Αδικαιολόγητος αριθμός εξόδων με το καλημέρα του Ιουνίου, που προδίδει είτε πανικό είτε άγνοια από πλευρά των εταιριών διανομής, σε κάθε περίπτωση μια τακτική που θα οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα από την προσέλκυση του κοινού στις αίθουσες, όσο επίσης η κλιματική κρίση κρατάει το καλοκαίρι ασαφές...
Τα Ανθη στα Ανθη του Γιώργου Αθανασίου
Την τελευταία του μέρα στην Αθήνα προτού μετακομίσει στο εξωτερικό, ο Κωνσταντίνος συναντά τη Σοφία στο πάρκο. Υπό από την πίεση του χρόνου, οι δύο (όχι και τόσο στενοί) φίλοι συμφωνούν να παίξουν ένα παιχνίδι για να μοιραστούν αυτά που δεν γνωρίζει ακόμη ο ένας για τον άλλον.
To μεγάλου μήκους ντεμπούτο του Γιώργου Αθανασίου. Επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Από 1η Ιουνίου στις αίθουσες.
Αγάπη και Μίσος (Frere et Soeur) του Αρνό Ντεπλεσάν
Δυο αδέρφια γύρω στα 50. Η Αλίς είναι ηθοποιός, ο Λουί δάσκαλος και ποιητής. Η Αλίς μισεί τον αδερφό της για περισσότερα από είκοσι χρόνια, διάστημα κατά το οποίο δεν έχουν ειδωθεί. Αλλά μετά από ένα σοβαρό ατύχημα των γονιών τους, αδερφός και αδερφή θα αναγκαστούν να ξανασυναντηθούν.
Μαριόν Κοτιγιάρ και Μελβίλ Πουπό σε οικογενειακά δράματα, δια χειρός Αρνό Ντεπλεσάν.
Το Εγκλημά Μου (Mon Crime) του Φρανσουά Οζόν
Στο Παρίσι της δεκαετίας του 30’, η Μαντλέν, μία όμορφη, νέα, άφραγκη ηθοποιός, κατηγορείται για την δολοφονία ενός διάσημου παραγωγού. Με την βοήθεια της καλύτερης της φίλης, νεαρής άνεργης δικηγόρου, Πολίν, αθωώνεται επικαλούμενη αυτοάμυνα.
Η νέα ταινία του Φρανσουά Οζόν, στο στιλ των αστυνομικών νουάρ των 30s.
Μετά την επανένωσή του με την Γκουέν Στέισι, ο full time πια Spider-Man της γειτονιάς, εκτοξεύεται στο Αραχνο- Σύμπαν όπου και συναντά μια ομάδα Αραχνανθρώπων που έχουν μια αποστολή: να το προστατεύσουν με κάθε τρόπο. Oταν όμως οι ήρωες συγκρούονται για το πώς θα χειριστούν τη νέα απειλή, ο Miles βρίσκεται αντιμέτωπος με τους υπόλοιπους Αραχνανθρώπους και καλείται να επαναπροσδιορίσει τι σημαίνει να είσαι ήρωας. Ετσι μόνο θα καταφέρει να σώσει αυτούς που αγαπά.
Συνέχεια για το Αραχνο-Σύμπαν στη δεύτερη ταινία animation του Ανθρώπου Αράχνη.
Ευτυχισμένοι Μαζί (What's Love Got to Do With It) του Σεκάρ Καπούρ
Πως βρίσκει κανείς την παντοτινή αγάπη στις μέρες μας; Για την Ζόε, η απάντηση βρίσκεται στις εφαρμογές γνωριμιών που για την ώρα της έχουν προσφέρει μόνο γνωριμίες με …ακατάλληλους άντρες, πράγμα που εξοργίζει την εκκεντρική μητέρα της. Αντίθετα o παιδικός της φίλος και γείτονας, Καζ, πιστεύει ότι η απάντηση για αυτόν βρίσκεται στο παράδειγμα των γονιών του, και αναζητά σύντροφο μέσω προξενιού. Ετσι γνωρίζει μια όμορφη και έξυπνη κοπέλα και αποφασίζει να τη παντρευτεί. Αλλά ποιος παντρεύεται με προξενιό στις μέρες μας; Για την Ζόε η απόφαση του φίλου της είναι αδιανόητη!
Ρομαντική κομεντί με τη Λίλι Τζέιμς και την Εμα Τόμπσον από τον Σεκάρ Καπούρ του «Elizabeth».
O Μεγαλόδοντας (The Black Demon) του Εϊντριαν Γκρούνμπεργκ
Ο Πολ παίρνει την οικογένειά του σε ένα ταξίδι στο Μεξικό για να επιθεωρήσει μια εξέδρα πετρελαίου που έχει η εταιρεία του. Μόλις βγουν εκεί, βρίσκει το μέρος σχεδόν εγκαταλελειμμένο με λίγους τρομαγμένους εργάτες που του λένε ότι η εξέδρα έχει δεχθεί επανειλημμένα επίθεση από έναν μεγαλόδοντα καρχαρία, ο οποίος είναι μέρος ενός μεξικανικού θρύλου. Με την εξέδρα να βυθίζεται σταδιακά στο νερό και τον καρχαρία να τους κυνηγά, πρέπει να βρει έναν τρόπο να κρατήσει την οικογένειά του ασφαλή, και να μείνει ζωντανός.
