Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Κυριακή, 18 Απριλίου

στα 10

Το Flix προτείνει τις καλύτερες επιλογές σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι την Κυριακή, 18 Απριλίου

Οσο δεν μπορούμε να πάμε σινεμά, δεν σταματάμε να βλέπουμε ταινίες (και σειρές). Και επιλέγουμε για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς


Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς 607 6

«Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» (2020) του Γιάννη Οικονομίδη»

Το γουέστερν γίνεται ίστερν, καθώς ο θρασύδειλος Ηρακλής, επαρχιώτης επιχειρηματίας, σχεδιάζει να εκδικηθεί τη γυναίκα του Ολγα που τον κερατώνει με τον Μάνο, πρώην λαϊκό τροβαδούρο και νυν ιδιοκτήτη τοπικού σκυλάδικου. Για την τιμή όχι μόνο του ανδρισμού του, αλλά και του σακ βουαγιάζ με το εκατομμύριο που αφαίρεσε η μοιχαλίδα από τις κρυψώνες στο σπίτι. Οι μαμάδες εκατέρωθεν μπλέκουν μανιπουλαριστικά στη βεντέτα, το ίδιο και τυχοδιώκτες, απατεώνες και παράγοντες τοπικοί, μαζί και εκτελεστές εισαγόμενοι. Είναι αμφίβολο αν έστω κι ένας θα ξεφύγει από τον μύλο των προδοσιών και των αναμετρήσεων. Οι άντρες δεν υπάρχουν πια στην μαύρη, πικρή… κωμωδία του Γιάννη Οικονομίδη, ενός από τους Ελληνες σκηνοθέτες που επιμένουν σε ένα σινεμά με χαρακτήρα και ταυτότητα. Διαβάστε την κριτική του Flix εδώ.

Πριν δείτε την ταινία, θυμηθείτε τον ΛΕΞ να παίρνει συνέντευξη από το Γιάννη Οικονομίδη στο φακό του Flix. . Aν θέλετε περισσότερο παρασκήνιο και γυρίσματα, δείτε και το making of της Μπαλάντας εδώ. .

«Η Μπαλάντα της Τρύπας Καρδιάς» κάνει απόψε την τηλεοπτική της πρεμιέρα στην ελεύθερη τηλεόραση στις 23.30 στην ΕΡΤ2

Στο Σπίτι 607

«Στο Σπίτι» (2014) του Αθανάσιου Καρανικόλα

Η Νάντια εργάζεται εδώ και δώδεκα χρόνια ως οικιακή βοηθός στο σπίτι της Εύης και του Στέφανου στον Μαραθώνα. Οι σχέσεις τους είναι πια σχεδόν οικογενειακές. Εκτός από τις εργασίες του σπιτιού, η Νάντια μεγαλώνει την κόρη του ζευγαριού, την Ιριδα, σαν δικό της παιδί. Οταν κάποια στιγμή η Νάντια αρχίζει να παρουσιάζει προβλήματα υγείας, οι σχέσεις της με την οικογένεια της Εύης και του Στέφανου αλλάζουν ριζικά. Ομως η Νάντια αντιδρά με έναν μοναδικό τρόπο.

Στην τρίτη μεγάλου μήκους μυθοπλασίας ταινία του και πρώτη ελληνική, ο Αθανάσιος Καρανικόλας σκηνοθετεί ένα σύγχρονο μελόδραμα με φόντο την Ελλάδα της κρίσης και κεντρική ηρωίδα μια γυναίκα που η συγκλονιστική Μαρία Καλλιμάνη αφήνει αυτόματα κλασική. Διαβάστε την κριτική του Flix και δείτε trailer εδώ.

Θυμηθείτε επίσης τη συνέντευξη του Αθανάσιου Καρανικόλα στο Flix, αλλά και τους πρωταγωνιστές να μιλούν στην κάμερα του Flix από την Berlinale 2014 που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της η ταινία.

Το «Στο Σπίτι» είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα του Cinobo

Do it Yourself 607

«Do It Yourself» (2017) του Δημήτρη Τσιλιφώνη

Στο κέντρο του «Do it Yourself» βρίσκεται ένας μικροεγκληματίας που έχει συμφωνήσει να πρωταγωνιστήσει σε ένα βίντεο που θα καθαρίσει το μητρώο ενός μεγαλομαφιόζου. Παγιδευμένος μέσα σε ένα κτίριο που χρησιμοποιείται ως κινηματογραφικό στούντιο πορνό ταινιών, θα προσπαθήσει να αποδράσει αποκαλύπτοντας όχι μόνο μια πλεκτάνη που παίζεται στο περιθώριο των αναπάντεχων (και πολιτικών) εξελίξεων, αλλά και μια σειρά από χαρακτήρες που ακόμη και σε... δεύτερους ρόλους θα ορίσουν τη μοίρα του. Το «Do it Yourself» είναι η ταινία που περίμενες να δεις κάθε φορά που, τα τελευταία χρόνια, ένας νέος Ελληνας σκηνοθέτης αποφάσιζε να ασχοληθεί με ένα πολιτικό θρίλερ, μια αστυνομική περιπέτεια ή ένα action movie, κινηματογραφικά είδη που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να ευδοκιμήσουν στις σωστές τους διαστάσεις χωρίς την αντίστοιχη τεχνογνωσία, εμπειρία και κυρίως κουλτούρα. Ευτυχώς, ο Δημήτρης Τσιλιφώνης θέτει από την αρχή τα δικά του όρια.

Με αυτοπεποίθηση, αυτοσαρκασμό και όσα ρίσκα, πετυχημένα και μη, παίρνει από τη φύση του ένα ντεμπούτο, o Τσιλιφώνης φτιάχνει μια - πράγμα όχι προφανές - ελληνική ταινία είδους. Διαβάστε την κριτική του Flix εδώ. Θέλετε να θυμηθείτε περισσότερα για τον νέο Ελληνα σκηνοθέτη; Διαβάστε τη συνέντευξή του στο Flix.

