γυναικών από την Ιαπωνία, καθώς η άφιξη του ξένου άντρα αναστατώνει τα μέλη της οικογένειας του ξενώνα «Persephone» και τα αναγκάζει να ταυτιστούν με τη μοίρα των ηρώων του μύθου.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix
Δε Θέλω να Γίνω Δυσάρεστος Αλλα Πρέπει να Μιλήσουμε για Κάτι Πολύ Σοβαρό του Γιώργου Γεωργόπουλου
Ο Αρης είναι ένας 35χρονος που μεγάλωσε με τη βεβαιότητα ότι η ζωή του ανήκει. Αυτό το γνωστό δικαίωμα/προνόμιο που κουβαλούν αβίαστα στο βλέμμα και τη συνείδησή τους μερικοί άνθρωποι. Σταδιακά κέρδισε την εμπιστοσύνη του ιδιοκτήτη του εργοστασίου που εργάζεται, ανέβηκε στην πυραμίδα εξουσίας, και τώρα περιμένει να πάρει τα κλειδιά της διεύθυνσης. Αν όμως στην επαγγελματική του ζωή έδειξε πίστη, πειθαρχία κι επιμονή, στην προσωπική του έφευγε. Αφηνε πίσω σχέσεις, υποσχέσεις, συντρόφους. Ολες οι πρώην του αισθάνονται προδομένες. Ενας άντρας που φροντίζει με επιμέλεια το bonsai δεντράκι που κρατά στο κομοδίνο του, αλλά όχι τις γυναίκες που κρατά αγκαλιά στο κρεβάτι του. Ενα γύρισμα της τύχης όμως τον φέρνει αντιμέτωπο με το παρελθόν και τον εαυτό του. Γίνεται φορέας ενός νέου κι άκρως επικίνδυνου ιού, που οι γιατροί ακόμα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν. Ο ιός μεταδίδεται με τη σεξουαλική επαφή, μεταλλάσσεται γοργά και καταλήγει θανατηφόρος, αλλά μόνο για τις γυναίκες. Η viral επιδημία έχει εξαπλωθεί μέσα σε λίγες μέρες σε όλο τον κόσμο - γυναίκες πεθαίνουν στους δρόμους, στα αυτοκίνητα, στα γραφεία. Οι άντρες όχι. Παραμένουν μόνο φορείς. Ο Αρης είναι η μοναδική ελπίδα για τη δημιουργία ενός εμβολίου. Αρκεί, γυρνώντας προς τα πίσω, να ξανασυναντήσει όλες τις γυναίκες της ζωής του και να ανακαλύψει ποια σύντροφός του τον κόλλησε αρχικά. Εκείνες τον μισούν. Εκείνος, δεν θέλει να γίνει δυσάρεστος, αλλά πρέπει να μιλήσουν για κάτι πολύ σοβαρό.
Με τη δεύτερη ταινία του, ο σκηνοθέτης του «Tungsten» αποδεικνύει ότι έχει μία ξεχωριστή κινηματογραφική γλώσσα στην οποία επιτρέπουμε και τις πιο δυσάρεστες αλήθειες. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμή για αγορά σε streaming στο viva.gr
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς