Βενετία 2017

«Caniba» - Πόσο ψύχραιμο μπορεί να είναι ένα ντοκιμαντέρ για τον πιο διάσημο κανίβαλο της σύγχρονης ιστορίας; Buzz

«Caniba» - Πόσο ψύχραιμο μπορεί να είναι ένα ντοκιμαντέρ για τον πιο διάσημο κανίβαλο της σύγχρονης ιστορίας;

Σε – κυριολεκτικά – απόσταση αναπνοής από το αντικείμενο της μελέτης τους, οι ντοκιμαντερίστες και ανθρωπολόγοι Λουσιάν Καστέν-Τέιλορ και Βερενά Παραβέλ προσπαθούν με τόλμη, ψυχραιμία αλλά και ανατρεπτική διάθεση να ανακαλύψουν τι μπορεί να κρύβει μέσα στο μυαλό του ένας σύγχρονος κανίβαλος.

Βενετία 2017: Το «Le Fidèle» είναι ένα απολαυστικό heist film. Μέχρι την στιγμή που δεν είναι πια Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Το «Le Fidèle» είναι ένα απολαυστικό heist film. Μέχρι την στιγμή που δεν είναι πια

Η Αντέλ Εξαρχόπουλος, ο Ματίας Σχούναρτς και το ταλέντο του Μάικλ Ρ. Ρόσκαμ δεν αρκούν για να σώσουν την ταινία από την απογοήτευση όταν... δαγκώνει τον εαυτό της στο πόδι.

Βενετία 2017: To «Astrometal» του Ευθύμη Kosemund Σανίδη είναι ένα οπτικό soundtrack για το τέλος του κόσμου Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: To «Astrometal» του Ευθύμη Kosemund Σανίδη είναι ένα οπτικό soundtrack για το τέλος του κόσμου

Η μόνη ελληνική ταινία που διαγωνίζεται στο 74ο Φεστιβάλ Βενετίας είναι ακόμη ένα κομμάτι στο μεγάλο σύμπαν της φιλμογραφίας ενός ταλαντούχου δημιουργού, έτοιμου για το μεγάλου μήκους βήμα του.

Βενετία 2017: Στο «Custody (Jusqu’a la Garde)» του Ξαβιέ Λεγκράν, η γέννηση της βίας ορίζεται από τις λεπτομέρειες Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Στο «Custody (Jusqu’a la Garde)» του Ξαβιέ Λεγκράν, η γέννηση της βίας ορίζεται από τις λεπτομέρειες

Με έντονη κοινωνική ματιά, διάθεση κατανόησης και έλλειψη κριτικής διάθεσης, τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος του, το μεγάλου μήκους ντεμπούτο του Ξαβιέ Λεγκράν ακολουθεί μια οικογένεια μετά την διάλυση στο δρόμο της εύρεσης ουσιαστικής επικοινωνίας, υπό την μόνιμη απειλή της βίας.

Βενετία 2017: Ο Τζον Γου κυνηγά τον παλιό του εαυτό στο «Manhunt» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Ο Τζον Γου κυνηγά τον παλιό του εαυτό στο «Manhunt»

Ο Τζον Γου επιστρέφει στο γκανγκστερικό genre που τον ανέδειξε και αποδεικνύει ότι ξέρει ακόμα να σκηνοθετεί εντυπωσιακές σκηνές δράσης αλλά όχι και να τις συνδέει σε μια λογική αφηγηματική γραμμή.

Βενετία 2017: H «8η Ηπειρος» του Γιώργου Ζώη, μια σιωπηλή δήλωση για το προσφυγικό που ακούγεται δυνατά Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: H «8η Ηπειρος» του Γιώργου Ζώη, μια σιωπηλή δήλωση για το προσφυγικό που ακούγεται δυνατά

Ο Γιώργος Ζώης επιστρέφει στη Μόστρα με μια ακόμη ταινία μικρού μήκους για τα νέα σύνορα και τις νέες «χώρες» που φτιάχνει το προσφυγικό δράμα.

