Buzz

Ο σεναριογράφος της ταινίας «Τα Παιδιά του Χειμώνα» του Αλεξάντερ Πέιν κατηγορείται για λογοκλοπή

στα 10

Ο σεναριογράφος Σάιμον Στίβενσον κατηγορεί τον Ντέιβιντ Χέμινγκσον πως έκλεψε όλη τη δομή του σεναρίου που έγραψε για το «Frisco» για τα «Τα Παιδιά του Χειμώνα».

Ο σεναριογράφος της ταινίας «Τα Παιδιά του Χειμώνα» του Αλεξάντερ Πέιν κατηγορείται για λογοκλοπή

Μπορεί το σενάριο του Ντέιβιντ Χέμινγκσον για την ταινία του Αλεξάντερ Πέιν «Τα Παιδιά του Χειμώνα» να έχασε χτες το Οσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου από τους Ζιστίν Τριέ και Αρτούρ Αραρί για την «Ανατομία μιας Πτώσης», αλλά λίγες μέρες πριν κατάφερε να κερδίσει τα βλέμματα και τα σχόλα αρκετών για όλους του λάθους λόγους.

Σύμφωνα με ένα αποκλειστικό άρθρο του Variety ο σεναριογράφος Σάιμον Στίβενσον (των ταινιών «Luca» της Pixar και το «Πάντινγκτον 2») κατηγορεί τον Χέμιγκσον για λογοκλοπή μιας και το σενάριο της ταινίας έχει εντυπωσιακές ομοιότητες με το σενάριο της ταινίας «Frisco», που δε γυρίστηκε ποτέ, για έναν κυνικό παιδίατρο που βρίσκεται να φροντίζει έναν έφηβο ασθενή για λίγες μέρες. Πίσω στο 2013, το «Frisco» ήταν ένα από τα πιο καυτά σενάρια στο Χόλιγουντ όταν έφτασε στο Νο. 3 της Μαύρης Λίστας, μια ετήσια έρευνα για τα καλύτερα σενάρια χωρίς παραγωγή του Χόλιγουντ που ίδρυσε ο Φράνκλιν Λέοναρντ.

Ο Στίβενσον ετοίμασε έγγραφα συγκρίνοντας σκηνές και από τα δύο σενάρια καθώς και τη συνολική δομή τους. Το Variety, το οποίο δημοσιοποίησε ένα από αυτά τα έγγραφα το Σάββατο, ανέφερε ότι ο Στίβενσον το έστειλε στο Σωματείο Σεναριογράφων Αμερικής (WGA) τον Ιανουάριο για να ζητήσει βοήθεια. Σύμφωνα με ένα έγγραφο, στάλθηκαν προσχέδια του σεναρίου το 2013 και το 2019 στον Πέιν σε μια προσπάθεια να τον πείσουν να σκηνοθετήσει την ταινία.

Διαβάστε ακόμα: Αλεξάντερ Πέιν: «Ολες οι αληθινές κωμωδίες έχουν ρίζα στον ανθρώπινο πόνο»

the holdovers

«Ουσιαστικά ολόκληρο το σενάριο της ταινίας “Τα Παιδιά του Χειμώνα” έχει αντιγραφεί μεταφέροντας το σενάριο του “Frisco”. Αυτό περιλαμβάνει ολόκληρη την ιστορία του σεναρίου του “Frisco”, τη δομή, τη διαδοχή, τις σκηνές, τα διαδοχικούς ρυθμούς μέσα σε σκηνές, γραμμή προς γραμμή την ουσία της δράσης και τους διαλόγους, χαρακτήρες, story arcs, σχέσεις, θέμα και τόνο. Τα περισσότερα από αυτά έχουν γίνει γραμμή προς γραμμή και ένας μεγάλος αριθμός μοναδικών και εξαιρετικά συγκεκριμένων στοιχείων που δημιουργήθηκαν στο “Frisco” είναι εύκολα και αναμφισβήτητα αναγνωρίσιμα και στα “Παιδιά του Χειμώνα”», υποστηρίζει το συγκεκριμένο έγγραφο.

Μεταξύ των ομοιοτήτων που τόνισε ο Στίβενσον ήταν μια από τις πρώτες σκηνές της ταινίας κατά την οποία ο πρωταγωνιστής καλείται στο γραφείο του αφεντικού του και τον επιπλήττει επειδή αδίκησε έναν πολιτικό – στην ταινία «Τα Παιδιά του Χειμώνα», ο χαρακτήρας του Πολ Τζιαμάτι έδωσε χαμηλό βαθμό σε έναν γιο ενός Αμερικανού γερουσιαστή για την εργασία του. Στο «Frisco» ο γιατρός πρωταγωνιστής αποκαλεί μια βουλευτή των ΗΠΑ, η οποία ήταν μητέρα ενός ασθενούς, ανόητη.

Μέχρι στιγμής ούτε ο Αλεξάντερ Πέιν αλλά ούτε ο Ντέιβιντ Χέμινγκσον έχουν δηλώσει κάτι για όλα αυτά.