Με μία ακριβή, καίρια και σύγχρονη μινιμαλιστική ματιά, ο πρωτοεμφανιζόμενος Ουΐλιαμ Όλντροϊντ αναδεικνύει την βικτωριανή υποκρισία πίσω από την ευγένεια σε μία ουσιαστική ιστορία χειραφέτησης που κοιτάει εντυπωσιακά μπροστά από την εποχή της. Πιστέψτε μας. Δε θέλετε να χάσετε τη «Λαίδη Μάκμπεθ».
Η Σοφία Κόκκαλη, ο Ζεκί Ντεμίρκουμπουζ, ο Κρίστι Πουίου και ο Γιώργος Αρβανίτης μιλούν στην κάμερα του Flix καθώς το 57ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης φτάνει στις τελευταίες ημέρες του.
Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης έχει αφήσει πολλά χρόνια πίσω το «Ροζ». Ο The Boy κάνει μια ταινία κόκκινη, θαρραλέα, εγκεφαλική και, κατά στιγμές, υπέροχα τρυφερή.
Με προσοχή στη λεπτομέρεια, φροντίδα στο στήσιμο των κάδρων και ειλικρινές ενδιαφέρον για τους ήρωές του, «Οι ενάρετοι» του Λούκας Βαλέντα Ρίνερ ρίχνουν τα σύνορο ανάμεσα στην υποκρισία, τον καθωσπρεπισμό και τις αληθινές ανάγκες των ανθρώπων.
Σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ισλανδού Γκούντμουντουρ Αρναρ Γκούντμουντσον, ένα καλοκαίρι ενηλικίωσης στο άγριο φυσικό και συναισθηματικό τοπίο δυο αγοριών.
Γεμάτη αναφορές σε μια horror κληρονομιά που αναζητά τον ρεαλισμό στις ιστορίες τρόμου με βρικόλακες, η «Μεταμόρφωση» μπορεί να μην… δαγκώνει αλλά αποδεικνύει ότι το να θέλεις να γίνεις βρικόλακας, ίσως να μην είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να σου συμβεί στο γκέτο.
Αν απόδειξη μιας καλής ταινίας είναι ότι θέλεις να τη βλέπεις ξανά και ξανά για να σε φορτίζει με την ενέργειά της, τότε το «Gimme Danger», το ντοκιμαντέρ του Τζιμ Τζάρμους για τους Stooges είναι μια σπουδαία ταινία.
Συναντήσαμε τη σκηνοθέτη Σοφία Εξάρχου λίγο πριν την πρεμιέρα του «Park» και την παραγωγό Φένια Κοσοβίτσα μεταξύ των πέντε ταινιών της στο Φεστιβάλ. Η κάμερα του Flix βολτάρει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Ο Αμάτ Εσκαλάντε πασπαλίζει τον κόσμο κοινωνικής αδικίας που πάντα αποτυπώνει στις ταινίες του με ψήγματα ακραίας επιστημονικής φαντασίας, τα οποία μπορεί μεν να μην οδηγούν τελικά κάπου συγκεκριμένα, προσφέρουν όμως απλόχερα δόσεις καλοδεχούμενης φεστιβαλικής ιδιαιτερότητας.
Ο Γιάννης Κορρές αποκαλύπτει αν «Οντως Φιλιούνται;», οι δημιουργοί του «Στην Ηλικία μου Ακόμα Κρύβομαι για να Καπνίσω» μπαίνουν στο χαμάμ της Θεσσαλονίκης κι η Μαρίνα Δανέζη μάς τραγουδά συνθήματα του ΠΑΟΚ. Η κάμερα του Flix βολτάρει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Mια ιστορία για το βάρος των πραγμάτων που παραμένουν ανείπωτα, η «Ισοπέδωση» της Χόουπ Ντίκσον Λιτς προδίδει μεν στις λεπτομέρειες την απειρία ενός ντεμπούτου, εντυπωσιάζει ωστόσο με την σιγουριά της και την ωριμότητα της σκέψης της.
Η Αλγερινο-Γαλλίδα Ραϊανά αφήνει το νερό να τρέξει και το λόγο ν' ακουστεί, σε μια ταινία για τη θέση της γυναίκας στο Ισλάμ, γυρισμένη στο Μπέη Χαμάμ της Θεσσαλονίκης, που προβάλλεται εδώ σε Παγκόσμια Πρεμιέρα.
H προβολή του «90 Χρόνια ΠΑΟΚ - Νοσταλγώντας το Μέλλον» του Νίκου Τριανταφυλλίδη μετέτρεψε το Ολύμπιον σε ένα τόπο λατρείας. Μιας ομάδας, μιας πόλης, ενός δημιουργού που ήταν με το δικό του τρόπο φυσικά παρών.