Οσα και να πεις για τον κόσμο του Πέδρο Αλμοδόβαρ θα σταματήσεις πάντα για λίγο στο κόκκινο χρώμα, τις bigger than life γυναίκες, στον Αντόνιο Μπαντέρας, την Πενέλοπε Κρουζ, την Κάρμεν Μάουρα, τη Μαρίζα Παρέδες, τους φόρους τιμής στο αμερικανικό σινεμά πριν το 60', τα αξέχαστα τραγούδια, στο μοναδικό του τρόπο να αφηγείται τις πιο εξωφρενικές ιστορίες με τον πιο ανθρώπινο τρόπο.
Για όλο τον Οκτώβριο, κάθε Τρίτη στις 22.00 στο COSMOTE CINEMA 2HD, πέντε από τις πιο διάσημες ταινίες της πλούσιας φιλμογραφίες του, υπενθυμίζουν τη θέση του Πέδρο Αλμοδόβαρ στο παγκόσμιο σινεμά ως έναν από τους μεγαλύτερους σύγχρονους δημιουργούς.
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης (Mujeres al Borde de un Ataque de Nervios, 1988) - Τρίτη 3 Οκτωβρίου στις 22.00
Ο Ιβάν εγκαταλείπει την Πέπα κι Εκείνη προσπαθεί απεγνωσμένα να τον βρει για να της εξηγήσει την αιτία. Ταυτόχρονα ψάχνουν να τον βρουν η σύζυγός του και ο γιος τους. Την ώρα που στο σπίτι της Πέπα ζητά καταφύγιο η κολλητή της γιατί ο καινούργιος της εραστής αποδείχθηκε ότι ήταν τρομοκράτης. Ζητούν συμβουλές από μια δικηγόρο που τελικά είναι η καινούργια ερωμένη του Ιβάν κι έτσι όλων οι ζωές μπλέκονται μ’ έναν ιδιαίτερο, σουρεαλιστικό και εν τέλει ξεκαρδιστικό τρόπο. / Η πρώτη μεγάλη επιτυχία του Πέδρο Αλμοδόβαρ, υποψηφιότητα για Οσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας και μαζί ένα εξαίρετο δείγμα της γραφής του, ανάμεσα στο αστείο, το τραγικό, το πολύχρωμο και το εξωφρενικό.
Kika (1993) - Τρίτη 10 Οκτωβρίου στις 22.00
Η Κίκα είναι μια αισθητικός που μοιράζεται με την καλύτερή της φίλη έναν φωτογράφο. Η μητέρα του φωτογράφου είναι παντρεμένη με έναν αμερικανό, ο οποίος διατηρεί κρυφή σχέση με την Κίκα. Μια μέρα η Κίκα βιάζεται από έναν πορνοστάρ, ο οποίος είναι αδερφός της οικιακής βοηθού. Η είδηση δε θα ξεφύγει από μια δαιμόνια ρεπόρτερ που έχει βαλθεί να καλύψει το ρεπορτάζ. / Τρελή σάτιρα των μέσων μαζικής ενημέρωσης αλλά και της συντηρητική καθολικής ισπανικής κοινωνίας, με στιγμές ξεκαρδιστικές που αναδεικνύουν τον ντελιριακό τόνο του Πέδρο Αλμοδόβαρ, την απολαυστική εμφάνιση της μούσας του Βικτόρια Αμπριλ και τα κοστούμια του Ζαν Πολ Γκοτιέ.
Ολα για τη Μητέρα Μου (Todo Sobre Mi Madre, 1999) - Τρίτη 17 Οκτωβρίου στις 22.00
Οταν χανει το 17χρονο γιο της σε αυτοκινητιστικο ατυχημα μια νοσοκομα παει στη Βαρκελωνη για να ψαξει τον πατερα του. Χωρισαν πριν γεννηθει το παιδι γιατι εκεινος εγινε τραβεστι. Κατα τη διαρκεια της αναζητησης συναντα μια νεαρη καλογρια με ειτζ και μια σταρ του θεατρου. Ζει μια μικρη περιπετεια στον κοσμο των τραβεστι με δραματικο τελος. / Το οριστικό πέρασμα του Πέδρο Αλμοδόβαρ σε μια νέα - πιο μελοδραματική - σελίδα της φιλμογραφίας του, ένα καθαρό αριστούργημα που βραβεύθηκε στο Φεστιβάλ Καννών για το σύνολο των εξαιρετικών πρωταγωνιστριών του και χάρισε στον Πέδρο Αλμοδόβαρ το μοναδικό του Οσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας.
Μίλα Της (Hable Con Ella, 2002) - Τρίτη 24 Οκτωβρίου στις 22.00
Ο Μπενινιο, ενας νεαρος νοσοκομος, και ο Μαρκο, ενας μεσηλικας συγγραφεας δεν γνωριζονται αλλα καθονται διπλα διπλα στην παρασταση του Café Muller της Πινα Μπαους. Οι δυο γυναικες της σκηνης αφηνουν το κορμι τους να παρασυρθει με νωχελικες κινησεις απο τη μουσικη του Περσελ. Οι δυο θεατες συγκινουνται το ιδιο αλλα ενω ο Μαρκο κλαιει ο Μπενινιο συγκρατειται. Μετα απο μηνες οι δυο αγνωστοι θα ξανασυναντηθουν στην κλινικη οπου ο ο Μπενινιο περιθαλπει μια νεαρη χορευτρια, την Αλισια. Ο Μαρκο βρισκεται στο πλαι της κοπελας του Λυδιας που βρισκεται σε κωμα μετα απο ενα ατυχημα σε μια ταυρομαχια. Συντομα θα αναπτυχθει μεταξυ τους μια στενη φιλια. / Οι άνδρες σε πρώτο πλάνο εδώ, στην ταινία που χάρισε στον Πέδρο Αλμοδόβαρ μια πρωτοφανή διεθνή αναγνώριση, μια υποψηφιότητα για Οσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας και ένα Οσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου στον ίδιο τον δημιουργό του.
Γύρνα Πίσω (Volver, 2006) - Τρίτη 31 Οκτωβρίου στις 22.00
Τρεις γενιές γυναικών συνυπάρχουν με την τρέλα, τα ψέματα και την πρόληψη για το θάνατο να δίνουν την ιδιαίτερη μορφή στην καθημερινότητά τους. Η Ραϊμούντα ζει στην Μαδρίτη με την κόρη της Πάουλα και τον άντρα της Πάκο που είναι μονίμως μεθυσμένος. Η αδελφή της Σόλε είναι χωρισμένη και εργάζεται κρυφά ως κομμώτρια. Ένα τραγικό συμβάν από την παιδική τους ηλικία σημαδεύει την καθημερινότητά τους και, όταν η θεία τους πεθαίνει, το παρελθόν επιστρέφει για να τις στοιχειώσει. / H σαρωτική ερμηνεία της Πενέλοπε Κρουζ (υποψήφια για Οσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου), η μεγάλη συνάντηση μετά από χρόνια με τη μεγάλη του μούσα, Κάρμεν Μάουρα, μια ακόμη συναρπαστικά μελαγχολική αφιέρωση στις μητέρες αυτού του κόσμου.