Σύμφωνα με τη χθεσινή του ανακοίνωση, το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου προτείνει τον Παντελή Μητρόπουλο για την κομβική θέση του Γενικού Διευθυντή του οργανισμού. Η τελική απόφαση ανήκει στην Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνα Μενδώνη, ωστόσο εμείς συνοψίζουμε το βιογραφικό του.
Ο Παντελής Μητρόπουλος, γεννημένος το 1956, σπούδασε οικονομικά στο ΑΠΘ και, στη συνέχεια, φοίτησε στο Ινστιτούτο Πολιτικών Επιστημών στο Παρίσι.
Η κομβική στιγμή του στα ελληνικά κινηματογραφικά πράγματα ήρθε το 1984, όταν ίδρυσε την εταιρεία κινηματογραφικής διανομής Προοπτική (την οποία αρχικά διαχειριζόταν μαζί με τον Γιώργο Τζιώτζιο, στη συνέχεια μόνος). Η Προοπτική, αντιπρόσωπος στούντιο σαν τη Sony (όταν ακόμα ήταν Columbia Tristar) και την Disney (όταν ακόμα ήταν Buena Vista) αλλά και διανομέας πολλών ανεξάρτητων ξένων ταινιών (κι επιλεγμένων, εμβληματικών ελληνικών, όπως ο «Λευτέρης Δημακόπουλος» του Περικλή Χούρσογλου, ο «Οργασμός της Αγελάδας» της Ολγας Μαλέα), έγινε μία από τις πιο σημαντικές κινηματογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα, φέρνοντας έναν επιχειρηματικό δυναμισμό αλλά και μια φρέσκια στρατηγική μάρκετινγκ στη χώρα, με αποτέλεσμα να είναι μια από τις ελάχιστες εταιρείες του κλάδου που αναγνώριζε ο μέσος θεατής.
Από το 2002 και μετά, η Προοπτική, ως theatrical distributor αλλά και, κυρίως, ως εταιρεία DVD και home entertainment, επεκτάθηκε στα Βαλκάνια, στη Ρουμανία, τη Σερβία, τη Βουλγαρία. Τον Δεκέμβριο του 2005, σ' ένα από τα μεγαλύτερα deals του εγχώριου entertainment, η Προοπτική εξαγοράστηκε από την Audiovisual του ομίλου Βαρδινογιάννη.
Εκτοτε, ο Παντελής Μητρόπουλος προχώρησε σε εξω-κινηματογραφικά μονοπάτια, όπως τη διαχείρηση του Villa Terra Creta Luxury Retreat and Spa στα Χανιά, ή το κατάστημα ηλεκτρονικών αγορών Melina May, επιχείρησης της οποίας είναι Πρόεδρος ως και σήμερα.
Μένει να δούμε πώς ο Παντελής Μητρόπουλος, εάν η θέση του στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου επικυρωθεί από το ΥπΠο, κατ' αρχάς θα λύσει το κουβάρι που μοιάζει να είναι μονίμως μπλεγμένο στο ΕΚΚ. Αλλά και πώς θ' αντιμετωπίσει το νέο ελληνικό σινεμά, τους τωρινούς, δυναμικούς δημιουργούς και παραγωγούς, που έχουν διαμορφώσει το επιτυχημένο σύγχρονο κινηματογραφικό προφίλ της χώρας μας και που χρειάζονται υποστήριξη, καλή διεθνή δικτύωση και βαθιά κατανόηση των δυνατοτήτων τους.