Industry

Ακριβώς στις 12 τα μεσάνυχτα, τα Σάββατα του Απριλίου στο ΑΣΤΟΡ, τα βαμπίρ λένε τις δικές τους ιστορίες

στα 10

To ΑΣΤΟΡ της πλατείας Κοραή εγκαινιάζει τα μεταμεσονύκτια Σάββατα και για όλο τον Απρίλιο αφηγείται «διαφορετικές» ιστορίες ζωντανών νεκρών.

Flix Team
Ακριβώς στις 12 τα μεσάνυχτα, τα Σάββατα του Απριλίου στο ΑΣΤΟΡ, τα βαμπίρ λένε τις δικές τους ιστορίες

Λανσάροντας τις μεταμεσονύκτιες προβολές που μοιάζουν να ταιριάζουν στην Αθήνα, (μια «μητρόπολη που διψάει για παραμύθια», όπως αναφέρουν και οι υπεύθυνοι για το εγχείρημα), ο κινηματογράφος ΑΣΤΟΡ θα φιλοξενεί κάθε Σάββατο μετά τα μεσάνυχτα, με είσοδο 5 ευρώ, νέες και παλιότερες ταινίες, κλασικά αριστουργήματα και μελλοντικά cult movies, ιστορίες φτιαγμένες για να λέγονται... μετά τις 12.

Για όλο τον Απρίλιο, το αίμα είναι ακόμη ζεστό...

A Girl Walks Home Alone 607

Ενα Κορίτσι Γυρίζει Σπίτι Μόνο του τη Νύχτα (A Girl Walks Home Alone at Night) της Ανα Λίλι Αμιρπούρ - Σάββατο 9 Απριλίου

Περίεργα πράγματα πρόκειται να συμβούν σύντομα στην «Κακιά πόλη». Η ιρανική πόλη-φάντασμα που φιλοξενεί πόρνες, τοξικομανείς, μαστροπούς και περίεργα πλάσματα της νύχτας, είναι ένα προπύργιο διαστροφής και απελπισίας. Εκεί, στα βάθη της Μέκκας της αμαρτίας κατοικεί και ένα μοναχικό βαμπίρ, ένα νεκροζώντανο κορίτσι που παραμονεύει στις σκιές και παρακολουθεί τις ζωές των πιο ανήθικων ψυχών που περιφέρονται στην πόλη. Οταν το κορίτσι γνωρίσει τον έρωτα, μια ασυνήθιστη ιστορία αγάπης αναμένεται να ανθίσει και, στο όνομά της, θα χυθεί αίμα! Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Ενα Κορίτσι Γυρίζει Σπίτι Μόνο του τη Νύχτα».

Νορβηγία 607

Νορβηγία του Γιάννη Βεσλεμέ (2015) - Σάββατο 16 Απριλίου

Ελλάδα, 1984. Ο Ζανό φτάνει πρώτη φορά στην πόλη. Φωτοφοβικός, βρικόλακας, δεινός χορευτής, καίγεται, σκορπίζεται, χαραμίζεται σε μια Αθήνα που δεν υπάρχει σε κανέναν χάρτη. Και το μόνο που θέλει είναι ένα «ζεστό κορίτσι». Στη Ντίσκο Ζαρντόζ, ένα καταγώγιο, άντρο παρανόμων, συναντά την πόρνη Αλίκη και τον Νορβηγό ντίλερ Πήτερ. Μαζί τους αναλαμβάνει μια ύποπτη δουλειά που τον οδηγεί στο βουνό της Πάρνηθας, στα έγκατα της γης, στο βασίλειο του Μαθουσάλα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για τη «Νορβηγία».

Only Lovers Left Alive 607

Μόνο οι Εραστές Μένουν Ζωντανοί (Only Lovers Left Alive) του Τζιμ Τζάρμους - Σάββατο 23 Απριλίου

Ο Αδάμ και η Εύα είναι δύο ακόμα ερωτευμένα μεταξύ τους βαμπίρ. Συμπορεύονται εδώ και αιώνες, αλλά μπορούν να ζουν και χωριστά – εκείνος έχει καταφύγει στο μισοπεθαμένο βιομηχανικό Ντιτρόιτ όπου συνθέτει την μουσική του εμπνευσμένος από το vibe της τοπικής σκηνής, εκείνη στην μυστικιστική Ταγγέρη όπου συζητά για τέχνη με τον γέροντα βρικόλακα Κρίστοφερ Μάρλοου, τον ανώνυμο που έγραψε στην πραγματικότητα τα έργα του Σαίξπηρ. Η Εύα καταφέρνει να εκσυγχρονίζεται με την κάθε εποχή, να προσαρμόζεται και να εκτιμά την τεχνολογία, να ζει την κάθε νύχτα γαλήνια, συμφιλιωμένη με τις αλλαγές. Ο Αδάμ είναι καλλιτέχνης, πιο ευαίσθητος, ιδιοσυγκρασιακός, τον πληγώνει η ανεξέλεγκτη βία των πραγματικών ζόμπι (δηλαδή των ανθρώπων). Οι ίδιοι, αν και βαμπίρ, δεν αιματοκυλούν τον κόσμο γύρω τους (άλλωστε αυτό θα ήταν «τόσο μπανάλ και 15ου αιώνα»). Ζουν μοναχικά, προμηθεύονται αίμα από νοσοκομεία και μεσάζοντες, σέβονται τη φύση κι όλα τα πλάσματα που την κατοικούν. Οταν η κατάθλιψη του Αδάμ (έχει παραγγείλει μία ξύλινη σφαίρα για να βάλει τέλος στην αέναη ύπαρξή του) γίνει αντιληπτή από την Εύα, κάνει το υπερατλαντικό ταξίδι για να τον βρει. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Μόνο οι Εραστές Μένουν Ζωντανοί».

Διαβάστε περισσότερα στην επίσημη σελίδα του ΑΣΤΟΡ στο Facebook

Tags: ΑΣΤΟΡ