Να και κάτι ενδιαφέρον.
Στα μέσα της δεκαετίας του 1980, όταν η Pepsi στρατολόγησε τον Μάικλ Τζάκσον για μια τηλεοπτική διαφήμιση, προσπαθώντας να πάρει να κερδίσει έδαφος στην αγορά αναψυκτικών από την Coca Cola, όταν εκείνη είχε μια καταστροφή στα χέρια της μετά την εισαγωγή της New Coke. Η Pepsi θα αντέκρουε με τυφλά γευστικά τεστ που έβαζαν σταθερά τους ανθρώπους να προτιμούν την πιο γλυκιά γεύση της Pepsi από τη μακροχρόνια Coca Cola, κερδίζοντας έτσι ένα μερίδιο αγοράς τους. Αυτό έμεινε γνωστό ως the Cola wars.
Και αυτή η μάχη για το μερίδιο αγοράς μεταξύ της Coca Cola και της Pepsi για να γίνει το αγαπημένο αναψυκτικό της Αμερικής θα μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη με τίτλο «Cola Wars» σε σκηνοθεσία του Τζαν Απατοου και μάλιστα σε παραγωγή του Στίβεν Σπίλμπεργκ με το στούντιό του Amblin Entertainment.
Διαβάστε ακόμα: Ο Τζαντ Απατοου έχει κάτι να πει στην Ντάιαν Κίτον για τον Γούντι Αλεν
Σύμφωνα με πληροφορίες η ταινία βρίσκεται στα πολύ αρχικά στάδια παραγωγής, με τον Απατοου και τον Σπίλμπεργκ να έχουν παρουσιάσει την ταινία στο στούντιο της Sony τον Απρίλιο που μας πέρασε. Οι σεναριογράφοι της ταινίας είναι οι Μπεν Κουίν και Τζέισον Σούμαν οι οποίοι συνδημιούργησαν και γράφουν τη σειρά Apple TV+ «Acapulco» και ήταν επίσης παραγωγός στην ακυρωμένη σειρά του HBO «Winning Time».
Λίγες άλλες λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες σε αυτό το πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, αλλά το Deadline, που ανέφερε για πρώτη φορά την είδηση, υποδηλώνει ότι η ταινία θα μπορούσε να είναι στο πνεύμα του «Air» του Ben Affleck για την ανάπτυξη των Air Jordans της Nike.
Αναμένουμε περισσότερα.