Είναι αλήθεια πως η πρωτοφανής αποτυχία του «Lone Ranger» στα ταμεία ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον Τζόνι Ντεπ να αναλογιστεί την καριέρα του των τελευταίων χρόνων και να ξεκινήσει ξανά από την αρχή, δίνοντας επιτέλους χώρο στο ταλέντο και την υποκριτική του δύναμη που τα τελευταία χρόνια αναλώθηκε σε ξεχειλωμένα franchises και αναίτια blockbusters.
Την αποτυχία όμως πολλοί εμίσησαν, το χρήμα ουδείς και ο Τζόνι Ντεπ των 50 πλέον χρόνων φαίνεται πως δεν είναι διατεθειμένος να δικαιώσει τον ηθοποιό/σταρ που κάποτε όλοι πίστεψαν πως είχε έρθει για να διαβρώσει το «mainstream», φέρνοντας έναν αέρα indie τρέλας στα σπλάχνα του Χόλιγουντ.
Ακόμη και μετά το μάθημα του «Μοναχικού Καβαλάρη» που βρήκε τον Ντεπ να επαναλαμβάνει τη συνταγή των «Πειρατών της Καραϊβικής», απογοητεύοντας και τους τελευταίους (πολλούς) φανατικούς του θαυμαστές, τα νέα για την επικείμενη πολύχρονη συνεργασία του με την Disney, η οποία θα λανσαριστεί με το σίκουελ της «Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων», προκαλούν μόνο... απορία.
Μπορεί το πρώτο (άνισο εώς και απογοητευτικό) φιλμ, δια χειρός Τιμ Μπάρτον, να υπήρξε μια απίστευτη εμπορική επιτυχία πίσω στο 2010, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί την εμμονή του Ντεπ να συνεχίσει να υποδύεται ήρωες, πατώντας στη μανιέρα του Τζακ Σπάροου, λέγοντας αβλεπί «ναι» σε μια συνέχεια της «Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων», αυτή τη φορά υπό τις σκηνοθετικες οδηγίες του Τζέιμς Μπόμπιν του «The Muppets».
Εκτός από τη συνέχεια της «Αλίκης», ο Ντεπ θα πρωταγωνιστήσει στο «Mortdecai», τη διασκευή του best - seller του Κιρίλ Μπονφιγκιόλι «The Great Mortdecai Moustache Mystery» σε σκηνοθεσία του Ντέιβιντ Κεπ, πριν ξαναβάλει τη στολή του Τζακ Σπάροου για τους πέμπτους «Πειρατές της Καραϊβικής» και αφού ολοκληρωθεί το μιούζικαλ «Into the Woods», στο οποίο συμπρωταγωνιστεί μαζί με την Μέριλ Στριπ και το «Trancsendence» του Γουόλι Πφίστερ.
Το γεγονός πως καμία από τις παραπάνω ταινίες δεν δείχνει να είναι ακριβώς η συνέχεια που θα χρειαζόταν ο Τζόνι Ντεπ, προκειμένου να ξεφύγει από το αποτυχημένο τρίο των «Dead Shadows», «The Rum Diary» και «Lone Ranger», είναι προφανές πως ενδιαφέρει λίγο τον Ντεπ που, έχοντας μπει σε αυτόματο πιλότο, ανακυκλώνει και ανακυκλώνεται μέσα σε μια διαδρομή παχυλών αμοιβών και ντισνεϊκών απαιτήσεων που δεν δείχνει να έχει (καλό) τέλος.
Διαβάστε περισσότερα:
Tags: Τζόνι Ντεπ