Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι τo Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου

of 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι τo Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


myfff 2024 junkyard dog

Το Κοπρόσκυλο (Chien de la Casse | Junkyard Dog), Ζαν-Μπατίστ Ντουράν

Ενα κοινωνικό χρονικό της μοναξιάς και του συναισθήματος του έρωτα, που ταυτόχρονα αμφισβητεί την ηπιότητα και την αρρενωπότητα των χαρακτήρων του.

H ταινία είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα του MyFrenchFilmFestival

Οι Γάμοι της Τήλου

Οι Γάμοι της Τήλου του Παναγιώτη Ευαγγελίδη

Κομβικής σημασίας για την ιστορία των ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιωμάτων στη χώρα μας, οι γάμοι της Τήλου αποκτούν το ντοκιμαντέρ που τους αξίζει και απαθανατίζονται με νοσταλγία και συγκίνηση ως μια πολύτιμη μαρτυρία για τις επόμενες γενιές.

Στο κέντρο του νέου ντοκιμαντέρ του Παναγιώτη Ευαγγελίδη με τον εύγλωττο τίτλο «Οι Γάμοι της Τήλου» βρίσκεται ένα ντοκουμέντο, από τα πιο πολύτιμα της σύγχρονης ακτιβιστικής ιστορίας για τα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα στην Ελλάδα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Το ντοκιμαντέρ είναι διαθέσιμο στο Cinobo

Once Upon a time in Hollywood 607

Κάποτε στο... Χόλιγουντ (Once Upon a Time… in Hollywood) του Κουέντιν Ταραντίνο

Το φιλμ επιλέγει τη χρονιά του 1969 και τον τόπο του Χόλιγουντ. Ναι, από τη μια πλευρά αυτή η στιγμή περιλαμβάνει στοιχεία τοις πάσι γνωστά. Ο πόλεμος στο Βιετνάμ, το κίνημα των χίπις που περνά στην πιο σκοτεινή του φάση, ο Τσαρλς Μάνσον, το Playboy mansion, είναι μια στιγμή στο χρόνο με πολιτισμικά πλούσια κι εύκολα αναγνωρίσιμη ταυτότητα - την οποία η ταινία χαϊδεύει, περιγράφει μέσα από ραδιόφωνα, χαζεύει υπνωτιστικά. Αλλά από την άλλη, είναι μια στιγμή τόσο αναγνωρίσιμη που μπορεί εύκολα ν' ανατραπεί, από το ίδιο το entertainment. Η ταινία συναντά δυο άντρες, δυο buddies. Τον ηθοποιό - και τέως σταρ, τώρα στο μεταίχμιο της πτώσης του - Ρικ Ντάλτον (Λεονάρντο ΝτιΚάπριο), που ξεκίνησε στο σινεμά, «ξέπεσε» σε μια τηλεοπτική σειρά που μόλις κόπηκε και, με ατζέντη του τον... Αλ Πατσίνο, διεκδικεί μια θέση στα ιταλικά σπαγγέτι γουέστερν. Και τον κασκαντέρ Κλιφ Μπουθ, έναν «αληθινό» καουμπόη αντι-ήρωα με σκοτεινό παρελθόν, που διεκδικεί μόνο την ύπαρξή του και την ηρεμία του. Οι δυο άντρες είναι αδελφικοί φίλοι, ο πρώτος πνιγμένος στις ανασφάλειες, τα δάκρυα και τον αλκοολισμό του (ο ΝτιΚάπριο είναι εκείνος που στο φιλμ αποσυντίθεται κι ανασυντίθεται υπέροχα), ο δεύτερος υποστηρικτικός (ο Μπραντ Πιτ τόσο όμορφος και ικανός όσο ποτέ στην καριέρα του), βοηθητικός, σοφέρ, μάστορας και ψυχολόγος, πιο cool κι από έναν Πολ Νιούμαν ή έναν Στιβ ΜακΚουιν, ο πραγματικός «ήρωας» απέναντι στον «ηθοποιό» του Ρικ: το ζευγάρι που, από μόνο του, ενσαρκώνει την αντίθεση της ταινίας. Οι γείτονες του Ρικ είναι «οι Πολάνσκι», ο Ρομάν και η πανέμορφη, δροσερή ηθοποιός και σύζυγός του Σάρον Τέιτ (ο Ταραντίνο κινηματογραφεί τη Μάργκο Ρόμπι σαν ηλιαχτίδα), τα χολιγουντιανά πάρτι αγγίζουν το lifestyle των παιδιών των λουλουδιών με πιο ακριβά ποτά και drugs, τα παιδιά των λουλουδιών ακολουθούν τον Τσάρλι, τον Τσαρλς Μάνσον, με βρώμικες πατούσες και φλογερό βλέμμα.

