Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Πέμπτη, 27 Ιουλίου

στα 10

Aν μείνετε μέσα απόψε, το Flix σας προτείνει τις καλύτερες ταινίες, διαθέσιμες σε τηλεόραση και πλατφόρμες.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Πέμπτη, 27 Ιουλίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Η Διακριτική Γοητεία των Αρσενικών

Η Διακριτική Γοητεία των Αρσενικών της Ολγας Μαλέα

Η Αιμιλία είναι μια τριανταδυάχρονη χρηματίστρια, που τρομάζει με τον δυναμισμό της όλους τους πιθανούς ερωτικούς της συντρόφους. Η Έλενα, στα είκοσι τρία της, σχετίζεται με πολλούς αποφεύγοντας τις μόνιμες σχέσεις. Ενώ η Λάουρα, η τρίτη αδελφή, συνδέεται μ’ έναν εγωκεντρικό παντρεμένο που επιδίδεται σε φετιχιστικά παιχνίδια. Κάθε τόσο, συνωμοτούν ανά δύο προκειμένου να αλλάξουν τη ζωή της τρίτης αδελφής. Όμως, οι συνωμοσίες δεν καταλήγουν πουθενά και, στο τέλος, η κάθε μια θα χρειαστεί να λύσει μόνη τα προβλήματά της…

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 2

King Arthur 607

Βασιλιάς Αρθούρος: Ο Θρύλος του Σπαθιού (King Arthur: Legend of the Sword) του Γκάι Ρίτσι

Ο Αρθούρος της ταινίας είναι ένας συμμορίτης, κλεφτρόνι και απατεώνας, που έχει μεγαλώσει ανάμεσα στις πόρνες και τούς πελάτες τους, στη σκοτεινή πλευρά της πόλης. Δεν προσπαθεί να πιάσει την καλή, αλλά απλώς να επιβιώνει με το κύρος της πιάτσας, στήνοντας κομπίνες κι έχοντας εμπιστοσύνη στα γοργά του πόδια όταν τα βρίσκει σκούρα. Λίγο φαντάζεται, εκτός από τα αινιγματικά οράματα που στήνει η μνήμη του, ότι ο ίδιος είναι ο γιος του βασιλιά Ούθερ, τον οποίο δολοφόνησε ο αδελφός του, Βόρτιγκερν, σφετεριστής του θρόνου και, τώρα, τύραννος, κατατρεγμένος από το χρησμό που θέλει μόνο ο νέος που θα μπορέσει να τραβήξει το σπαθί Εξκάλιμπερ από το βράχο όπου είναι καρφωμένος, να μπορεί να γίνει ηγεμόνας της διασπασμένης Αγγλίας. Η αποκάλυψη θα έρθει νωρίς και οι δυο άντρες θα πυροδοτήσουν ένα χαρακτηριστικής ορμής ανθρωποκυνηγητό, που περιλαμβάνει από μεταφυσικές επαφές και παντοδύναμη μαγεία, μέχρι μάχες σώμα με σμιλεμένο σώμα και καλά ενορχηστρωμένες πολυπληθείς επιθέσεις αλλά, κυρίως, νεύρο και ταχύτητα και μια διάθεση σκανταλιάς.

Ο Γκάι Ρίτσι φτιάχνει, από τεστοστερόνη κι αλητεία, ένα μεταμοντέρνο θρύλο του Βασιλιά Αρθούρου, χωρίς αρκετή γενναιοδωρία στο χιούμορ και το μπρίο. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Star

dracula netflix main

Δράκουλας (Bram Stoker's Dracula) του Φράνσις Φορντ Κόπολα

Ταξιδεύει από τα Καρπάθια στο Λονδίνο σκορπίζοντας τον τρόμο. Τα θύματά του τον υπακούουν υπνωτισμένα, ανίκανα να αντισταθούν στην δαιμονική του γοητεία. Αλλά κι αυτός είναι θύμα του έρωτα, μαγεμένος από μία αγγλίδα, σωσία της μοναδικής γυναίκας που αγάπησε, πριν... τέσσερις αιώνες. Ο κόμης Δράκουλας έρχεται στο Λονδίνο για να πεθάνει από έρωτα.

Η ταινία προβάλλεται στις 02.30 στο Mega

triangle of sadness

Το Τρίγωνο της Θλίψης (Triangle of Sadness) του Ρούμπεν Εστλουντ

Κεντρικοί ήρωες, ο Καρλ και η Γιάγια, στην αρχή τουλάχιστον. Ο Καρλ είναι ένα νεαρό μοντέλο που, με αφορμή μια άβολη οντισιόν (το «τρίγωνο της θλίψης», η ρυτίδα ανάμεσα στα φρύδια του, μοιάζει να χρειάζεται botox!), συνειδητοποιεί ότι η καριέρα του φθίνει. Η κοπέλα του, η Γιάγια , επίσης μοντέλο αλλά και πετυχημένη influencer, βρίσκεται σε άνοδο. Μετά από έναν (απολαυστικό) τσακωμό, για να εξιλεωθεί, η Γιάγια προτείνει στον Καρλ να πάνε μια κρουαζιέρα - δώρο, φυσικά, των followers της. Ετσι και θα γίνει, μόνο που στο κατάστρωμα και τη σάλα του γιοτ (που δεν είναι άλλο από το «Christina O» του Ωνάση), ο Καρλ και η Γιάγια θα έρθουν σ' επαφή με τους εκπροσώπους των υπερ-πλούσιων της Ευρώπης και με αλλεπάλληλες ιδεολογικές κενώσεις.

