To δικαστικό δράμα της Ζιστίν Τριέ εξετάζει τις διαφορετικές προοπτικές - ενός εγκλήματος, ενός γάμου, του εαυτού μας. Και δίνει στην πρωταγωνίστριά της Σάντρα Ούλερ την ευκαιρία να συνθέσει μία αριστοτεχνική ερμηνεία.
Το Flix απέναντι από τους Μάρτιν Σκορσέζε, Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Λίλι Γκλάντστοουν και τον Αρχηγό της Φυλής των Οσέιτζ, Ορθια Αρκούδα, στη συνέντευξη Τύπου του «Killers of the Flower Moon».
Με ένα - συναρπαστικό, κλασικό και γι’ αυτό απίστευτα μοντέρνο, επίκαιρο έως και επείγον για κάθε εποχή αλλά ακριβώς για το σήμερα - έπος 260 λεπτών, ο Μάρτιν Σκορσέζε αφηγείται ξανά την ιστορία που έφτιαξε την Αμερική
Μία αληθινή ιστορία που δεν μεταφέρεται ούτε ως ντοκιμαντέρ, ούτε ως ταινία, αλλά ως ένα ενδιάμεσο υβρίδιο που, πονηρά, εκμαιεύει σκληρές στιγμές από τους πρωταγωνιστές της, κι αυτό δε θα αφήσει ασυγκίνητη την κριτική επιτροπή. Το «πονηρά» όμως, δεν το βάλαμε τυχαία...
Πώς τολμά να βρέχει επίμονα και μίζερα, όταν κάνουν τις μεγάλες πρεμιέρες τους οι Μάρτιν Σκορσέζε κι Τοντ Χέινς (και φέρνουν όλο το Χόλιγουντ μαζί τους;) Υβρις!
Το ντεμπούτο τής Βρετανίδας Μόλι Μάνινγκ Γουόκερ, συμπαραγωγή της ελληνικής Heretic, γυρισμένο στα Μάλια της Κρήτης, δίνει ένα σύγχρονο, ιδρωμένο ορισμό της ερωτικής συναίνεσης.
Η «κοινοτοπία του Κακού» σε μορφή οικογενειακού δράματος, ή ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας, όταν αυτός είναι ο Ρούντολφ Ες. Η πιο δυνατή ως τώρα ταινία του Φεστιβάλ.
Ο Νουρί Μπιλγκέ Τζεϊλάν επιστρέφει, διεκδικώντας ξανά τον Χρυσό Φοίνικα, με ακόμη μια πολύτιμη πράξη επικής διάρκειας και ενδοσκόπησης μιας ολόκληρης χώρας και των ανθρώπων της.
Κάτω από τη συνεχόμενη βροχή τα αίματα άναψαν, όσο εμείς μαθαίναμε «How to Have Sex» και βλέπαμε τον νέο Τζόναθαν Γκλέιζερ να καταδεικνύει την κοινοτοπία του Κακού.
Με διαολεμένο χιούμορ (εφάμιλλο του Ιντι) αλλά κι ένα μόνιμο βούρκωμα όταν μιλούσε για το πόσο αγαπά τη δουλειά του, ο Χάρισον Φορντ συγκίνησε. Το Flix στη συνέντευξη Τύπου του «Ιντιάνα Τζόουνς και ο Δίσκος του Πεπρωμένου»
Πιστός σε ένα σινεμά που φωνάζει χωρίς να λέει τίποτα, ο Γάλλος σκηνοθέτης μπαίνει στο ασθενοφόρο με τους Σον Πεν και Τάι Σέρινταν σώζοντας ζωές εκτός από αυτές των θεατών.
Για 3 1/2 ώρες η κάμερα του σπουδαίου ντοκιμαντερίστα καταγράφει εκατοντάδες νέα παιδιά που δουλεύουν στις φτηνές βιοτεχνίες ρούχων της Κίνας. Με τη νιότη τους να σπαταλιέται - πιο γρήγορα κι από τα στριφώματα στη ραπτομηχανή.
Μια από τις πιο πολυσυζητημένες, υποψήφιες για το Χρυσό Φοίνικα ταινίες των φετινών Καννών, αποδεικνύεται κατώτερη των φιλοδοξιών της, αλλά και του θορύβου με τον οποίο έφτασε μέχρι την Κρουαζέτ.
Τον Πέδρο τον ενδιαφέρει το κρεβάτι. Αλλά όχι όπως το φαντάζεστε. Το Flix βρέθηκε στην αποκλειστική προβολή και μεταφέρει όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τη μικρού μήκους ταινία αλλά και τη συζήτηση που ακολούθησε με τον σκηνοθέτη και τον Ιθαν Χοκ.