
Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Κύπριου σκηνοθέτη θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Διαγωνιστικό Τμήμα Proxima του 57ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Κάρλοβι Βάρι.
Ο βραβευμένος με δυο Οσκαρ σκηνοθέτης θα βρεθεί στο 2o Evia Film Project για να παρουσιάσει στο κοινό την ταινία του «Μικρόκοσμος».
Διαβάστε αναλυτικά τα βραβεία - έκπληξη (για καλό) του 76ου Φεστιβάλ Καννών.
H Διεθνής Ενωση Κριτκών Κινηματογράφου έδωσε τα βραβεία της σε Διαγωνιστικό Τμήμα, Ενα Κάποιο Βλέμμα και για πρώτη ταινία στα προγράμματα Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών και Εβδομάδα Κριτικής.
Σπουδαίοι άνθρωποι που εμπνέουν ακόμη στα τελευταία κόκκινα χαλιά του 76ου Φεστιβάλ Καννών.
Η Ιταλίδα σκηνοθέτης επιστρέφει στο διαγωνιστικό των Καννών με το «La Chimera», μία ταινία που σκάβει στο παρελθόν κι ανακαλύπτει θησαυρούς: ίσως και τον Χρυσό Φοίνικα.
Η σούπερ σταρ του σινεμά και του ακτιβισμού μίλησε σαν χείμαρρος για όλους και για όλα, από τον Γκοντάρ ως τον Ρέντφορντ, με ζηλευτή ενέργεια.
Μεγάλη αναγνώριση για το ντεμπούτο της Μόλι Μάνινγκ Γουόκερ και για την ελληνική Heretic.
Σίγουρα όχι από τις καλύτερές του, αλλά με καίριο σχόλιο για τον βρετανικό απομονωτισμό και απλούστατη διατύπωση.
Ο 77χρονος σκηνοθέτης διεκδικεί το Χρυσό Φοίνικα με μια μικρή μελαγχολική ταινία που όμως μοιάζει ταυτόχρονα με σπουδαστικό φιλμ και μια αμήχανη αφιέρωση στον Γιασουτζίρο Οζου.
Η σκηνοθέτης του γαλλικού πάθους παρουσιάζει μια μη πειστική, φουμαρολόγο ερωτική ιστορία ώριμης γυναίκας με έφηβο αγόρι, σκνοθετώντας πιο παλιομοδίτικα από ποτέ.
Πόσο μεγάλη τύχη να βρίσκεσαι απέναντι σε αυτό τον αναπολογητικά παθιασμένο σινεφίλ και να τον ακούς να ραπάρει ασταμάτητα για σινεμά. Ημασταν στην πρώτη σειρά της τάξης του, πιστοί του μαθητές. Διαβάστε όλα όσα είπε και ποια ταινία μάς έδειξε.
Τοποθετημένο σε ένα ιδιωτικό σχολείο όπου μια δασκάλα κηρύττει την αποχή από την τροφή, το φιλμ έχει στιλ αλλά δυστυχώς δεν έχει «πολύ ψωμί».
Αλλά ποιος νοιάζεται, όταν είναι εδώ ο Ταραντίνο...
Οι μαγικές, δροσερές, καλοκαιρινές βραδιές του Σινεμά με Θέα επιστρέφουν και φέτος και μάς υπόσχονται μοναδικές κινηματογραφικές αποδράσεις με υπέροχες ταινίες στο πιο αγαπημένο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης, το Σινεμά με Θέα!
Ο Νάνι Μορέτι επιστρέφει με ένα best of της φιλμογραφίας του και, αν μη τι άλλο. 2-3 πολύ αστεία και ταυτόχρονα πολύ συγκινητικά μαθήματα ζωής και σινεμά.
Μια έκπληξη ομορφιάς και της σοφίας της απλότητας ήρθε τις τελευταίες μέρες του Φεστιβάλ από τον Βιετναμέζο-Γάλλο σκηνοθέτη.
Ο λαμπερός ήλιος νικά τις προβλέψεις για βροχή, η Ζιλιέτ Μπινός δίνει το σκήπτρο της στην Βιρζινί Εφιρά ως τη νέα υπέροχη Γαλλίδα ντίβα, κι ο Νάνι Μορέτι ανοίγει τα χέρια και χορεύει με το καστ του στην κορυφή του κόκκινου χαλιού.
H πιο αδύναμη στιγμή στη φιλμογραφία του Γουες Αντερσον επιβεβαιώνει πως κανένα στιλ, κανένα all-star cast και κανένα fan base δεν έκανε ποτέ μια ταινία καλύτερη από αυτό που (δεν) είναι.
Οπου το καστ του «Asteroid City» του Γουες Αντερσον έκανε απόβαση στην Κρουαζέτ...
Ενα μαξιμαλιστικό ιστορικό δράμα που μυρίζει μύρο και αίμα.
Ο μεγάλος Φινλανδός επιστρέφει στις Κάννες, δώδεκα χρόνια μετά τη «Χάβρη», μ' ένα απλό αλλά ακαταμάχητο ρομάντζο.
