Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Ενας Καταδικασμένος σε Θάνατο Δραπέτευσε (Un condamné à mort s'est échappé) του Ρομπέρ Μπρεσόν
Η ταινία βασίζεται στα απομνημονεύματα του μέλους της Γαλλικής Αντίστασης Αντρέ Ντεβινί, που κρατήθηκε στη φυλακή Μονλύκ της Λυών από τη Γκεστάπο κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Κανάλι της Βουλής
Επιχείρηση: Argo (Argo) του Μπεν Αφλεκ
Η πτώση του Σάχη και η επιστροφή του Χομεϊνί στο Ιράν το 1972, γέννησε στη χώρα έντονα εχθρικά συναισθήματα απέναντι στους Αμερικάνους, που έγιναν ακόμη πιο ισχυρά, όταν οι Ηνωμένες Πολιτείες αποφάσισαν να προσφέρουν πολιτικό άσυλο στον πρώην ηγέτη της χώρας. Οι διαδηλώσεις έξω από την Αμερικανική πρεσβεία στην Τεχεράνη έγιναν καθημερινό φαινόμενο, μέχρι την στιγμή που στις 4 Νοεμβρίου του 1979, το έξαλλο πλήθος, θα γκρεμίσει τις πόρτες, θα εισβάλει στο κτήριο και θα πιάσει ομήρους τους υπαλλήλους της πρεσβείας. Ολους εκτός από έξι που θα προλάβουν να ξεφύγουν για να βρουν καταφύγιο στο σπίτι του Καναδού πρέσβη. Με τους Ιρανούς να απαιτούν την έκδοση του Σάχη πίσω στη χώρα προκειμένου να τους ελευθερώσουν, την κρίση να μην δείχνει σημάδια ύφεσης και τον κλοιό γύρω από τους έξι ελεύθερους μεν, αλλά εξίσου παγιδευμένους υπαλλήλους να στενεύει, οι αμερικάνικες μυστικές υπηρεσίες αποφασίζουν να βρουν ένα σχέδιο ικανό να τους βγάλει από τη χώρα. Επικεφαλής του, ο Τόνι Μέντες, ειδικός σε τέτοιες περιπτώσεις που αφού απορρίπτει μια σειρά από ιδέες για την «εξαγωγή» των έξι, βρίσκει την «καλύτερη κακή ιδέα», στο σινεμά. Με την πρόφαση μιας ταινίας επιστημονικής φαντασίας που χρειάζεται εξωτικές τοποθεσίες για να γυριστεί, θα επισκεφτεί με καναδικό διαβατήριο την Τεχεράνη θα δώσει στους έξι ψεύτικες ταυτότητες και ρόλους στο συνεργείο της ταινίας και θα τους πάρει μαζί του επιστρέφοντας.
Η αληθινή ιστορία της διάσωσης μιας ομάδας Αμερικανών διπλωματών στην Τεχεράνη του Χομεϊνί το 1979, με πρόσχημα τα γυρίσματα μιας ψεύτικης ταινίας, γίνεται στα χέρια του Μπεν Αφλεκ ένα απολαυστικό, (ελαφρώς) πολιτικό, στιβαρό θρίλερ. Στ΄αλήθεια. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 01.30 στο Star
Α.Ι.: Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence: AI) του Στίβεν Σπίλμπεργκ
Τοποθετημένη κάπου στο μέλλον, η ταινία διηγείται την ιστορία του Ντέιβιντ, ενός ανδροειδούς με τη μορφή μικρού παιδιού προγραμματισμένου με την ικανότητα να αγαπάει.
Η ανάπτυξη της ταινίας ξεκίνησε αρχικά με τον σκηνοθέτη Στάνλεϊ Κιούμπρικ στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Ο Κιούμπρικ προσέλαβε αρκετούς σεναριογράφους μέχρι και τη δεκαετία του 1990, συμπεριλαμβανομένων των Μπράιαν Άλντις, Μπομπ Σο, Ίαν Γουάτσον και Σάρα Μέιτλαντ. Το πρότζεκτ παρέμεινε στο στάδιο της ανάπτυξης για χρόνια, εν μέρει επειδή ο Κιούμπρικ πίστευε ότι η τεχνολογία δημιουργίας εικόνων με τη χρήση υπολογιστή δεν ήταν αρκετά προηγμένη για να δημιουργήσει τον χαρακτήρα του Ντέιβιντ, τον οποίο θεωρούσε ότι κανένα παιδί-ηθοποιός δεν θα μπορούσε πειστικά να υποδυθεί. Το 1995, ο Κιούμπρικ παρέδωσε το πρότζεκτ στον Σπίλμπεργκ, αλλά η ταινία δεν προχώρησε προς υλοποίηση παρά μέχρι τον θάνατο του Κιούμπρικ το 1999. Ο Σπίλμπεργκ παρέμεινε πιστός στο σεναριακό προσχέδιο του Ίαν Γουάτσον για να γράψει το σενάριο.