Βενετία 2017: Το «Love and Bullets» είναι ένα ιταλικό μιούζικαλ για τη Μαφία. Με έμφαση στο «ιταλικό» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Το «Love and Bullets» είναι ένα ιταλικό μιούζικαλ για τη Μαφία. Με έμφαση στο «ιταλικό»

Κατά στιγμές διασκεδαστικό αλλά μάλλον για εσωτερική κατανάλωση, το φιλμ των αδελφών Μανέτι δεν είναι κάτι παραπάνω από ένα χαριτωμένο αξιοπερίεργο.

Βενετία 2017: Το «Sweet Country» του Γουόργουικ Θόρντον αφηγείται μια λιτή ιστορία με εκκωφαντικό αντίλαλο Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Το «Sweet Country» του Γουόργουικ Θόρντον αφηγείται μια λιτή ιστορία με εκκωφαντικό αντίλαλο

Ενα γουέστερν τοποθετημένο στις αρχές του 20ού αιώνα δίνει μια ακόμη ευκαιρία στον σκηνοθέτη να μιλήσει για ζητήματα όπως η σκλαβιά και η διαγραφή της Ιστορίας και της παράδοσης των αυτόχθονων πληθυσμών της Αυστραλίας.

Βενετία 2017: Επενδύοντας στις ταινίες εικονικής πραγματικότητας Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Επενδύοντας στις ταινίες εικονικής πραγματικότητας

Παράλληλα με το επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα, σε ένα μικρό νησί απέναντι από το Λίντο, το 74ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας παρουσιάζει το πρώτο διαγωνιστικό τμήμα ταινιών εικονικής πραγματικότητας. Το Flix βρέθηκε εκεί.

Βενετία 2017: Το «The Rape of Recy Taylor» παραδίδει ένα ανησυχητικά διαχρονικό μάθημα ιστορίας Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Το «The Rape of Recy Taylor» παραδίδει ένα ανησυχητικά διαχρονικό μάθημα ιστορίας

Η Νάνσι Μπουίρσκι αφηγείται με πάθος, μέτρο αλλά και μικρές αστοχίες, την ιστορία της Ρέσι Τέιλορ, ανάγοντάς την στην πορεία σε κάτι πολύ σημαντικότερο από απλά ένα έγκλημα που έμεινε ατιμώρητο.

Βενετία 2017: Το «The Third Murder» είναι ένα δικαστικό δράμα με τον τρόπο του Χιροκάζου Κόρε Εντα Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Το «The Third Murder» είναι ένα δικαστικό δράμα με τον τρόπο του Χιροκάζου Κόρε Εντα

Μπορεί ο τόπος και το θέμα να είναι διαφορετικά από τα συνηθισμένα στην καινούργια ταινία του Ιάπωνα σκηνοθέτη, μα οι θεματικές και ο τρόπος είναι (υπερβολικά) γνώριμα.

Βενετία 2017: Η κόλαση είναι οι απρόσκλητοι επισκέπτες στο «mother!» του Ντάρεν Αρονόφσκι Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Η κόλαση είναι οι απρόσκλητοι επισκέπτες στο «mother!» του Ντάρεν Αρονόφσκι

Η νέα ταινία του Ντάρεν Αρονόφσκι είναι ένα εξωφρενικό genre movie για τις βαθιές αγωνίες της ανθρωπότητας: την ζωή, τον θάνατο, την δημιουργία, την μητρότητα, την θρησκεία, τους άλλους και κυρίως τις γρατζουνιές στο καινούριο παρκέ!

Βενετία 2017: Το «Woodshock» των Κέιτ και Λόρα Μάλεβαϊ είναι ένα όνειρο πιο πεζό κι από την πραγματικότητα Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Το «Woodshock» των Κέιτ και Λόρα Μάλεβαϊ είναι ένα όνειρο πιο πεζό κι από την πραγματικότητα

Μακριά από τις πασαρέλες αλλά όχι και από τα μοτίβα που χαρακτηρίζουν το ύφος των δημιουργιών του, οι αδερφές Μάλεβαϊ του οίκου μόδας Rodarte επενδύουν στην ψυχεδέλεια και το όνειρο αλλά αγνοούν πλήρως την ουσία.