Berlinale 2015: «Taxi». Τζαφάρ Παναχί, are you talking to us?
Ο Ιρανός σκηνοθέτης φυγάδευσε τη νέα του ταινία στην Berlinale κι εκτός από πολιτική διαμαρτυρία, κάνει και χαριτωμένο, naïf πολιτικό σινεμά.
Ο Ιρανός σκηνοθέτης φυγάδευσε τη νέα του ταινία στην Berlinale κι εκτός από πολιτική διαμαρτυρία, κάνει και χαριτωμένο, naïf πολιτικό σινεμά.
Το υποτίθεται «εγκεκριμένο» από την οικογένεια του Κερτ Κομπέιν ντοκιμαντέρ για τη ζωή του είναι ό,τι πιο πλούσιο θα δείτε σε ανέκδοτο υλικό, αλλά για ακόμη μια φορά όχι κάτι που δικαιώνει την ιδιοφυία που υπήρξε ως μουσικός και ως άνθρωπος.
Το Flix βρίσκεται στο 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου και καταγράφει καθημερινά όλα όσα συμβαίνουν μέσα κι έξω από τις αίθουσες. Ζήστε την Berlinale με το Flix - σαν να είστε κι εσείς εδώ! Σήμερα όλα όσα έγιναν, ειπώθηκαν και αποτυπώθηκαν στην μεγάλη πρεμιέρα!
O Γκάι Μάντιν αφιερώνει ένα απαστράπτον καλειδοσκοπικό cult μίξερ από μύθους και μελοδράματα αφιερωμένο στο βωβό σινεμά που δεν έχουμε την πολυτέλεια να ξεχνάμε.
Σ' ένα φεστιβάλ που ισχυρίζεται ότι έχτισε φέτος το πρόγραμμά του πάνω στις γυναίκες (δημιουργούς, ηθοποιούς, κινηματογραφικές ηρωΐδες) η Ισπανίδα σκηνοθέτης Ιζαμπέλ Κοϊσέτ είπε 5 πράγματα με το όνομά τους, στην επίσημη συνέντευξη Τύπου του «Nobody Wants the Night»...
Επίσημη πρεμιέρα της 65ης Berlinale, η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Κοϊσέτ δίνει ερεθίσματα για τα πιο ενδιαφέροντα θέματα αλλά τα περιγράφει σαν τον Πάολο Κοέλιο που κάθισε κι έκλαψε στη Γροιλανδία.
Οχι δεν είναι ούτε αστείο, ούτε δικής μας επινόησης, αλλά πρωτοσέλιδο στο ημερήσιο φύλλο του The Hollywood Reporter που αναλύει - με οικονομικούς όρους - πως η άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση και ο ερχομός του Γιάννη Βαρουφάκη στο Βερολίνο ρίχνουν τη σκιά τους πάνω στη φετινή αγορά.
Το 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κιηματογράφου του Βερολίνου ξεκινάει στις 5 Φεβρουαρίου, γεμίζοντας 10 ημέρες με πρεμιέρες απ' όλον τον κόσμο. Αυτές είναι οι 20 ταινίες που περιμένουμε να δούμε σαν τρελοί.
Τελώντας υπό απαγόρευση άσκησης του επαγγέλματός του, ο Τζαφάρ Παναχί συνεχίζει να κάνει ταινίες κόντρα σε όλες τις πιθανότητες και ετοιμάζεται για την πρεμιέρα της καινούριας του ταινίας με τίτλο «Taxi» στο 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.
Μόλις ανακοινώθηκε η κριτική επιτροπή του διεθνούς διαγωνιστικού τμήματος του 65ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου. Πρόεδρός της, ο Ντάρεν Αρονόφσκι. Διαβάστε τα υπόλοιπα μέλη...
Επιβεβαιώνοντας πως η «μικρή οθόνη» δεν είναι πια καθόλου μικρή σε ματιά και φιλοδοξίες, ένα από το μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου, παίρνει το... τηλεκοντρόλ.
Από κεκτημένη ταχύτητα, η Βόρειος Κορέα απείλησε πως θα τιμωρήσει το Φεστιβάλ Βερολίνου με αφορμή την προβολή του «The Interview», το οποίο όμως δεν συμπεριλαμβάνεται στο επίσημο πρόγραμμα της διοργάνωσης.
Ο Βέρνερ Χέρτσογκ διαγωνίζεται για τη Χρυσή Αρκτο με το «Queen of the Desert», ένα πορτρέτο μιας γυναίκας μέσα στην έρημο της ανθρώπινης ψυχής.
Ολοκληρώθηκε η δημοσιοποίηση των ταινιών που συμμετέχουν στο φετινό διαγωνιστικό τμήμα του 65ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου και διεκδικούν ήδη από τώρα μια θέση στα μεγάλα βραβεία της φετινής Berlinale.
Το «All the Pretty Little Horses» του Μιχάλη Κωνσταντάτου και το «The Miracle of the Sargasso Sea» του Σύλλα Τζουμέρκα, φέρνουν ελληνικό αέρα στο φεστιβάλ Βερολίνου.
Τοποθετημένη στην Γροιλανδία, βασισμένη σε αληθινά γεγονότα, η ταινία σκιαγραφεί «το πορτρέτο δυο γυανικών σε ακραίες συνθήκες».
Χθες μάθαμε ότι η νέα ταινία του Τέρενς Μάλικ θα κάνει πρεμιέρα στο διαγωνιστικό της Berinale 2015. Σήμερα, το πρώτο trailer μας αναστατώνει περισσότερο...
H νέα ταινία του Πίτερ Γκρίναγουεϊ αφηγείται τις μέρες και τις νύχτες του Σεργκέι Αϊζενστάιν στο Μεξικό. Και βάζει ισχυρή υποψηφιότητα για τη Χρυσή Αρκτο στη Berlinale του 2015.
Μόλις ανακοινώθηκαν οι πρώτοι τίτλοι για το Διαγωνιστικό Τμήμα του 65ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου με απόλυτο highlight το «Knight of Cups» του Τέρενς Μάλικ.
To μεγάλο αφιέρωμα του 65ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου επιστρέφει στην εποχή του Technicolor, βάζοντας ακόμη περισσότερο χρώμα στις κινηματογραφικές αναμνήσεις μιας ολόκληρης εποχής.