Αν το ως τώρα σινεμά του Κουέντιν Ταραντίνο ήταν ασκήσεις, η νέα ταινία του είναι η διατριβή του για το entertainment. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.30 στην ΕΡΤ 1

Jeune Femme 607

Μια Νέα Γυναίκα (Jeune Femme) της Λεονόρ Σεράιγ

«Η ελευθερία είναι για τους εγωκεντρικούς μαλάκες!» κραυγάζει η Πολά, η «νέα γυναίκα» της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας της Λεονόρ Σεράιγ, στον γιατρό που μόλις της περιποιήθηκε μια πληγή στο μέτωπο. Είμαστε στα αρχικά πλάνα, η παρατημένη από τον εραστή της Πολά βρίσκεται σε ένα ιατρείο μετά από αυτοτραυματισμό, και ο γιατρός, έχοντας ακούσει τη μανιώδη εξομολόγησή της, τη συμβουλεύει να απολαύσει τη νεοαποκτηθείσα ελευθερία της. Ομως η 31χρονη Πολά επιθυμεί όχι την ελευθερία της, αλλά την αυτονομία της, που είναι κάτι διαφορετικό. Η αυτονομία, έμφυτη, αφορά τα γνήσια κίνητρα ενός ατόμου για επιθυμίες πέρα από εξωγενείς παράγοντες, ενώ η ελευθερία, επίκτητη, την επάρκεια των μέσων του να μπορεί να συντηρήσει αυτή την ανεξαρτησία μέσα σε ένα κοινωνικό πλαίσιο. Και η Πολά, ενώ θέλει να παραμένει αυθεντική, δεν έχει ούτε τα υλικά ούτε και τα ψυχικά μέσα για να απομονωθεί από την κοινωνία, τους ανθρώπους, τις σχέσεις, την καθημερινή τριβή.

Πορτρέτο μιας γυναίκας που περιφέρει τις πληγές και τη σύγχυσή της στη μητροπολιτική ζούγκλα. Βραβευμένο με τη Χρυσή Κάμερα στο 70ό Φεστιβάλ Κανών. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 23.00 στο Κανάλι της Βουλής

Amerika Square 607

Πλατεία Αμερικής (Amerika Square) του Γιάννη Σακαρίδη

Στο «Amerika Square» σε μια ακόμη πιο κοινή πολυκατοικία, από αυτές τις μεγάλες της αθηναϊκές που κάποτε θεωρούνταν προνόμιο το γεγονός πως έβλεπαν στην Πλατεία, δεν κρύβονται πλέον μυστικά, αλλά ο ανθρώπινος χάρτης της Αθήνας του σήμερα, έτσι όπως στην αρχή της ταινίας τον σημαδεύει ένας από τους πρωταγωνιστές της σαν να επρόκειτο σαν ένα (άνισο) ντέρμπι ανάμεσα στους Ελληνες και τους ξένους. Οι ήρωες της «Πλατείας Αμερικής» είναι τρεις και ζουν και οι τρεις στην ίδια πολυκατοικία. Και για όσο διαρκεί μια ταινία θα ζήσουν ο καθένας τη δική του ταινία, με αρχή μέση τέλος και κεντρικό άξονα τη φυγή. Φυγή εκτός των ελληνικών συνόρων, εκτός της κρίσης, εκτός από αυτή τη μεγάλη σύμβαση του να μένεις ίδιος ενώ όλα γύρω σου αλλάζουν με ρυθμούς πολυβόλου. Ο Μπίλλη είναι ένας σαραντάρης tattoo artist που έχασε εδώ και καιρό την ευκαιρία να «την κάνει», η γνωριμία του όμως με την Τερέζα από την Αφρική θα είναι καθοριστική για αυτά που θα «χτυπήσει» από δω και πέρα στο κορμί του και το κορμί των άλλων. Ο Νάκος, ένας άνεργος 30something που ζει ακόμη με τους γονείς του θα βρει νόημα στην ευκολία του ρατσισμού και εμπνευσμένος από «κινηματογραφικές» ιστορίες εξόντωσης των αλλοδαπών θα σχεδιάσει το δικό του. Ο Ταρέκ, πρόσφυγας από τη Συρία, προσπαθεί να βρει τον πιο σίγουρο τρόπο για να φύγει από τη χώρα μαζί με τη δεκάχρονη κόρη του.

