Berlinale 2019: Το LACINETEK, η γαλλική ψηφιακή «έδρα» του κλασικού σινεμά, απλώνεται σε Γερμανία και Αυστρία
«Σύρμα» και στη δική μας Ταινιοθήκη: Μετά τη Γαλλία, η ψηφιακή σινεματέκ γίνεται «ανοιχτό βιβλίο» και στην Αυστρογερμανία.
«Σύρμα» και στη δική μας Ταινιοθήκη: Μετά τη Γαλλία, η ψηφιακή σινεματέκ γίνεται «ανοιχτό βιβλίο» και στην Αυστρογερμανία.
Οι νεκροί επιστρέφουν στην χιονισμένη επαρχία του Κεμπέκ φέρνοντας μαζί τους περισσότερα ερωτηματικά απ΄ότι απαντήσεις.
Η Μαρί Κρόιτσερ μελετά τον ορθολογισμό, τη σχιζοφρένεια και τη θέση της εργαζόμενης γυναίκας ανάμεσά τους.
Μία σύγχρονη ματιά στη θέση της γυναίκας στην ξεχασμένη Ανατολία. Μία σημαντική, αν και άνιση, ταινία που σε στιγμές παραδίδεται στη φλυαρία. Οι τρεις αδελφές του Αλπέρ όμως, έχουν λόγο σ' έναν σημαντικό διάλογο.
Με αφορμή τη νέα του, τρομακτικότατη ταινία, «Το Χρυσό Γάντι», ο Φατίχ Ακίν έφερε τον τρόμο στη συζήτηση...
Μια ιστορία ενηλικίωσης, σκηνοθετημένη με περίτεχνο, μεγαλοπρεπή αλλά συχνά φλύαρο και ανερμάτιστο τρόπο από τον Νορβηγό σκηνοθέτη του «Με Σειρά Εξαφάνισης».
Η πολεμική σάτιρα της Τεόνα Στρουγκάρ Μιτέβσκα απο την ΠΓΔΜ, στρέφεται κατά παντός υπευθύνου.
Λιγότερο θρίλερ απ' όσο υπόσχεται, περισσότερο καθηλωτικό κι απ' όσο ελπίζαμε, το φιλμ του Σύλλα Τζουμέρκα φέρνει το έγκλημα και την τιμωρία, στο βάλτο της ελληνικής επαρχίας.
Χαιρόμαστε κάθε φορά που ο Φατίχ Ακίν είναι ασυμβίβαστος. Αλλά σε αυτή την περίπτωση είναι, απλώς, αμοραλιστικά και κενά σαδιστής. Γιατί;
Η δεύτερη μεγάλου μήκους του σκηνοθέτη από τη Γουατεμάλα μετά το βραβευμένο στο Βερολίνο «Ηφαίστειο», έχει μια ανάλογη υπόκωφη δύναμη.
Το γυναικείο σώμα διεκδικεί ένα μικρούτσικο χώρο στην απέραντη στέπα της Μογγολίας, σε μια ναΐφ αλλά γοητευτική φέτα ζωής.
To κινηματογραφικό ντεμπούτο της Νόρα Φίνγκσαϊντ είναι τολμηρό, φρέσκο και όσο χειριστικό χρειάζεται για να συγκινήσει με το δύσκολο θέμα του. Μοιάζει να πατάει όλα τα κουμπιά για ένα μεγάλο βραβείο στη φετινή Berlinale.
Με αφορμή την παγκόσμια πρεμιέρα του «Θαύματος της Θάλασσας των Σαργασσών» στο Πανόραμα της 69ης Berlinale, ο Ελληνας σκηνοθέτης μιλάει στο Flix για όλα όσα τον οδήγησαν στο Μεσολόγγι και τις ιστορίες δύο γυναικών που θα συναντηθούν, με αφορμή ένα έγκλημα.
Αφήνοντας πίσω το συχνά υπερβολικά πρόθυμο να εντυπωσιάσει σινεμά του, ο Φρανσουά Οζόν μεταφέρει μια αληθινή υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης στους κόλπους της καθολικής εκκλησίας της Γαλλίας, επείγοντα και δυνατά αλλά και μετρημένα.
Στο Βερολίνο για τη δεύτερη σκηνοθετική του δουλειά, ο Κέισι Αφλεκ αρνήθηκε πως η ταινία του - ένας ύμνος στη γυναίκα - είναι η απάντησή του στις κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση.
Ο διευθυντής Ντίτερ Κόσλικ υποδέχεται την λαμπερή Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής, μαζί με το καστ και τη σκηνοθέτη του «The Kindness of Strangers» στο κόκκινο χαλί του Berlinale Palast για την επίσημη έναρξη του 69ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.
Στο ερώτημα «εξασφαλίζουν οι καλές προθέσεις μία καλή ταινία» η θετική απάντηση είναι πολύ πιο σπάνια κι από την «Καλοσύνη των Ξένων», όπως είναι ο τίτλος της νέας ταινίας της Δανέζας σκηνοθέτη.
Από τη θέση της Προέδρου της κριτικής επιτροπής του 69ου Φεστιβάλ Βερολίνου, η Ζιλιέτ Μπινός ρωτήθηκε για τον Χάρβεϊ Γουάινστιν με τον οποίο έκανε δύο ταινίες, τον «Αγγλο Ασθενή» και το «Chocolat».
Η τούρκικη ταινία (κι ελληνική συμπαραγωγή), συμμετέχει στο Διαγωνιστικό Τμήμα του 69ου Διεθνούς Φεστιβάλ του Βερολίνου.
To ντεμπούτο ενός 26χρονου ως το ηλεκτρισμένο πορτρέτο μιας χαμένης γενιάς που μεγαλώνει στη Ρωσία του Πούτιν. Ανυπομονούμε...