Η ταινία προβάλλεται 22.00 στο Cosmote Cinema 2
Η Πηγή των Παρθένων (Jungfrukällan / The Virgin Spring) του Ινγκμαρ Μπέργκμαν
Μια νεαρή κοπέλα, μια παρθένα με αγνή και άδολη ψυχή, πηγαίνει μαζί με την ζηλιάρα, παγανίστρια και έγκυο υπηρέτριά της να παραδώσει κεριά στην εκκλησία, κάτι που σύμφωνα με το τοπικό έθιμο, μόνο μια παρθένα μπορεί να το κάνει. Όμως, ο ναός βρίσκεται αρκετά μακριά από το αγρόκτημα της οικογένειάς της, ο δρόμος της είναι μακρύς, και κάποια στιγμή συναντά τρια άτομα, που στην αρχή νομίζει πως είναι απλώς κάποιοι άκακοι βοσκοί. Αν και η νεαρή μοιράζεται μαζί τους το φαγητό της, οι τρεις άντρες της επιτίθενται, την βιάζουν και την σκοτώνουν.
Το αριστούργημα του Ινγκμαρ Μπέργκμαν, τελευταία ταινία της πρώτης του περιόδου, που μέσα από την ανατριχιαστική λιτότητα μιας παραβολής μιλάει με τον πιο καίριο και διαχρονικό τρόπο για το τέλος της αθωότητας και την αρχή του μοντέρνου κόσμου. Οσκαρ Καλύτερης Ξένης Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο Videorama
Ο Hχος Από Τις Καμπάνες (O som dos sinos) των Μάρσια Μανσού, Μαρίνα Τομέ
Στη Μίνας Ζεράις της Βραζιλίας, οι ήχοι από τις καμπάνες ορίζουν το ρυθμό της καθημερινότητας από την ώρα για δουλειά και για ξεκούραση ως την ώρα για προσευχή και εορτασμό. Πάνω από σαράντα τέτοιοι ήχοι αποτελούν μέρος της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Βραζιλίας. Οι καμπανοκρούστες έχουν μεταμορφώσει τους ήχους αναμειγνύοντας τις αποικιοκρατικές ρίζες τους με την αφρικανική κληρονομιά της Βραζιλίας. Η ταινία αποτελεί μια ποιητική αναπαράσταση της καθημερινής θρησκευτικής εμπειρίας.
Η ταινία είναι διαθέσιμη online στο site του Ethnofest
Doctor Who: Wild Blue Yonder
Το TARDIS οδηγεί τον Doctor και την Ντόνα στην πιο απομακρυσμένη άκρη του σύμπαντος. Για να ξεφύγουν, πρέπει να δώσουν τον αγώνα της ζωής τους, με τη μοίρα του σύμπαντος να διακυβεύεται.
Το δεύτερο special επεισόδιο για τα 60 χρόνια «Doctor Who».
H σειρά είναι διαθέσιμη στο Disney+
Υποσχέσεις (Les Promesses) του Τομά Κρουιτόφ
Η Κλεμάνς, μία ατρόμητη δήμαρχος μιας πόλης κοντά στο Παρίσι, ολοκληρώνει τη θητεία της. Μαζί με το δεξί της χέρι, τον πιστό Γιαζίντ, έχει παλέψει ενάντια στη φτώχεια, την ανεργία και τη διαφθορά. Οταν της γίνεται πρόταση να αναλάβει ένα υπουργείο, η φιλοδοξία της φουντώνει και διακυβεύεται η αφοσίωση της απέναντι στους πολίτες. Το (αιώνιο) ερώτημα είναι ένα: θα επιβιώσει η πολιτική της ακεραιότητα ή θα κυριαρχήσει η φιλοδοξία;
Ιζαμπέλ Ιπέρ και Ρεντά Καντέμπ στην πολιτική σάτιρα του Τομά Κρουιτόφ που δεν σκάει πάντα με τον θόρυβο που ο δημιουργός της φιλοδοξεί. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
The Killer του Ντέιβιντ Φίντσερ
Ξεκινώντας από το Παρίσι και ακολουθώντας ένα σύνολο προορισμό-στόχων μέχρι τον μεγάλο κακό (;) του φινάλε, το «The Killer» του Ντέιβιντ Φίντσερ παρακολουθεί τον δολοφόνο του να αστοχεί για πρώτη φορά στην καριέρα του, ανακαλύπτοντας άμεσα τις συνέπειες των πράξεών του. Αυτές οι συνέπειες είναι και που τον ωθούν να στραφεί εναντίον των εργοδοτών του και να ξεκινήσει μια σταδιακή πορεία εκδίκησης με τελικό στόχο τον άνθρωπο που τον ανάγκασε τελικά «να φέρει δουλειά στο σπίτι.» Όταν όλοι, ακόμα και ο ίδιος, επιμένουν ότι τίποτα δεν είναι προσωπικό, πόσο μπορεί ένας άνθρωπος να επιμείνει στους δικούς του κανόνες;
Το «The Killer» του Ντέιβιντ Φίντσερ είναι σαν τον ήρωά του: σίγουρο, ακριβές, αποτελεσματικό. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix