Οι υποψήφιοι για το καλύτερο μοντάζ φέτος είναι:
- Τζένιφερ Λέιμ για το «Οπενχάιμερ»
- Θέλμα Σουνμέικερ για τους «Δολοφόνους του Ανθισμένου Φεγγαριού»
- Κέβιν Τεντ για τα «Παιδιά του Χειμώνα»
- Λοράν Σενεσάλ για την «Ανατομία Μιας Πτώσης»
- Γιώργος Μαυροψαρίδης για το «Poor Things»
Δύο πρωτοεμφανιζόμενοι μοντέρ βρίσκονται στην τελική ευθεία για τη διεκδίκηση του Οσκαρ που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έπρεπε να συνοδεύει το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας, αλλά αυτό δεν συμβαίνει απαραίτητα τα τελευταία χρόνια. Μετά το «Argo» του 2012, μόλις πέρσι το 2023 το καλύτερο μοντάζ πήγε στο «Τα Πάντα Ολα».
Η Τζένιφερ Λέιμ - πρώτη φορά συνεργάστηκε με τον Κρίστοφερ Νόλαν στο «Tenet» - είναι αυτή τη στιγμή το φαβορί και έρχεται να υπογραμμίσει και το δύσκολο έργο του να συμπυκνώσει μια ιστορία ζωής μέσα σε τρεις ώρες, αλλά και να κόψει το έγχρωμο (της ιστορίας του Οπενχάιμερ) με το ασπρόμαυρο (της ιστορίας του Λούις Στράους), δίνοντας ρυθμό σε μια κατά βάση αποσπασματική ταινία που κατά βάση διαλογική όφειλε να είναι (και τελικά είναι) συναρπαστική.
Αντίπαλός της Λέιμ, ο επίσης πρώτη φορά υποψηφιός εδώ Λοράν Σενεσάλ που έκοψε και έραψε πάνω στο αριστοτεχνικό σενάριο της «Ανατομίας μιας Πτώσης» για να περιηγηθεί από την αίθουσα του δικαστηρίου στον τόπο του εγκλήματος (!) και πάλι πίσω.
Στη φόρα του outsider βρίσκεται ο Γιώργος Μαυροψαρίδης, στη δεύτερη εδώ υποψηφιότητά του μετά την «Ευνοοούμενη», εδώ με δύσκολο έργο τις διαφορετικές «χώρες» της Μπέλα Μπάξτερ (και με εναλλαγή ασπρόμαυρου και έγχρωμου) και μια άνεση στην αφήγηση που ο Λάνθιμος την εμπιστεύεται χρόνια στον μόνιμο συνεργάτη του.
H Θέλμα Σουνμέικερ φτάνει αισίως τις 9 υποψηφιότητες φέτος (με τρεις νίκες) και μην βιαστείτε να την κρίνετε άδικα, αφού μπορεί το μήκος της ταινίας του Μάρτιν Σκορσέζε να αποξένωσε πολλούς, αλλά για όσους βρίσκουν την ταινία απόλυτα συναρπαστική, το μοντάζ έπαιξε τον καθοριστικό του ρόλο.
Ανατομία μιας Πτώσης
Θα κερδίσει το Οσκαρ: Το «Οπενχάιμερ», για να να συνοδεύσει και το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας με ένα γερό Οσκαρ.
Θα έπρεπε να κερδίσει: «Ανατομία μιας Πτώσης» γιατί ο ρυθμός της ταινίας υπήρξε καθοριστικός για την επίδρασή της σε μάτια και μυαλό
Το Flix θα έδινε το Οσκαρ: Στον Γιώργο Μαυροψαρίδη για το «Poor Things». Τι υπέροχη σύνθεση, τι μοναδική, ανεπαίσθητη επέμβαση, μοντάζ που δεν φαίνεται αλλά το νιώθεις.
Περισσότερες προβλέψεις
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Καλύτερο Animation
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Μουσική και Τραγούδι
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Σκηνικά
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Οπτικά Εφέ
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Μικρού Μήκους
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Κοστούμια
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Ηχος
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Πρωτότυπο και Διασκευασμένο Σενάριο
- Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Ντοκιμαντέρ
O δρόμος για τα Οσκαρ: Προγνωστικά, στατιστικά, ανατροπές, φαβορί και αουτσάιντερ στο ειδικό τμήμα του Flix για τα φετινά βραβεία Οσκαρ που ανανεώνεται συνεχώς