Κάννες 2023: Ο Χρυσός Φοίνικας στην «Ανατομία μιας Πτώσης» της Ζιστίν Τριέ
Διαβάστε αναλυτικά τα βραβεία - έκπληξη (για καλό) του 76ου Φεστιβάλ Καννών.
Διαβάστε αναλυτικά τα βραβεία - έκπληξη (για καλό) του 76ου Φεστιβάλ Καννών.
H Διεθνής Ενωση Κριτκών Κινηματογράφου έδωσε τα βραβεία της σε Διαγωνιστικό Τμήμα, Ενα Κάποιο Βλέμμα και για πρώτη ταινία στα προγράμματα Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών και Εβδομάδα Κριτικής.
Σπουδαίοι άνθρωποι που εμπνέουν ακόμη στα τελευταία κόκκινα χαλιά του 76ου Φεστιβάλ Καννών.
Η Ιταλίδα σκηνοθέτης επιστρέφει στο διαγωνιστικό των Καννών με το «La Chimera», μία ταινία που σκάβει στο παρελθόν κι ανακαλύπτει θησαυρούς: ίσως και τον Χρυσό Φοίνικα.
Η σούπερ σταρ του σινεμά και του ακτιβισμού μίλησε σαν χείμαρρος για όλους και για όλα, από τον Γκοντάρ ως τον Ρέντφορντ, με ζηλευτή ενέργεια.
Μεγάλη αναγνώριση για το ντεμπούτο της Μόλι Μάνινγκ Γουόκερ και για την ελληνική Heretic.
Σίγουρα όχι από τις καλύτερές του, αλλά με καίριο σχόλιο για τον βρετανικό απομονωτισμό και απλούστατη διατύπωση.
Ο 77χρονος σκηνοθέτης διεκδικεί το Χρυσό Φοίνικα με μια μικρή μελαγχολική ταινία που όμως μοιάζει ταυτόχρονα με σπουδαστικό φιλμ και μια αμήχανη αφιέρωση στον Γιασουτζίρο Οζου.
Η σκηνοθέτης του γαλλικού πάθους παρουσιάζει μια μη πειστική, φουμαρολόγο ερωτική ιστορία ώριμης γυναίκας με έφηβο αγόρι, σκνοθετώντας πιο παλιομοδίτικα από ποτέ.
Πόσο μεγάλη τύχη να βρίσκεσαι απέναντι σε αυτό τον αναπολογητικά παθιασμένο σινεφίλ και να τον ακούς να ραπάρει ασταμάτητα για σινεμά. Ημασταν στην πρώτη σειρά της τάξης του, πιστοί του μαθητές. Διαβάστε όλα όσα είπε και ποια ταινία μάς έδειξε.
Τοποθετημένο σε ένα ιδιωτικό σχολείο όπου μια δασκάλα κηρύττει την αποχή από την τροφή, το φιλμ έχει στιλ αλλά δυστυχώς δεν έχει «πολύ ψωμί».
Αλλά ποιος νοιάζεται, όταν είναι εδώ ο Ταραντίνο...
Μια έκπληξη ομορφιάς και της σοφίας της απλότητας ήρθε τις τελευταίες μέρες του Φεστιβάλ από τον Βιετναμέζο-Γάλλο σκηνοθέτη.
Ο λαμπερός ήλιος νικά τις προβλέψεις για βροχή, η Ζιλιέτ Μπινός δίνει το σκήπτρο της στην Βιρζινί Εφιρά ως τη νέα υπέροχη Γαλλίδα ντίβα, κι ο Νάνι Μορέτι ανοίγει τα χέρια και χορεύει με το καστ του στην κορυφή του κόκκινου χαλιού.
H πιο αδύναμη στιγμή στη φιλμογραφία του Γουες Αντερσον επιβεβαιώνει πως κανένα στιλ, κανένα all-star cast και κανένα fan base δεν έκανε ποτέ μια ταινία καλύτερη από αυτό που (δεν) είναι.
Οπου το καστ του «Asteroid City» του Γουες Αντερσον έκανε απόβαση στην Κρουαζέτ...
Ενα μαξιμαλιστικό ιστορικό δράμα που μυρίζει μύρο και αίμα.
Ο μεγάλος Φινλανδός επιστρέφει στις Κάννες, δώδεκα χρόνια μετά τη «Χάβρη», μ' ένα απλό αλλά ακαταμάχητο ρομάντζο.
Και η Λίλι Ρόουζ Ντεπ διαδέχτηκε τον πατέρα της στο κόκκινο χαλί.
Ο σκηνοθέτης του «Midnight Skin», αμέσως μετά το χειροκρότημα στην Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Καννών, μιλά στο Flix.