Actress Roundtable 2016: Αυτές είναι οι φετινές πρωταγωνίστριες της οσκαρικής κούρσας!

BUZZ 21 NOV 2015  /  Πόλυ Λυκούργου

Οι μεγαλύτερες πρωταγωνίστριες της χρονιάς, οι γυναίκες που κατέθεσαν τις πιο δυνατές ερμηνείες, κάθονται στο στρογγυλό τραπέζι του Hollywood Reporter και τα λένε (όλα) μεταξύ τους.

Κάθε χρόνο το Hollywood Reporter ανοίγει το δρόμο προς τα Οσκαρ, συγκεντρώνοντας τους πιθανούς υποψηφίους για τα βραβεία της χρονιάς σε roundtable συζητήσεις μεταξύ τους. Εκεί έχουμε την ευκαιρία να δούμε ηθοποιούς, πρωταγωνίστριες, σκηνοθέτες, σεναριογράφους, διευθυντές φωτογραφίες να εξομολογούνται το πώς πλησίασαν τα πρότζεκτς που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον μας.

Φέτος (τεύχος 27 Νοεμβρίου), στο στρογγυλό τραπέζι των γυναικείων ερμηνειών κάθονται 8 μεγάλες πρωταγωνίστριες - άλλες γυναίκες/θρύλοι παλαιότερων γενιών που μέσα στο 2015 έκαναν ξανά μεγαλειώδεις εμφανίσεις (Σάρλοτ Ράμπλινγκ, Τζέιν Φόντα, Ελεν Μίρεν), άλλες φρέσκιες ενζενί που έχουν τραβήξει τους προβολείς πάνω τους (Μπρι Λάρσον) και, ενδιάμεσα, οι γυναίκες ηθοποιοί που αποτελούν την υπογραφή της γενιάς μας (Κέιτ Μπλάνσετ, Τζένιφερ Λόρενς, Κέιτ Γουίνσλετ).

Απολαύστε στο τέλος του κειμένου ολόκληρη τη συζήτηση των ηθοποιών

Απολαύστε τις στα βίντεο που ακολουθούν (δείτε με τι δέος και σεβασμό οι νεότερες κοιτούν τις μεγαλύτερες) και ψηφίστε: ποια θα φύγει με Οσκαρ στις 28 Οκτωβρίου;

Τζέιν Φόντα για τη «Νιότη» του Πάολο Σορεντίνο: «Είπα στον ατζέντη μου να κυνηγήσει αυτό το μικρό ρόλο. Δεν είχα διαβάσει καν το σενάριο, δεν με ενδιέφερε. Ηθελα να δουλέψω με τον Πάολο Σορεντίνο. Δεν είχα προλάβει το Φελίνι, δεν είχα δουλέψει με τον Αντονιόνι. Δε θα έχανα την ευκαιρία του Σορεντίνο...»


Κέιτ Μπλάνσετ για τα «Truth» & «Carol»: «Οχι απλά η σεξουαλικότητα, ούτε το φύλο του ρόλου δε θεωρώ ότι είναι η πρώτη μου επαφή με το χαρακτήρα μου, η πρώτη μου αγωνία να τον καταλάβω. Κι ο Τοντ Χέινς έτσι δουλεύει κι έτσι αντιλαμβάνεται τα πράγματα. Δηλαδή... με έβαλε να παίξω τον γαμημένο Μπομπ Ντίλαν κάποτε!»


Σάρλοτ Ράμπλινγκ για τα «45 Χρόνια» του Αντριου Χέι: «Ηθελα να γεράσω γιατί ήξερα ότι τα χρόνια θα μου δώσουν την εμπειρία, την κατανόηση, την τροφή να δουλέψω καλύτερα τους ρόλους μου...»


Tζένιφερ Λόρενς για το «Joy» του Ντέιβιντ Ο. Ράσελ: «Θέλω να εξακολουθώ να δουλεύω με τον Ντέιβιντ μέχρι τα βαθιά μας γηρατειά, μέχρι κάποιος από τους δυο μας να πεθάνει. Η επαφή μας είναι άμεση. Η συντομογραφία της επικοινωνίας μας, ασύγκριτη...»


Μπρι Λάρσον για το «Room» του Λένι Εϊμπράχαμσον: «Δεν ήμουν όμορφη αρκετά για πρωταγωνίστρια, δεν ήμουν παράξενη αρκετά για δευτεραγωνίστρια. Δεν χωρούσα στα κλισέ του Χόλιγουντ. Παραιτήθηκα και επέστρεψα στο κολλέγιο. Ηθελα να γίνω εκπαιδεύτρια ζώων...»


Ελεν Μίρεν για το «Γυναίκα από Χρυσό» του Σάιμον Κέρτις: «Ναι υπάρχει διαφορά όταν παίζεις έναν αληθινό χαρακτήρα. Γιατί τότε δε χρειάζεται να κατασκευάσεις το παρελθόν τους, τον κόσμο τους, την ιδιοσυγκρασία τους. Ομως εγώ πιστεύω στην αλήθεια όλων των χαρακτήρων. Παίρνω συχνά το λεωφορείο και κοιτάζω τους συνεπιβάτε μου και σκέφτομαι: κάθε ένας από εσάς έχει μία ιστορία που θα μπορούσε να γίνει ταινία...»


Κέιτ Γουίνσλετ για το «Steve Jobs» του Ντάνι Μπόιλ: «Αντιμετωπίσαμε την ταινία σα θεατρικό έργο - χωρισμένο σε 3 πράξεις. Κάναμε πρόβες 10 μέρες την κάθε πράξη. Δε θα μπορούσαμε να αποδώσουμε τους διαλόγους με την ελευθερία που το κάναμε αν δεν είχαμε πρώτα πειθαρχήσει σε αυτούς, όπως κάνεις στο θέατρο...»


Kάρεϊ Μάλιγκαν για το «Suffragette» της Αμπι Μόργκαν: «Η Μέριλ Στριπ δε δίνει συμβουλές. Οι πραγματικές, υπέροχες, άξιες ηθοποιοί δεν δίνουν συμβουλές. Σε εμπνέουν απλώς με το παράδειγμά τους. Η πρώτη φορά που μιλήσαμε ήταν σε ένα διάλειμμα των γυρισμάτων. Δεν είχαν παπούτσια στο νούμερό της, οπότε έφερε τα παπούτσια που φορούσε στο "Πέρα από την Αφρική"....»


Διαβάστε περισσότερα:

Διαβάστε περισσότερα για τα Οσκαρ του 2016


Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.