TV

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Πέμπτη, 28 Ιουλίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Πέμπτη, 28 Ιουλίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.


where the wild things are

«Στη Χώρα των Μαγικών Πλασμάτων» (Where the Wild Things Are, 2009) του Σπάικ Τζόνζι

O μικρός Μαξ νιώθει ότι κανείς στον κόσμο δεν τον καταλαβαίνει. Αποφασίζει λοιπόν να το σκάσει από το σπίτι του και να βρει έναν άλλον κόσμο, τον κόσμο της φαντασίας του που είναι σίγουρος ότι υπάρχει. Ξεκινάει ένα ταξίδι στη θάλασσα και φτάνει Στην Χώρα των Μαγικών Πλασμάτων. Τα πλάσματα των στέφουν βασιλιά τους και τότε ξεκινούν τα προβλήματα για τον Μαξ. Ο Σπάικ Τζόνζι, ο πρωτοπόρος κινηματογραφικός παραμυθάς με το τρελό βλέμμα και τη ρομαντική καρδιά, διασκευάζει το δημοφιλές στην Αμερική κλασικό βιβλίο του Μόρις Σέντακ σε μία ταινία που σου θυμίζει πόσο δύσκολο είναι να είσαι παιδί και να προσπαθείς να καταλάβεις τον κόσμο. Και πόσο μαγικό ταυτόχρονα...

H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο ΟΡΕΝ

Η Λιακάδα μέσα μου

«Η Λιακάδα Μέσα Μου» (Un Beau Soleil Intérieur, 2017 ) της Κλερ Ντενί

Η Ιζαμπέλ είναι μια διαζευγμένη πενηντάχρονη ζωγράφος και ψάχνει διακαώς τον έρωτα. Θα τον αναζητήσει σε διάφορους άντρες που θα περάσουν από τη ζωή της: έναν κυνικό τραπεζίτη, έναν ανασφαλή ηθοποιό, έναν σέξι άγνωστο που θα χορέψει μαζί της σε ένα κλαμπ το «At Last» της Ετα Τζέιμς (σε μια σκηνή ανθολογίας), τον πρώην σύζυγό της, με την ίδια αδήριτη υπαρξιακή ανάγκη κάθε φορά για κάτι ουσιαστικό που θα νοηματοδοτήσει τη ζωή της και με την ίδια αμφίβολη έκβαση στο τέλος.

Η Κλερ Ντενί επιχειρεί μια κινηματογραφική διασκευή των «Αποσπασμάτων του Ερωτικού Λόγου» του Ρολάν Μπαρτ, με την Ζιλιέτ Μπινός στον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 2

Οι Ωρες

(«Οι Ωρες», 2002 ) του Στίβεν Ντάλντρι

«H κυρία Ντάλογουεϊ κάνει πάρτι για να καλύψει τη σιωπή. Οι άλλοι τη βλέπουν δυνατή και νομίζουν ότι όλα είναι εντάξει… αλλά δεν είναι». Τρεις ηρωίδες σχετίζονται με κάποιον τρόπο με το βιβλίο της Βιρτζίνια Γουλφ «H Κυρία Ντάλογουεϊ». H μία είναι η ίδια η Γουλφ στη δεκαετία του ’20, την εποχή που γράφει το βιβλίο και ενώ υφίσταται τις συνέπειες βαριάς κατάθλιψης. Η δεύτερη είναι η η Λόρα, μια νοικοκυρά της δεκαετίας του ’50, που ζει μια τακτοποιημένη, αδιάφορη, ανέραστη ζωή. Και η τρίτη είναι η Κλαρίσα, μια σύγχρονή ενσάρκωση της Ντάλογουεϊ, που ζει με τη σύντροφό της, έχει μια κόρη και παραμένει ερωτευμένη αιώνια ερωτευμένη με τον γκέι κολλητό της φίλο που αργοπεθαίνει από AIDS. Οι ώρες μιας πνιγηρής ζωής που δεν περνάνε, οι ώρες μιας ιδεατής ζωής που δεν έρχεται. To Oσκαρ της Νικόλ Κίντμαν.

Προβάλλεται τα μεσάνυχτα στον ΣΚΑΪ

Blue Bayou

«Μπλε Βάλτος» (Blue Bayou, 2021) του Τζάστιν Τσον

Γεννημένος στην Κορέα, ο Αντόνιο υιοθετήθηκε από Αμερικανούς γονείς όταν ήταν πολύ μικρός και μεγάλωσε στη Λουιζιάνα. Τον συναντάμε 30 χρόνια μετά, ερωτευμένο με τη γυναίκα του Κάθι, αλλά και με την εξάχρονη της κόρη από προηγούμενο γάμο, Τζέσι, την οποία μεγαλώνει τρυφερά, αφοσιωμένα, υποδειγματικά. Η Κάθι είναι έγκυος κι η μικρή Τζέσι ζηλεύει: τώρα ο μπαμπάς θα αγαπάει το δικό του μωρό περισσότερο. Και θα την εγκαταλείψει όπως ο πατέρας της. Ο Αντόνιο, πράγματι, θα την εγκαταλείψει. Οχι όμως για λόγους που το μυαλουδάκι της μπορεί να χωρέσει, ή η ενήλικη κοινή λογική και δικαιοσύνη μπορούν να δικαιολογήσουν. Ο Αντόνιο πρέπει να εγκαταλείψει τη χώρα, γιατί η νομοθεσία που ψήφισε η κυβέρνηση Τραμπ για τους DREAMERS (τα παιδιά των μεταναστών) που ακυρώνει την αμερικανική τους υπηκοότητα και τους αναγκάζει σε απέλαση, δεν αναγνωρίζει ούτε τις υιοθεσίες από άλλες χώρες. Κι έτσι ξαφνικά, ένας άνθρωπος με ρίζες, μνήμες, οικογένεια, μέλλον στην Αμερική, πρέπει να επιστρέψει στην Κορέα. Μία χώρα που τον γέννησε, αλλά δεν είναι η πατρίδα του.

Ο Αμερικανοκορεάτης Τζάστιν Τσον («Gook», «Ms Purple») γράφει, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί σε μία πολύ προσωπική ταινία για ένα κατεπείγον εθνικό θέμα. Διερευνά όλο το φάσμα των κοινωνικών προβλημάτων που βρήκαν πάτημα κι έκφανση στην Αμερική του Τραμπ: τον ρατσισμό που δεν ξεριζώθηκε ποτέ από τα σπλάχνα της χώρας.

Οι μπλε βάλτοι μπορούν να είναι τόποι ονειρικοί - πας εκεί την μικρή σου κόρη, τους ονομάζεις «το δικό σας μυστικό μέρος», και κάπως έτσι πλάθεις τις παιδικές της μνήμες. Κοιτάς τα νούφαρα κι αναγνωρίζεις τον εαυτό σου - λουλούδια που επιπλέουν και κολυμπούν με το ρεύμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν ρίζα. Οι μπλε βάλτοι είναι κάθαρση. Βουτάς στο νερό τους, ξεπλένεσαι, αναβαπτίζεσαι.

Προβάλλεται στο Novacinema 1HD στις 22.45

In the Aisles 607

«Στους Διαδρόμους» (In The Aisles, 2019) του Τόμας Στούμπερ

Ο Κρίστιαν έχει μόλις πιάσει δουλειά σε ένα μεγάλο πολυκατάστημα. Το παρελθόν του φαίνεται μόνο από τα τατουάζ στο σώμα του που δεν μπορούν να καλυφθούν από την λίγο μικρότερη από το μεγεθός του στολή εργασίας του. Και το παρόν του είναι να γεμίζει τα ράφια μόλις αδειάσουν από προιόντα με απώτερο σκοπό να γίνει χειριστής ενός από τα ανυψωτικά μηχανήματα που ανήκουν στον κάθε τομέα του καταστήματος. Οι μέρες του είναι πανομοιότυπες και στην πραγματικότητα δεν είναι μέρες, αλλά είναι νύχτες, αφού μέσα στους μεγάλους διαδρόμους του πολυκαταστήματος δεν βλέπει ποτέ τη μέρα και όταν σχολάει είναι νύχτα. Λακωνικός, μελαγχολικός, σχεδόν αόρατος από τον γύρω του κόσμο, θα αναπτύξει μια τρυφερή φιλία με τον πατρικό Μπρούνο που του μαθαίνει τη δουλειά και θα ερωτευτεί την Μαριόν, βρίσκοντας νόημα, οικογένεια και ζωή μέσα... στους διαδρόμους του νέου του σπιτιού.

Το φιλμ του Τόμας Στούμπερ είναι ρομαντικό, τρυφερό, γλυκόπικρο, μια μικρή ιστορία για τη μεγάλη ανθρώπινη μοναξιά. Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στη Berlinale του 2019, Βραβείο Σεναρίου στις Νύχτες Πρεμιέρας, 2019

Διαθέσιμο στην πλατφόρμα του ERTFLIX

Moon

«Φεγγάρι» (Moon, 2009) του Ντάνκαν Τζόουνς

Κάπου στο (όχι και τόσο μακρινό) μέλλον. Ενας αστροναύτης της NASA είναι ο μόνος κάτοικος μιας διαστημικής βάσης στο φεγγάρι, μέχρι που, μετά από ένα ατύχημα, δέχεται μια επίσκεψη από τον… εαυτό του.

Ατμοσφαιρική, εσωτερική, σχεδόν αγωνιώδης αυτή η… unplugged space opera, είναι αναμφίβολα μια από τις καλύτερες sci-fi ταινίες των τελευταίων χρόνων. Και με την υπογραφή του Ντάντκαν Τζόουνς, γιου του ίδιου του... Starman, Ντέιβιντ Μπόουι.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα της Vodafone


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.