Και η Λίλι Ρόουζ Ντεπ διαδέχτηκε τον πατέρα της στο κόκκινο χαλί.
To δικαστικό δράμα της Ζιστίν Τριέ εξετάζει τις διαφορετικές προοπτικές - ενός εγκλήματος, ενός γάμου, του εαυτού μας. Και δίνει στην πρωταγωνίστριά της Σάντρα Ούλερ την ευκαιρία να συνθέσει μία αριστοτεχνική ερμηνεία.
Το φιλμ της Γαλλο-σενεγαλέζας Ραμάτα-Τουλαγιέ Σι, είναι το μόνο ντεμπούτο στο Διαγωνιστικό Τμήμα του φετινού φεστιβάλ.
Η άγνωστη ιστορία της τελευταίας συζύγου του Ερρίκου του 8ου, σε ένα δράμα εποχής που ξεφουσκώνει μέσα στην ιστορική του γκροτέσκα ασυνέχεια.
Με ζωντανή ανταπόκριση από Ελλάδα για τις εκλογές, μια συνηθισμένη μέρα στις Κάννες είχε το δικό της ελληνικό ενδιαφέρον.
Αναμένοντας την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας του μικρού μήους ταινίας «Midnight Skin» στην Εβδομάδα Κριτικής, ο Μανώλης Μαυρής βραβεύθηκε στο τμήμα Next Step για το σχέδιο της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας του.
Το Flix απέναντι από τους Μάρτιν Σκορσέζε, Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Λίλι Γκλάντστοουν και τον Αρχηγό της Φυλής των Οσέιτζ, Ορθια Αρκούδα, στη συνέντευξη Τύπου του «Killers of the Flower Moon».
Με ένα - συναρπαστικό, κλασικό και γι’ αυτό απίστευτα μοντέρνο, επίκαιρο έως και επείγον για κάθε εποχή αλλά ακριβώς για το σήμερα - έπος 260 λεπτών, ο Μάρτιν Σκορσέζε αφηγείται ξανά την ιστορία που έφτιαξε την Αμερική
Μία αληθινή ιστορία που δεν μεταφέρεται ούτε ως ντοκιμαντέρ, ούτε ως ταινία, αλλά ως ένα ενδιάμεσο υβρίδιο που, πονηρά, εκμαιεύει σκληρές στιγμές από τους πρωταγωνιστές της, κι αυτό δε θα αφήσει ασυγκίνητη την κριτική επιτροπή. Το «πονηρά» όμως, δεν το βάλαμε τυχαία...
Πώς τολμά να βρέχει επίμονα και μίζερα, όταν κάνουν τις μεγάλες πρεμιέρες τους οι Μάρτιν Σκορσέζε κι Τοντ Χέινς (και φέρνουν όλο το Χόλιγουντ μαζί τους;) Υβρις!
Δεν είναι η «Persona», ούτε ο «Αμπιγιέρ», ούτε το «Ολα για την Εύα»: είναι η συνάντηση δυο σταρ (εντός κι εκτός οθόνης) σε μια ταινία πανέμορφη αλλά χαμένη στις αναφορές της.
Το ντεμπούτο τής Βρετανίδας Μόλι Μάνινγκ Γουόκερ, συμπαραγωγή της ελληνικής Heretic, γυρισμένο στα Μάλια της Κρήτης, δίνει ένα σύγχρονο, ιδρωμένο ορισμό της ερωτικής συναίνεσης.
Η «κοινοτοπία του Κακού» σε μορφή οικογενειακού δράματος, ή ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας, όταν αυτός είναι ο Ρούντολφ Ες. Η πιο δυνατή ως τώρα ταινία του Φεστιβάλ.
Ο Νουρί Μπιλγκέ Τζεϊλάν επιστρέφει, διεκδικώντας ξανά τον Χρυσό Φοίνικα, με ακόμη μια πολύτιμη πράξη επικής διάρκειας και ενδοσκόπησης μιας ολόκληρης χώρας και των ανθρώπων της.
Κάτω από τη συνεχόμενη βροχή τα αίματα άναψαν, όσο εμείς μαθαίναμε «How to Have Sex» και βλέπαμε τον νέο Τζόναθαν Γκλέιζερ να καταδεικνύει την κοινοτοπία του Κακού.
Με διαολεμένο χιούμορ (εφάμιλλο του Ιντι) αλλά κι ένα μόνιμο βούρκωμα όταν μιλούσε για το πόσο αγαπά τη δουλειά του, ο Χάρισον Φορντ συγκίνησε. Το Flix στη συνέντευξη Τύπου του «Ιντιάνα Τζόουνς και ο Δίσκος του Πεπρωμένου»
Ο αποχαιρετισμός του Ιντιάνα Τζόουνς δεν θα μπορούσε να μην είναι συγκινητικός. Θα μπορούσε, όμως, να γίνει με καλύτερη ταινία.
Πιστός σε ένα σινεμά που φωνάζει χωρίς να λέει τίποτα, ο Γάλλος σκηνοθέτης μπαίνει στο ασθενοφόρο με τους Σον Πεν και Τάι Σέρινταν σώζοντας ζωές εκτός από αυτές των θεατών.