Περιπέτεια με καρχαρία, βασισμένη σε ένα μεξικάνικο θρύλο.
Ο Μπαμπούλας (The Boogeyman) του Ρομπ Σάβατζ
Η μαθήτρια γυμνασίου Σέιντι Χάρπερ και η μικρότερη αδερφή της, Σόγιερ είναι συγκλονισμένες από τον πρόσφατο θάνατο της μητέρας τους, χωρίς να έχουν σημαντική στήριξη από τον πατέρα τους, Γουίλ, έναν θεραπευτή που προσπαθεί να διαχειριστεί το δικό του πόνο. Όταν ένας απελπισμένος ασθενής εμφανίζεται ξαφνικά στο σπίτι τους αναζητώντας βοήθεια, αφήνει πίσω του μια τρομακτική υπερφυσική οντότητα που κυνηγάει οικογένειες και τρέφεται από τον πόνο των θυμάτων του.
To μυθιστόρημα του Στίβεν Κινγκ από τους σεναριογράφους του «Ενα Ησυχο Μέρος» και «Μαύρος Κύκνος».
Πρόσκληση σε Φόνο (Invitation to a Murder) του Στίβεν Σίμεκ
Νότια Αγγλία, 1934. Οταν ένας δισεκατομμυριούχος προσκαλεί έξι φαινομενικά τυχαίους αγνώστους στο νησιώτικο κτήμα του, ανάμεσά του και έναν ατρόμητο, επίδοξο ντετέκτιβ, η Μιράντα Γκριν βρίσκει τη μυστηριώδη πρόσκληση πολύ δελεαστική για να την προσπεράσει. Οταν ένας άλλος καλεσμένος εμφανίζεται νεκρός, η Μιράντα πρέπει να φτάσει στο βάθος της κακόβουλης πλοκής πίσω από τη συγκέντρωση για να αποδείξει τον εαυτό της και ίσως να σώσει τη ζωή της.
Αλα Αγκαθα Κρίστι μυστήριο που αναζητά λύση.
Επίδοξοι Κληρονόμοι (The Estate) του Ντιν Κρεγκ
Η Μέρσι και η Σαβάνα μπορεί να μην έχουν πολλά, αλλά έχουν το τέλειο σχέδιο. Με μια ετοιμόρροπη καφετέρια στα όρια της εξαφάνισης και τις ζωές τους στάσιμες, οι δύο αδερφές συνωμοτούν ενάντια στην ετοιμοθάνατη, πλούσια θεία τους με την ελπίδα να πάρουν την κληρονομιά της. Αλλά, όπως θα διαπιστώσουν σύντομα, δεν είναι οι μόνες στην οικογένεια με παρόμοιο σχέδιο.
Κωμωδία με την Τόνι Κολέτ και την Ανα Φάρις.
Ο Μελισσοκόμος του Θόδωρου Αγγελόπουλου
O Σπύρος, δάσκαλος σε μια μικρή επαρχιακή πόλη όπου πέρασε όλη του τη ζωή, μετά το γάμο της κόρης του και την αναχώρηση του γιου του που θα συνεχίσει τις σπουδές του στην Αθήνα, ξαναρχίζει κι αυτός το ταξίδι του, εγκαταλείποντας τη διδασκαλία, το σπίτι, τη γυναίκα του, διασχίζοντας τη χώρα με τις κυψέλες, όπως έκαναν ανέκαθεν ο πατέρας του κι ο πατέρας τού πατέρα του, ακολουθώντας το δρόμο της Άνοιξης, το δρόμο των μελισσών. Η συνάντησή του με μια κοπέλα θα του ξαναζωντανέψει παλιά συναισθήματα κι αναμνήσεις. Για κείνον, το παρελθόν είναι όλα· για κείνην, δεν είναι τίποτα. O Σπύρος, όμως, παλιός «αριστερός» και αγωνιστής, είναι μόνος του με το παρελθόν του και πολύ κουρασμένος πια για να επιμείνει στον αγώνα της ζωής: θα πεθάνει αφημένος στην επίθεση των ίδιων του των μελισσών.
H ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου από το 1986 με τον Μαρτσέλο Μαστρογιάνι. Επίσημη Συμμετοχή Φεστιβάλ Βενετίας.
Το Αγόρι (Shonen) του Ναγκίσα Οσιμα
Eνας 10χρονος ζει μαζί με την οικογένειά του μια ζωή στο δρόμο: σκηνοθετούν ατυχήματα, στα οποία υποδύονται τους τραυματίες, εκβιάζοντας τους οδηγούς και ζητώντας τους χρήματα, για να μη τους καταγγείλουν στην αστυνομία.
To «Αγόρι» του Ναγκίσα Οσιμα σε επανέκδοση με ψηφιακά αποκατεστημένες κόπιες. Από 1η Ιουνίου στις αίθουσες.