Κι αυτό δεν είναι κάτι τόσο χαρμόσυνο όσο μπορεί να μοιάζει αρχικά, σε μια ταινία που ξεκινά ως ένα γοητευτικό ρομάντζο για καταλήξει σε κάτι σαν ένα αθέλητα αστείο θρίλερ.
Τοποθετημένο στην Αλγερία την περίοδο του αγώνα για ανεξαρτησία, βασισμένο σε ένα διήγημα του Αλμπερ Καμί, το «Loin Des Hommes» είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες του φετινού φεστιβάλ.
Μετά την προβολή του πολυαναμενόμενου «The Cut», ο Φατίχ Ακίν έδωσε συνέντευξη Τύπου. Οπου, ωστόσο, μίλησε λιγότερο για πολιτική και περισσότερο… για την κουλτούρα του hip-hop.
Προβλέψιμο μελόδραμα σκοτεινών τόνων αλλά με ερωτική ένταση, βλέπει τις κόρες δυο εξαιρετικά διάσημων ζευγαριών, αν και αδελφές, να διεκδικούν τον ίδιο άντρα: πόσο πιο γαλλικό;
Ο σκηνοθέτης του «Τζο» στηρίζει και πάλι μια ολόκληρη ταινία σ’ έναν ηθοποιό, μόνο που αυτός είναι ο Αλ Πατσίνο, ο οποίος ανακαλύπτει τις δεύτερες ευκαιρίες της ζωής.
Σε μια βαθειά αυτοαναφορική ταινία του Μπάρι Λέβινσον, βασισμένη σε Φίλιπ Ροθ, ο Πατσίνο παίζει με την τέχνη του όπως δεν έχει κάνει εδώ και δεκαετίες.
Ούτε για τη νέα του ταινία, ούτε για να μάθουμε κάτι επί της ουσίας: απλώς για να δούμε τον άνθρωπο που κλείνει όλη την ιστορία του σινεμά μέσα του, πήγαμε στη συνέντευξη Τύπου του «She’s Funny That Way».
Μια ακόμη ταινία για την μαφία και τους κωδικές της; Οχι ακριβώς: Το φιλμ του Φραντζέσκο Μούντζι εστιάζει στους ανθρώπους και στην αδιέξοδη πορεία μιας βίας δίχως τέλος.
Δεκατέσσερα χρόνια μετά την τελευταία ταινία του, ο βετεράνος σκηνοθέτης επιστρέφει με κάτι που υπόσχεται φαρσική ελαφρότητα κι ευφυή γέλια. Μόνο που δεν τα παραδίδει.
Μετά από μια βαθιά βουτιά στην μυθοπλασία ο Αυστριακός προβοκάτορας επιστρέφει στο ντοκιμαντέρ για να ανακαλύψει ότι η πραγματικότητα είναι πιο αλλόκοτη από κάθε δημιουργική φαντασία.
Μεταφέροντας το έργο του Οβίδιου στο σήμερα ή στο πουθενά, ο Κριστόφ Ονορέ παραδίδει μια γοητευτική μεταφορά για την ρευστή φύση του ανθρώπου και την ανάγκη του να γεννά και παραδίδεται στον μύθο.
Ανάμεσα στο σινεμά του Σκορσέζε, τα δελτία ειδήσεων κι ένα αγνό αμερικανικό μελόδραμα, ο Ραμίν Μπαχρανί κι ο Αντριου Γκάρφιλντ χαρτογραφούν τις υπόγειες διαδρομές της ανθρώπινης συνείδησης μέσα στην οικονομική κρίση.
Μια μέρα μετά την πρώτη του προβολή, το «Birdman» του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου είναι η ταινία για την οποία όλοι μιλούν στο φεστιβάλ Βενετίας. Το Flix, μίλησε γι' αυτό με τους πρωταγωνιστές του: Εντουαρντ Νόρτον, Εμα Στόουν, Αντρεα Ράισμπορο και Εϊμι Ράιαν.
Η ιρανική ταινία του Διαγωνιστικού Προγράμματος, «Ghesse-ha» / «Tales» της Ραχσάν Μπανί-Ετεμάντ μοιάζει με κάτι που θα εμπνεόταν η Τατιάνα Στεφανίδου αν την καλούσαν στη Μόστρα.