Στη δεύτερη μεγάλου μήκους του ταινία, ο σκηνοθέτης του «Wild Duck» αποτυπώνει με γνώριμο τρόπο αλλά έξυπνη κινηματογράφηση το εδώ και τώρα μιας πόλης που αλλάζει. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.30 στην ΕΡΤ 3

Captain Corelli's Mandolin

Το Μαντολίνο Του Λοχαγού Κορέλι (Captain Corelli's Mandolin) του Τζον Mάντεν

Στο πλαίσιο της κοινής ιταλογερμανικής κατοχής, μια διμοιρία Ιταλών στρατιωτών φθάνει στην Κεφαλονιά για να ενισχύσει την τυπική στο νησί παρουσία των λιγοστών ναζιστικών δυνάμεων. Το ξέγνοιαστο μεσογειακό ταμπεραμέντο της φρουράς σύντομα θα αμβλύνει την αρχική δυσφορία των χωρικών, ενώ ένα παθιασμένο ειδύλλιο θα πλεχτεί βαθμιαία ανάμεσα στον φιλόμουσο λοχαγό των Ιταλών Antonio Corelli και την Πελάγια, τη μνηστευμένη κόρη του τοπικού γιατρού. Ώσπου, αναπόφευκτα, τα σύννεφα του πολέμου θα φτάσουν μέχρι τις ακτές του νησιού, απειλώντας την ηρεμία τόσο των κατοίκων όσο και των ανυποψίαστων κατακτητών.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.45 στον ΑΝΤ1

Wonder Woman 607

Wonder Woman της Πάτι Τζένκινς

Ακολουθώντας την ζωή της πριν γίνει γνωστή ως Wonder Woman, η ταινία παρακολουθεί την Νταϊάνα ως πριγκίπισσα των Αμαζόνων, ως εκπαιδευόμενη πολεμίστρια, ως μια παθιασμένη ιδεαλίστρια που δε διστάζει να ριχθεί στην κόλαση αυτού που θα ακούσει να αποκαλούν «παγκόσμιο πόλεμο» και, τελικά, ως μια υπερ-ηρωική φεμινιστική φωνή που αντιπαραβάλει στις καθιερωμένες προκαταλήψεις μια αφοπλιστική εναλλακτική, που αποκαλύπτει την ισχύ της ακριβώς από το αυταπόδεικτο των θέσεών της περί ουσιαστικής ισότητας.

Ενθουσιώδης, εκρηκτική και – κατά στιγμές – ρομαντικά αφελής, η «Wonder Woman» καταφθάνει επιτέλους στον κινηματογράφο στην ταινία που την αποθεώνει ως το απόλυτο σύμβολο δύναμης, αγάπης και ειρήνης. Ζήτω η Γκαλ Γκαντότ! Διαβάστε εδώ την κριτική του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.50 στο Star

Green Book 607

Το Πράσινο Βιβλίο (The Green Book) του Πίτερ Φαρέλι

Ο Δόκτωρ Ντον Σέρλεϊ, περιζήτητος πιανίστας του κλασικού ρεπερτορίου και γόνος αριστοκρατικής τζαμαϊκανής οικογένειας, όχι απλά δεν ξέρει να οδηγεί, αλλά και χρειάζεται ως σοφέρ στην προσεχή τουρνέ του στην Λουιζιάνα κάποιον ικανό να τον προφυλάξει από δυσάρεστες καταστάσεις. Ο Τόνι Βαλελόνγκα, άνεργος οικογενειάρχης από το Μπρονξ, με πείρα πορτιέρη στη νεοϋορκέζικη νύχτα, σπεύδει για τη συνέντευξη. Τυπικός ρατσιστής, εκπλήσσεται δυσάρεστα με τη διαπίστωση πως ο δυνάμει μισθωτής του δεν είναι ούτε Λευκός, ούτε και «γιατρός». Κι ενώ αρνείται αρχικά τη δουλειά, που περιλαμβάνει και μικροθελήματα παντός τύπου, πείθεται στο άκουσμα της αμοιβής του. Και το ταξίδι ξεκινά.

Βραβευμένη το 2019 με Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Σεναρίου και Β' Ανδρικού Ρόλου για τον Μαχέρσαλα Αλί. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στη 01.00 στο ΣΚΑΪ

paddington 2 607

Πάντινγκτον 2 (Paddington 2) του Πολ Κινγκ

Ενόσω ψάχνει το τέλειο δώρο για τα 100ά γενέθλια της πολυαγαπημένης θείας του, Λούσι, ο Πάντινγκτον βλέπει ένα μοναδικό pop-up βιβλίο και ξεκινά μία σειρά από μικροδουλειές ώστε να μπορέσει το αγοράσει. Οταν το βιβλίο γίνεται αντικείμενο κλοπής, μόνο οι Μπράουν και ο Πάντινγκτον μπορούν να ανακαλύψουν τον κλέφτη, ο οποίος φαίνεται να είναι άσος στις μεταμφιέσεις…

Ενα δεύτερο, ισάξιο με το πρώτο, μέρος για τις περιπέτειες του περουβιανού αρκούδου που συνεχίζει να σκορπίζει καθαρόαιμο, γλυκό, χορταστικό, έξυπνο σινεμά για μικρούς και μεγάλους. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 21.45 στο Open

αλπεις

Αλπεις (Alps) του Γιώργου Λάνθιμου

Μία αθλήτρια ενόργανης γυμναστικής, ο προπονητής της, μία νοσοκόμα, ένα τραυματιοφορέας. Απόκληροι άνθρωποι με άγνωστο παρελθόν, αποτελούν τους ετερόκλητους συνεργάτες μίας παράδοξης επιχείρησης προσφοράς υπηρεσιών: αν έχασες τον άνθρωπό σου και το χτύπημα είναι απότομο και βαρύ, κάποιος από αυτούς θα τον αντικαθιστά για λίγες ώρες την ημέρα, θα φορά τα ρούχα, θα μάθει τις συνήθειες, θα λέει τις χαρακτηριστικές του ατάκες. Μέχρι να σταθείς στα πόδια σου, να ξεπεράσεις τον πόνο και να πας μπροστά. Ο τραυματιοφορέας που φέρεται και ως αρχηγός της σπείρας, τους ανακοινώνει και το όνομα της: «Αλπεις». Γιατί το μεγαλείο τους είναι αναντικατάστατο από κάθε άλλη οροσειρά στον κόσμο, ενώ εκείνες μπορούν να γεμίσουν οποιοδήποτε κενό με ευκολία.

Ζωή, θάνατος, απώλεια, παιδικότητα, ενηλικίωση, ορφάνια. Ο Γιώργος Λάνθιμος ακολουθεί την αντίθετη αλληγορική διαδρομή από τον «Κυνόδοντα», με ήρωες που λαχταρούν να ενταχτούν, να ανήκουν. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Vodafone TV

The Killer

The Killer του Ντέιβιντ Φίντσερ

Ξεκινώντας από το Παρίσι και ακολουθώντας ένα σύνολο προορισμό-στόχων μέχρι τον μεγάλο κακό (;) του φινάλε, το «The Killer» του Ντέιβιντ Φίντσερ παρακολουθεί τον δολοφόνο του να αστοχεί για πρώτη φορά στην καριέρα του, ανακαλύπτοντας άμεσα τις συνέπειες των πράξεών του. Αυτές οι συνέπειες είναι και που τον ωθούν να στραφεί εναντίον των εργοδοτών του και να ξεκινήσει μια σταδιακή πορεία εκδίκησης με τελικό στόχο τον άνθρωπο που τον ανάγκασε τελικά «να φέρει δουλειά στο σπίτι.» Όταν όλοι, ακόμα και ο ίδιος, επιμένουν ότι τίποτα δεν είναι προσωπικό, πόσο μπορεί ένας άνθρωπος να επιμείνει στους δικούς του κανόνες;

Το «The Killer» του Ντέιβιντ Φίντσερ είναι σαν τον ήρωά του: σίγουρο, ακριβές, αποτελεσματικό. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix

luzzu

Το Σκαρί (Luzzu) του Αλεξ Καμιλέρι

Ένας ψαράς, ο Τζέσμαρκ, παλεύει με την πατροπαράδοτη παλιά ξύλινη βάρκα του ( “luzzu”, όπως και ο τίτλος της ταινίας), να κερδίσει τίμια τα προς το ζην για τη σύζυγο και το νεογέννητο παιδί τους, με τον ίδιο τρόπο που τα κατάφερνε ο πατέρας του, ο παππούς του και ο προπάππους του. Έρχεται όμως αντιμέτωπος με τον σκληρό ανταγωνισμό, την παράνομη αλιεία και τις κλίκες που λυμαίνονται την ιχθυαγορά του νησιού: τις διεφθαρμένες αρχές του λιμανιού, τους μεγαλοψαράδες, την μαύρη αγορά, τους αυστηρούς κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και την απαξίωση της ταπεινής του καταγωγής από την οικογένεια της γυναίκας του. Θα απαρνηθεί την οικογενειακή παράδοση της αλιείας για να επιβιώσει; Το δίλημμα που αντιμετωπίζει γίνεται ακόμα πιο επιτακτικό, όταν μαθαίνει πως το μωρό του χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα…

Νεορεαλισμός από τη Μάλτα για ανθρώπους στο μεταίχμιο μιας προσωπικής, αλλά κυρίως πολιτισμικής αλλαγής. Βραβείο ανδρικής ερμηνείας στο Φεστιβάλ του Σάντανς στο τμήμα World Cinema Dramatic Competition. Η επίσημη υποβολή της Μάλτας για το Οσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama