Η Ναταλί είναι μία 50χρονη καθηγήτρια Φιλοσοφίας σε Λύκειο του Παρισιού. Παντρεμένη 25 χρόνια με τον συνομήλικό της Χάινς, επίσης καθηγητή, μητέρα δύο μεγάλων πλέον παιδιών, κόρη μίας 70χρονης καταθλιπτικής, ολομόναχης, τρεις φορές χωρισμένης, πάλαι ποτέ ωραίας γυναίκας. Η Ναταλί είναι μία γυναίκα της σκέψης, του στοχασμού, του πνεύματος, για αυτό την αγαπούν οι μαθητές της - οι σύχρονοι και οι παλιότεροι. Σ' αυτό συμφωνούσαν πάντα με τον άντρα της, συμφοιτητές, συνωμότες, διαλογιστές. Περιουσία τους τα βιβλία τους, οι συζητήσεις τους, οι ιδεολογίες τους που άλλαξαν με τα χρόνια και την ωριμότητα της συνειδητοποίησης. Για αυτό κι όταν ο Χάινς της ανακοινώνει ότι την εγκαταλείπει για μία άλλη γυναίκα, η Ναταλί πέφτει από τα σύννεφα. Η πραγματική ζωή θα έπρεπε να είναι δεδομένη, σταθερή. Υπάρχουν τόσοι άλλοι προβληματισμοί στο κεφάλι τους, τώρα πρέπει να αλλάξουν και τα δεδομένα; Στα μισά της διαδρομής; Και τι επιφυλλάσσει «Το Μέλλον» όταν βρίσκεσαι στα μισά;
Κάθε κινηματογραφική χρονιά χρειάζεται την Ιζαμπέλ Ιπέρ της. Η φετινή τη βρίσκει πρωταγωνίστρια στο βραβευμένο με την Αργυρή Αρκτο Σκηνοθεσίας στο 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου «L' Avenir» που μεταφράζεται «Το Μέλλον», το οποίο θα κάνει την πρεμιέρα του στο 22o Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας - Νύχτες Πρεμιέρας πριν βγει στις ελληνικές αίθουσες από την εταιρεία διανομής Σπέντζος.
Δείτε ακόμη: «The Greasy Strangler»: Νέο τρέιλερ για την απόλυτα ένοχη απόλαυση που θα «βρωμίσει» τις φετινές Νύχτες Πρεμιέρας
Η 35χρονη Μία Χάνσεν-Λοβ («Eden», «Tout est Pardonné», «Father of My Children») στην πέμπτη μεγάλου μήκους ταινία της, εγκαταλείπει το σύμπαν της νιότης και των προβλημάτων των συνομήλικών της για να αποτυπώσει το πνεύμα και τον ψυχισμό μίας πολύ μεγαλύτερης γυναίκας σε κρίση. Θα το κάνει βέβαια με το σήμα-κατατεθέν τρόπο της: χωρίς φορσέ δραματουργία, χωρίς αφηγηματικές κορώνες, χωρίς μελοδραματισμούς. Το σενάριό της θα δείχνει συνεχή εμπιστοσύνη στα μικρά, απέριττα, στα «τίποτα» της ζωή μας (τα οποία τελικά είναι η ζωή μας), η κάμερά της θα ακολουθεί την ηρωίδα της στην καθημερινότητά της, στις δράσεις ή την μελαγχολία της, με συνειδητή ελαφρότητα. Από επιλογή.
«Αυτή δεν είναι απαραίτητα μια διαφορετική ταινία από τις προηγούμενές μου, αν και η πρωταγωνίστρια είναι διαφορετική γιατί όλες οι προηγούμενες ήταν νεότερες σε ηλικία. Αλλά η βάση είναι η ίδια: ο χρόνος που φεύγει από τα χέρια μας, κάτι που συμβαίνει σε όλους και με κάνει να ταυτίζομαι με τους χαρακτήρες στις ταινίες μου, είτε είναι άντρες είτε γυναίκες. Στη συνέχεια, από μια άποψη, η ταινία μιλάει για το πώς το χειρίζεσαι αυτό. Και περισσότερο κι από αυτό η ταινία μιλάει για το νόημα της ζωής και την ανάγκη του, όταν κοιτάς πίσω, να έχεις εικόνα αυτού που έχει συμβεί.»
Περισσότερες Νύχτες Πρεμιέρας 2016
- Νύχτες Πρεμιέρας 2016: Ο κύκλος της ζωής στην «Κόκκινη Χελώνα» του Μίκαελ Ντουντόκ ντε Βιτ
- «The Greasy Strangler»: Νέο τρέιλερ για την απόλυτα ένοχη απόλαυση που θα «βρωμίσει» τις φετινές Νύχτες Πρεμιέρας
- Νύχτες Πρεμιέρας 2016: Η Μάρεν Αντε κι ο «Τόνι Ερντμαν» θα είναι εκεί
- Η Αισθηματική Αγωγή του Νίκου Τριανταφυλλίδη: Οι Νύχτες Πρεμιέρας αφιερώνουν
- Νύχτες Πρεμιέρας 2016: Μύρισε ήδη sold-out!