Industry

Οι γαλλικές αίθουσες βρήκαν έναν επιπλέον τρόπο να «περιποιηθούν» τους θεατές

στα 10

Η καθεμιά θα προβάλλει τα «προσεχώς» της με επιπλέον, ανέκδοτες σκηνές.

Οι γαλλικές αίθουσες βρήκαν έναν επιπλέον τρόπο να «περιποιηθούν» τους θεατές

Η Γαλλία αγαπάει το σινεμά - γιατί είναι, για τη χώρα, μια προσοδοφόρα αγορά - και ξέρει πως η διατήρηση της σχέσης με το κοινό χρειάζεται κίνητρα: θα λέγαμε «τυράκια», ακόμα και κυριολεκτικά καμιά φορά!

Διαβάστε ακόμη: Κι όμως - στη Γαλλία ετοιμάζονται, ξανά, για τη Γιορτή του Σινεμά

Ετσι, τώρα που οι γαλλικές κινηματογραφικές αίθουσες ανοίγουν σταδιακά, με την ελπίδα ότι ως τον Ιούλιο θα έχει επιτευχθεί αληθινή πληρότητα, οι μεγάλες κινηματογραφικές αλυσίδες βρήκαν ένα ακόμα εργαλείο προσέλκυσης των θεατών. Προβάλλουν, πριν την κάθε ταινία, ένα βίντεο με τα «προσεχώς» του προγράμματός τους που, όμως, συμπεριλαμβάνει και σκηνές που δεν έχουν, ακόμα, κυκλοφορήσει για το κοινό, ακόμα και για μεγάλες παραγωγές, σαν το... «Top Gun: Maverick»!

Δείτε παρακάτω το σχετικό κλιπ από τα σινεμά CGR.