Το «DIY» προβάλλεται απόψε στις 22.00 στο Νovacinema 2HD

Μελίνα 607

«Η Μελίνα ξαναβρίσκει την Ελλάδα στο Παρίσι» (1968) του Ροβήρου Μανθούλη

Σαν σήμερα, το 1969, η Μελίνα Μερκούρη ιδρύει στο Παρίσι το Greek Aid Fund για την αντίσταση κατά της Χούντας. Πόσο πιο ταιριαστό να δούμε το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ του Ροβήρου Μανθούλη για εκείνην.

Η Μελίνα Μερκούρη έρχεται από το Μπροντγουέι και εγκαθίσταται στο Παρίσι. Εδώ βρίσκει μια κασέτα με τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη που έχει ηχογραφήσει κρυφά στην Ελλάδα. Η Μελίνα στο διαμέρισμά της με τους μουσικούς κάνει πρόβα τα τραγούδια και τα μεταφράζει στα γαλλικά.

Το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ προβάλλεται στο αφιέρωμα «Μια Τρίτη Ματιά» στον Ροβήρο Μανθούλη που πήρε παράταση με το βλέμμα στην επέτειο της 21ης Απριλίου

Birdman 607

«Birdman ή Η Απρόσμενη Αρετή της Αφέλειας» (Birdman or The Unexpected Virtue of Ignorance, 2015) του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιαρίτου

Ο Μάικλ Κίτον, σ’ έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στον οποίο οδηγούνταν σ’ ολόκληρη την καριέρα και τη ζωή του, είναι μεγαλειώδης. Ο ήρωάς του, ο Ρίγκαν Τόμσον, είναι ένας πάλαι ποτέ διάσημος εμπορικός κινηματογραφικός ηθοποιός – ο «Birdman» ενός υπερηρωικού franchise – ο οποίος, έχοντας πια μεγαλώσει και θέλοντας ν’ αναζητήσει την «αλήθεια» της τέχνης του, στρέφεται στο θέατρο, στο αμείλικτο σανίδι, διασκευάζοντας, σκηνοθετώντας και πρωταγωνιστώντας σε έργο του Ρέιμοντ Κάρβερ. Το ταλέντο του και η εμπειρία της ζωής τού έχουν προσδώσει – νομίζει – υπερηρωικές τηλεκινητικές ικανότητες αλλά η νέα στροφή στην καριέρα του αποδεικνύεται δύσκολη, όχι μόνο επειδή το κοινό τον έχει ξεχάσει και η κριτική τον σνομπάρει, αλλά κυρίως επειδή ο «Birdman» μέσα του τού μιλά ακατάπαυστα, προτρέποντάς τον να παρατήσει την ψευτοκουλτούρα και να «πετάξει» άλλη μια φορά στο εμπορικό σινεμά, παρασύροντας στο πέρασμά του εκατομμύρια θεατών. Γύρω του, η μειλίχια, γεμάτη κατανόηση σύζυγος, η αδύναμη κόρη που πολεμά με την αποτοξίνωση, ο φοβισμένος παραγωγός/δικηγόρος, οι συμπρωταγωνιστές του, γίνονται μάρτυρες μιας αυτοκαταστροφικής πορείας προς… τα πάνω. Απέναντί του, η νέμεσή του, ο «αληθινός» θεατρικό ηθοποιός, ο Μάικ του Εντουαρντ Νόρτον, βυθίζεται χωρίς δεύτερη σκέψη στην τέχνη, αψηφώντας, δήθεν, την κοινή γνώμη, χωρίς να χρειάζεται «αποδοχή κι αγάπη».

4 Oσκαρ για την πικρή, αλλόκοτη, κατάμαυρη κωμωδία του Ινιαρίτου. Διαβάστε την κριτική του Flix εδώ.

Προβάλλεται στις 23.00 στο COSMOTE CINEMA 1

Love and Monsters 607

Ερωτας και Τέρατα (Love and Monsters) του Μάικλ Μάθιους

Μπορεί ο τεράστιος αστεροειδής που απειλούσε την Γη, να μην συγκρούστηκε μαζί της, αλλά οι άνθρωποι στην προσπάθειά τους να τον καταστρεψουν το κατάφεραν μόνοι τους. Τα χημικά από τους πυραύλους που έστειλαν να τον ανατινάξουν, μεταμόρφωσαν τα ψυχρόαιμα ζώα σε γιγάντια τέρατα και η ανθρωπότητα κατέφυγε σε υπόγειες αποικίες για να σωθεί. Ο Τζόελ ζει σε μια από αυτές αλλά δεν έχει ξεχάσει την καλή του από το σχολείο κι όταν θα ακούσει την φωνή της στον ασύρματο θα αποφασίσει να διασχίσει τα 85 μίλια που χωρίζουν τις αποικίες τους προκειμένου να την συναντήσει ξανά. Αψηφώντας τα τέρατα που θα συναντήσει στον δρόμο του. Πετυχαίνοντας να χτίσει πειστικά έναν κόσμο κι ένα έξυπνο backstory, το «Love and Monsters» του νοτιοαφρικανού Μάικλ Μάθιους μοιάζει να αντλεί από την ίδια φλέβα με ταινίες που δεν παίρνουν το τέλος του κόσμου υπερβολικά στα σοβαρά και προς τιμήν της δεν παίρνει ούτε τον ίδιο τον εαυτό της υπερβολικά στα σοβαρά. Διαβάστε εδώ ολόκληρη την κριτική του Flix για την ταινία

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς