Industry

Για πρώτη φορά στην Ιστορία ο παγκόσμιος ψυχαγωγικός τομέας ξεπέρασε το 100 δισεκατομμύρια εισπράξεις

στα 10

Τα νούμερα αναφέρονται στο 2019 και αφορούν τον οπτικοακουστικό ψυχαγωγικό τομέα στις αίθουσες και στο σπίτι.

Για πρώτη φορά στην Ιστορία ο παγκόσμιος ψυχαγωγικός τομέας ξεπέρασε το 100 δισεκατομμύρια εισπράξεις

Τα 101 δισεκατομμύρια εισπράξεις άγγιξε ο ψυχαχωγικός τομέας (κινηματογραφικές αίθουσες και οικιακή διασκέδαση) παγκοσμίως το 2019, για πρώτη φορά στην Ιστορία, σύμφωνα με έκθεση της MPA (Motion Picture Association).

Το παγκόσμιο box office έφτασε τα 42.5 δισεκατομμύρια δολάρια, κυρίως λόγω ταινιών όπως το «Joker», το «The Lion King» και το «Εκδικητές: Η Τελευταία Πράξη». Αριθμός ρεκόρ για τη βιομηχανία, αν και μικρότερος από τον αριθμό που αντιστοιχεί στην ψηφιακή ψυχαχωγία μέσω οικιακών και κινητών συσκευών που άγγιξε τα 58.8 δισεκατομμύρια δολάρια, σε αύξηση 14% από το 2018.

Οι συνδρομές σε υπηρεσίες streaming και online video άγγιξαν τα 863.9 εκατομμύρια παγκοσμίως. Περισσότεροι από 75% των ενηλίκων είδαν ταινίες και τηλεοπτικό προϊόν μέσω συνδρομών σε πλατφόρμες. Περισσότερα από 85% των παιδιών και 55% των ενηλίκων είδαν προϊόν σε κινητά τηλέφωνα.

Σύμφωνα πάντα με την έκθεση, που περιλαμβάνει στοιχεία για το ποιες ηλικίες και τον αριθμό όσων παρακολουθούν ταινίες και τηλεοπτικό προϊόν από κινητά τηλέφωνα και οικιακές συσκευές, το streaming δεν σταματά το εφηβικό κοινό από το να πηγαίνει σινεμά. Αντίθετα, οι ηλικίες 12 με 17 και 18 με 24 είναι αυτές που πήγαν περισσότερο σινεμά μέσα στο 2019, με την πρωτιά να ανήκει στο ισπανόφωνο κοινό και να ακολουθεί το ασιατικό. Ο μέσος θεατής (άντρες και γυναίκες σε ίσο ποσοστό) αγόρασε 4.6 εισιτήρια μέσα στο έτος.

Η έκθεση έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή για την παγκόσμια βιομηχανία που λόγω του κοροναϊού μοιάζει να βρίσκεται (σχεδόν κυριολεκτικά) σε «αχαρτογράφητα νερά».