Το «Hercule Contre Hermes» του Γαλλομαροκινού Μοχάμεντ Ουλάντ αφηγείται την ιστορία ενός Μαροκινού αγρότη, του 32χρονου Μοχάμεντ Ελ-Μεκτιρί, ο οποίος είναι πλέον γνωστός με το όνομα «Ηρακλής» εξαιτίας της δύναμης που επέδειξε στην προσπάθεια να διατηρήσει τη γη του σε μια παραλία νότια της Ταγγέρης.
Κάτοικοι ενός επίγειου παραδείσου, ο Ελ-Μεκτιρί και η πολυμελής οικογένεια του ζούσαν ανενόχλητοι, με μοναδική οικονομική δραστηριότητα το ψάρεμα, μέχρι τη στιγμή που ο γείτονας τους Πατρίκ Γκεράντ Ερμές, της γνωστής αριστοκρατικής γαλλικής οικογενείας, αγόρασε όλη τη γη γύρω από την ιδιοκτήσια του Ελ-Μεκτιρί προκειμένου να φτιάξει ένα γήπεδο του πόλο, βρίσκοντας εμπόδιο στην ολοκλήρωση του γηπέδου μετά την άρνηση του Ελ-Μεκτιρί να πουλήσει το μικρό κομμάτι γης που του ανήκει.
Για δύο χρόνια, από το 2009 έως το 2011, ο Μοχάμεντ Ουλάντ κινηματογράφησε τη διαμάχη ανάμεσα στον αγρότη και τον πλούσιο κληρονόμο σε ένα γύρισμα που θύμιζε...πόλεμο. Ο Ερμές μήνυσε τον σκηνοθέτη και τον παραγωγό του ντοκιμαντέρ με το επιχείρημα της «καταπάτησης της ιδιωτικής ζωής» και η υπόθεση βρίσκεται ακόμη στα δικαστήρια. Αυτό όμως δεν ήταν το μόνο εμπόδιο που αντιμετώπισε ο Ουλάντ και οι πρωταγωνιστές του στον αγώνα τους κατά του...καπιταλισμού.
Το κανάλι Arte που έχει χρηματοδοτήσει το ντοκιμαντέρ, εξέτασε πέντε φορές την ταινία πριν συμφωνήσει στην προβολή του. Τον Ιανουάριο όμως του 2012, ο Ουλάντ έλαβε ένα γράμμα από το κανάλι το οποίο δήλωνε πως η προβολή της ταινίας δεν μπορεί να γίνει λόγω νομικών προβλημάτων που αφορούσαν κυρίως την χωρίς άδεια απεικόνιση του Ερμές σε αυτό, αλλά και τις προβοκατόρικες δηλώσεις της οικογένειας του «Ηρακλή» που στο απόγειο του μίσους τους δεν δίστασαν να χτυπήσουν στα ίσα τον απεχθή γείτονα τους: «Αν υπάρχει μεγαλύτερη διαφθορά στην Μαροκινή Δικαιοσύνη, τότε αυτή βρίσκεται σε ένα φουλάρι του Hermes».
Ο υπεύθυνος για την προβολή του ντοκιμαντερ στο Arte δήλωσε, ωστόσο, πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την προβολή του: «Το Arte πρέπει να επιβεβαιώσει πως δεν υπάρχει κίνδυνος δυσφήμησης σε σχέση με την οικογένεια Ερμές.».
Αφήνοντας τελικά σε εκκρεμότητα την χρηματοδότηση που απαιτείται για την ολοκλήρωση της ταινίας και αμφίβολη την προβολή της.