Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος είναι πανέτοιμος να κάνει το επόμενο βήμα μετά το «Wasted Youth»: η ταινία του που άνοιξε το Φεστιβάλ του Ρότερνταμ το 2011 έκανε το γύρο του κόσμου, από το Τορόντο μέχρι το Καρλόβι Βάρι και από τη Μελβούρνη ως το Μόναχο, προβλήθηκε με επιτυχία στην Ελλάδα, πήρε τη θέση της ως μια από τις καθοριστικές ελληνικές ταινίες της δεκαετίας κι έκλεισε τον κύκλο της δίνοντας στο σκηνοθέτη της ώθηση για νέα σχέδια, αφότου στο ενδιάμεσο έκανε την παραγωγή του «Στο Σπίτι» του Αθανάσιου Καρανικόλα. Η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου λέγεται «Suntan» και θα γυριστεί το καλοκαίρι, από τα τέλη Ιουλίου ως τα τέλη Αυγούστου, στην Αντίπαρο, με προαιρετική χρήση αντηλιακού: σ’ αυτήν την ταινία τα κορμιά είναι γυμνά και ηλιοκαμμένα.
Η ιστορία παρακολουθεί τον σαραντάρη Κωστή, ο οποίος εγκαθίσταται στην Αντίπαρο το χειμώνα, για να έρθει αντιμέτωπος με την τρέλα και την οργασμική ζωντάνια του καλοκαιριού. Θα εκπλαγεί από τις επαφές του με έναν άγνωστο σε αυτόν κόσμο, αλλά, κυρίως, από τον ίδιο του τον εαυτό.
Πετώντας πάνω από την Αντίπαρο, ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος φωτογράφισε το κινηματογραφικό παρόν του
Από την παραλία του Κάμπινγκ μέχρι την πίστα της La Luna, το «Suntan» θα απλωθεί στο κυκλαδίτικο νησί μαζί με το συνεργείο του και τη δημιουργικότητά του. Το σενάριο υπογράφουν ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος και ο Σύλλας Τζουμέρκας, τη διεύθυνση φωτογραφίας ο Χρήστος Καραμάνης, τα σκηνικά η Αλίκη Κούβακα, τα κοστούμια (και τα μαγιό) η Μάρλι Αλειφέρη και το μακιγιάζ η Εύη Ζαφειροπούλου. Το «Suntan» είναι μια παραγωγή των Marni Films και Oxymoron Films, με παραγωγούς τη Φαίδρα Βόκαλη και τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο. Τον πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνει ο Μάκης Παπαδημητρίου σ’ ένα κάστινγκ που μοιάζει ιδανικό, ενώ η ταινία αναζητά αυτήν την περίοδο υποψήφιους ηθοποιούς, αγόρια και κορίτσια ηλικίας 19 ως 24 (οι ενδιαφερόμενοι ας απευθυνθούν εδώ).
Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος εξήγησε στο Flix ότι, έχοντας κάνει μια εμπορική ταινία (το «Bank Bang» το 2008) και μια πιο παρορμητική, χειροποίητη, χαμηλού κόστους παραγωγή με το «Wasted Youth», δεν άφησε τις οικονομικές συνθήκες της ελληνικής κινηματογραφικής πραγματικότητας να τον επηρεάσουν: το «Suntan» είναι η ταινία που, ούτως ή άλλως, θέλει να κάνει, άμεσα κι εντατικά. «Το “Suntan” είναι σα να συναντήθηκαν ο Μισέλ Ουελμπέκ με τον Λούις Σι Κέι. Και τα είπαν για λίγο και μετά ο Λούις έφυγε κι ο Ουελμπέκ έμεινε πάλι μόνος του…».
Πριν από ακριβώς 10 χρόνια, ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος γύρισε τη μικρού μήκους ταινία «Ευαίσθητα Σημεία» («Tender», 2004) κι εκεί ακριβώς μοιάζει να επιστρέφει νοηματικά, σ’ ένα πεδίο όπου ο έρωτας και το σεξ είναι πράγματα ολοκληρωτικά κι επώδυνα μέσα στην έντασή τους. Για μια καλύτερη προετοιμασία… μαυρίσματος, δείτε τα «Ευαίσθητα Σημεία» παρακάτω:
Διαβάστε ακόμα: