
Ο γυναικείος αγώνας για δικαιοσύνη στο Ιράν «εμπλουτίζεται» με σειρά τραγωδιών και βλέμματα που θυμίζουν βωβό κινηματογράφο.
Οπου η Ελ Φάνινγκ και ο Πολ Μέσκαλ κράτησαν για λίγο ακόμη τους προβολείς επάνω τους...
Η πιο προσωπική, στιβαρή κατάθεση του Δανού δημιουργού εξερευνά τα εύθραυστα θεμέλια του οικοδομήματος που είναι η οικογένεια και του σπιτιού που όλοι βρίσκουμε στο σινεμά. Θα είναι ο φετινός Χρυσός Φοίνικας;
Μια αυτοβιογραφική βουτιά στο παρελθόν υποφέρει από τις διακλαδώσεις πλοκής και αισθητικής.
Λίγο παραδίπλα η συναρπαστική Ρενάτε Ράινσβε αλλά και η Τζόντι Φόστερ που μίλησε για όλα τα σημαντικά.
Οι Πολ Μέσκαλ και Τζος Ο’ Κόνορ συναντιούνται, χωρίζουν και τραγουδούν μια ιστορία αγάπης που κάνει γρήγορα fade out, πριν ακόμη ξεκινήσει το ρεφρέν.
Διαβάστε αναλυτικά όλα όσα θα δούμε στο τριήμερο προβολών στο Ολύμπιον, από τις 23 μέχρι τις 25 Μαΐου.
Ο Τζαφάρ Παναχί επιστρέφει… από τη φυλακή με ένα μπεκετικό αριστούργημα που είναι ταυτόχρονα μια ηχηρή πράξη αντίστασης απέναντι σε ένα καθεστώς αλλά και μια μεγαλειώδης για την σκοτεινή εποχή μας εναλλακτική στο μίσος και τυφλή εκδίκηση.
Η Βαλέρια Γκολίνο λάμπει, η νέα ταινία του Μάριο Μαρτόνε ψιλοκοιμάται.
Και με την Ελίνα Ψύκου στην Κριτική Επιτροπή, η Ενωση Ευρωπαϊκών Ταινιοθηκών (ACE) έχει μεγάλα σχέδια για τη φετινή χρονιά.
Tέσσερα χρόνια μετά τον Χρυσό Φοίνικα για το «Titane», η Γαλλίδα σκηνοθέτης επιστρέφει με μία sci-fi παραβολή, σε ένα τολμηρό, αλλά άνισο αποτέλεσμα.
Το Φεστιβάλ βαίνει προς το τέλος του αλλα οι εκπλήξεις δεν τελείωσαν.
Ο Ταρίκ Σαλέχ περνά μέσα σε δυο ώρες από την κωμωδία στο θρίλερ κι από το ψέμμα του σινεμά σ' αυτό της προπαγάνδας.
Η Ζουλιά Ντικουρνό («Titane») έβαλε φωτιές στο διαγωνιστικό με την νέα της ταινία. Ο Σπάικ Λι έβαψε το κόκκινο χαλί... πορτοκαλί! Η πιο συγκινητική στιγμή της χθεσινής μέρα όμως ήταν ο τιμητικός Χρυσός Φοίνικας στον Ντένζελ Ουάσινγκτον.
Μόνο για φανατικούς, αυτή είναι η ταινία που απομακρύνει περισσότερο τον Γουές Αντερσον από το πάλαι πότε πρωτότυπο σινεμά του.
Αρμοσφαιρικό και χαοτικό, όπως το «Bacurau».
Εκτη μέρα του Φεστιβάλ Καννών με το πάρτι της ελληνικής αποστολής να ξεχωρίζει και το Balenciaga της Ιζαμπέλ Ιπέρ να συναγωνίζεται το leather του Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ.
«Συνεργαζόμαστε γιατί είμαστε και οι δύο συναισθηματικοί. Emotion is the new punk!» Μια υπέροχη στιγμή του φεστιβάλ, με δυο υπέροχους ανθρώπους.
Με τη νέα του ταινία, ο Ολιβερ Λάσε επιβεβαιώνει τη φήμη του ως ένας από τους πιο ιδιοσυγκρασιακούς και συναρπαστικούς δημιουργούς του σύγχρονου σινεμά.
Ζευγάρι που διαλύεται μετά τη γέννηση ενός παιδιού στην ταινία της Λιν Ράμσεϊ «Die My Love», η Τζένιφερ Λόρενς και ο Ρόμπερτ Πάτινσον μίλησαν λιγότερο ως σταρ και περισσότερο ως γονείς.
Η νέα ταινία της Λιν Ράμσεϊ υπόσχεται να μιλήσει τολμηρά για την ψυχική υγεία και την επιλόχειο κατάθλιψη, αλλά παραδίδεται σε μία ναρκισσιστική, ακατάσχετη υστερία.
Φόρος τιμής ενός fanboy, αγνή απόλαυση για τους σινεφίλ.
Πέμπτη μέρα στις Κάννες με τον Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ να επιστρέφει στη «Nouvelle Vague», την Τζένιφερ Λόρενς και τον Ρόμπερτ Πάτινσον να πεθαίνουν από αγάπη, τους Κρίστεν Στιούαρτ και Πέδρο Πασκάλ να τα βάζουν με τον Τραμπ και ένα φοίνικα (κυριολεκτικά) σε ελεύθερη πτώση.
Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία της δημιουργού από την Ιαπωνία που είχε κερδίσει τη Χρυσή Κάμερα με το «Πλάνο 75», δικαιώνει το ταλέντο της, αν και χάνει διαρκώς το κέντρο βάρους της.
Τρίτη σκηνοθετική δουλειά για την υπέροχη ηθοποιό, μια αποκάλυψη μαεστρίας και καρδιάς που χτυπά δυνατά.
Συναντήσαμε για μία αποκλειστική συνέντευξη την Κρίστεν Στιούαρτ και τη ρωτήσαμε για το αν είναι προβληματισμένη με την νέα τάξη πραγμάτων στην Αμερική του Τραμπ. Η απάντησή της ήταν έξω από τα δόντια.
Μεταξύ glam πρεμιέρας του «Eddington» και του τυφώνα που λέγεται Bono, το ντεμπούτο της Χαφσιά Χερζί έκλεψε τις καρδιές μας.
O Αρι Αστερ αποχαιρετά οριστικά τον τίτλο του συναρπαστικού σκηνοθέτη που δίκαια είχε κερδίσει με τις δύο πρώτες ταινίες του, εδώ, μετά το αυτάρεσκα φλύαρο «Ο Μπο Φοβάται», με μια σάτιρα πιο αποτυχημένη και από την αποτυχία της Αμερικής να βγει από καραντίνα διαρκείας.
On a bed of nails, he made us wait. Αλλά η νύχτα ανήκε στον Bono.
Υποδειγματικός χειρισμός ενός καίριου θέματος από τον Γάλλο σκηνοθέτη και την εκπληκτική Λεά Ντρικέρ.
Παιδική ταινία, πολιτική διατριβή, κινηματογραφικό πείραμα και μαζί ένα απολύτως mainstream φιλμ είναι το νέο πόνημα του δημιουργού.
Μετά το «τσουνάμι Τομ Κρουζ», η 3η μέρα του Φεστιβάλ ξαναρίχνει τους προβολείς στις ίδιες τις ταινίες, με δυνατές πρεμιέρες - εντός κι εκτός διαγωνιστικού.
Η ταινία της Γερμανίδας Μάσα Σιλίνσκι επιβεβαιώνει το hype που είχε πριν φτάσει στις Κάννες ως φαβορί για μεγάλο βραβείο, με μια τολμηρή ταινία που θαυμάζεις, όσο κι αν παραμένει σε όλη τη μεγάλη διάρκεια της, ερμητικά… φεστιβαλική.
Υπερβολικά φορμαλιστική, αλλά και πολιτικά θαρραλέα, η νέα ταινία του Ουκρανού δημιουργού.
Το Flix στην πρώτη σειρά του masterclass του Κρίστοφερ ΜακΚουάρι με surprise guest: τον ίδιο τον Τομ Κρουζ!
Μέλος της ομάδας της ταινίας του Ντομινίκ Μολ «Υπόθεση 137», ο Ναβαρό-Μισί είναι ο πρώτος σταρ που αποκλείεται από το κόκκινο χαλί λόγω κατηγοριών για βιασμό.
Φουλ Τομ Κρουζ η δεύτερη μέρα του Φεστιβάλ, με τις πρώτες ταινίες που ακούγονται για... Φοίνικα και λίγο ακόμη Ρόμπερτ Ντε Νίρο γιατί δεν χορτάσαμε.
Τόσο «αποχαιρετιστήρια» που καθυστερεί την πλοκή της, αλλά και μ' ένα μήνυμα για την τεχνητή νοημοσύνη και δυο απίστευτα κασκαντεριλίκια, η νέα περιπέτεια του Ιθαν Χαντ και τελευταία του franchise.
Λίγο πριν την απονομή των φετινών Κινηματογραφικών Βραβείων Ιρις, η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου μας προσκαλεί στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, για να δούμε τις υποψήφιες ταινίες.
Σήμερα είχαμε «rendez-vous» με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο! Μάς παρουσίασε ένα μικρό δείγμα από το ντοκιμαντέρ που ετοιμάζεται για τη σχέση του με τον ζωγράφο πατέρα του, αλλά και τη δική του πορεία στη ζωή και την τέχνη.