Ο βραβευμένος με τον Χρυσό Φοίνικα Σουηδός σε αντικαπιταλιστική (λογο)διάρροια. H νέα ταινία του Ρούμπεν Εστλουντ (ήδη βραβευμένου με τον Χρυσό Φοίνικα για το «Τετράγωνο»), γυρισμένη κατά το ήμισυ στην Ελλάδα, ως ελληνική συμπαραγωγή. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Cosmote Cinema 1

Deconstructing Harry

Διαλύοντας τον Χάρι (Deconstructing Harry) του Γούντι Αλεν

Ο Χάρι είναι ένας πετυχημένος συγγραφέας με πλούσια και ταραχώδη ερωτική ζωή, που διακατέχεται από διαφόρων ειδών ψυχώσεις, νευρώσεις, εμμονές. Στην ουσία, είναι ένας νάρκισσος που αυτοοικτίρεται, μισεί τον εβραίο εαυτό του, φοβάται τον θάνατο και αντλεί μια μαζοχιστική ηδονή κάθε φορά που βυθίζεται σε έναν κυκεώνα προσωπικών υπαρξιακών σκέψεων. O κ. Χάρι Μπλοκ, λοιπόν, «χρησιμοποιεί» τους ανθρώπους και εν συνεχεία, χάρη στο συγγραφικό του ταλέντο, αποτυπώνει στα γραπτά του τον τρόπο που τους χρησιμοποίησε. Η πραγματικότητα βέβαια είναι ελαφρώς παραλλαγμένη στο βιβλίο του.Το συγκεκριμένο γεγονός προκαλεί την οργή των πρώην συντρόφων του και των δικών του ανθρώπων.

Χρησιμοποιώντας ένα πολυάριθμο καστ ηθοποιών σε διάσημα guests, ο Γούντι Αλεν παίζει ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη φιξιόν, τη ζωή και το θάνατο, την ενοχή και την κόλαση (του άντρα και του καλλιτέχνη) και καταλήγει σε μία... ερωτική εξομολόγηση. Στους ήρωές του, στο γράψιμο, στο ίδιο το σινεμά. «Σας αγαπώ, στ’ αλήθεια. Ολους. Μου χαρίσατε μερικές από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου. Και σε κάποιες δυστυχισμένες, μου σώσατε τη ζωή. Μου διδάξατε πράγματα, και σας είμαι ευγνώμων...»

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

beau is afraid

Ο Μπο Φοβάται (Beau is Afraid) του Αρι Αστερ

O Mπο φοβάται το στοματικό διάλυμα: αν το καταπιείς κατά λάθος, παθαίνεις καρκίνο; Ο Μπο φοβάται τα αυτοκίνητα: σίγουρα, περνώντας το δρόμο κάποιο θα τον χτυπήσει. Ο Μπο φοβάται τις ειδήσεις στην τηλεόραση: όλες οι καταστροφές απευθύνονται σ' αυτόν. Ο Μπο φοβάται τους γείτονές του στο παρακμιακό γκέτο όπου μένει: ψυχοπαθείς, αλκοολικοί, άστεγοι που, αν τους δώσει την ευκαιρία, θα μπουν σπίτι του να τον σκοτώσουν. Πάνω απ' όλους κι όλα, ο μεσήλικας πια Μπο φοβάται τη μητέρα του: από εκείνη, άλλωστε, ξεκινούν όλα. Οταν έρχεται η μέρα που πρέπει να ταξιδέψει στο πατρικό του για την ετήσια επίσκεψη, ο Μπο θα χτυπήσει κόκκινα. Κι έτσι θα ξεκινήσει μία σουρεαλιστική Οδύσσεια επιστροφής στη μήτρα του κακού - διασχίζοντας μία Αμερική εξίσου διαταραγμένη, παρανοϊκή και βαθιά άρρωστη.

Εχοντας κερδίσει κοινό και κριτικούς με συμβολικές, τολμηρές ιστορίες τρόμου, σαν τη «Διαδοχή» και το «Μεσοκαλόκαιρο», στην τρίτη του ταινία, μ' έναν συγκλονιστικό Χοακίν Φίνιξ να δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας, ο Αρι Αστερ θέλησε να εκτοξεύσει τον πήχη πέρα από κάθε όριο με το πιο φιλόδοξο, σουρεαλιστικό, επικών διαστάσεων, «horror-fantasia» όνειρό του - και εφιάλτη μας.

Διαθέσιμο προς ενοικίαση στο Vodafone TV