Φεστιβάλ / Βραβεία

Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Μουσική και Τραγούδι

στα 10

To Flix μετράει αντίστροφα μέχρι την 96η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ, με προβλέψεις και προτιμήσεις σε κάθε κατηγορία.

Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Μουσική και Τραγούδι

Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Μουσική


O δρόμος για τα Οσκαρ: Θυμηθείτε εδώ τις φετινές υποψηφιότητες


Ο Λούντβιχ Γκόρανσον, ο οποίος κέρδισε φέτος και την Χρυσή Σφαίρα, φαίνεται πως θα κερδίσει φέτος το δεύτερο του Οσκαρ, μετά και από εκείνο για το «Black Panther» της Marvel, για τη μουσική που έγραψε (και παίζει σχεδόν σε όλη τη διάρκειά του ) για το «Οπενχάιμερ». Η μουσική του Γκόρανσον καταφέρνει να εξυψώσει την δυναμική της ταινίας, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα την ένταση στην ζωή του χαρακτήρα του Οπενχάιμερ, αντανακλώντας κάθε διάθεση και εμμονή του, όσο μικρή και όσο μεγάλη κι αν ήταν αυτή.

Από την άλλη βέβαια εάν η Ακαδημία θα ήθελε να τιμήσει μετά θάνατον τον Ρόμπι Ρόμπερτσον τότε αυτή θα ήταν η καλύτερη στιγμή για να το κάνει. Η μουσική που έγραψε για τους «Δολοφόνους του Ανθισμένου Φεγγαριού» σηματοδότησε την 11η συνεργασία του με τον Μάρτιν Σκορσέζε, χωρίς ωστόσο να έχει κερδίσει ποτέ κανένα βραβείο. Οι υπόλοιποι υποψήφιοι δεν μοιάζουν να έχουν κάποια μεγάλη πιθανότητα στο να κερδίσουν το βραβείο - ακόμα και ο Τζον Γουίλιαμς (εδώ με την 54η του υποψηφιότητα!) είναι απλά εδώ τιμητικά, παρά οτιδήποτε άλλο.

Θα κερδίσει το Οσκαρ: O Λούντβιχ Γκόρανσον για το «Οπενχάιμερ» - το έχει σχεδόν στο τσεπάκι του.
Θα έπρεπε να κερδίσεi: Ο Λούντβιχ Γκόρανσον για το «Οπενχάιμερ» - η μουσική του δεν λειτουργεί χωρίς την ταινία - σχεδόν το ίδιο και η ταινία.
Το Flix θα έδινε το Οσκαρ: Στον Λούντιχ Γκόρανσον για το «Οπενχάιμερ» για όλα τα παραπάνω, αλλά ειδική μνεία θα έπρεπε να δοθεί και στη μουσική του «Spider-Man: Ακροβατώντας στο Αραχνο-Σύμπαν» του Ντάνιελ Πέμπερτον, ένα από τα καλύτερα scores της χρονιάς που αδικήθηκε στα φετινά Οσκαρ κι ένα που θα μπορούσε να σταθεί άξιος ανταγωνιστής απέναντι στο μεγαθήριο «Οπενχάιμερ».


κεν

Oscars 2024 | Οι Προβλέψεις του Flix: Τραγούδι

Οι υποψηφιότητες για το Οσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού είναι:

  • *It Never Went Away - Τζον Μπατίστ, Νταν Γουίλσον για το «American Symphony»
  • What Was I Made For? - Μπίλι Αϊλις, Φίνεας για το «Barbie»
  • Wahzhazhe (A Song for My People) - The Osage Tribe για τους «Δολοφόνους του Ανθισμένου Φεγγαριού»
  • I’m Just Ken - Μαρκ Ρόνσον, Αντριου Γουάιατ για το «Barbie»
  • The Fire Inside - Νταϊάν Γουόρεν για το «Flamin’ Hot»

Εδώ η μάχη θα δοθεί μεταξύ των δυο τραγουδιών της «Barbie» και σίγουρα θα διχάσει τους ψηφοφόρους. Αν η Ακαδημία θέλει να βραβεύσει εκείνο το τραγούδι που κέρδισε τις εντυπώσεις και συζητήθηκε περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο, τότε το «I’m Just Ken» θα αποδείξει πως είναι Kenough για να κερδίσει φέτος το βραβείο. Ομως τα προγνωστικά δείχνουν πως η μπαλάντα της Μπίλι Αϊλις «What Was I Made For?» φαίνεται πως έχει το προβάδισμα για να κερδίσει το Οσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού – έχοντας ήδη στο παλμαρέ του τη Χρυσή Σφαίρα αλλά και το Grammy του Τραγουδιού της Χρονιάς.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η 15 φορές υποψήφια Νταϊάν Γουόρεν θα φύγει πάλι με άδεια χέρια, έχοντας μάλιστα σημειώσει με αυτήν εδώ εφτά συνεχόμενες υποψηφιότητες. Τα υπόλοιπα τραγούδια δεν έχουν την δύναμη να νικήσουν τα φαινόμενο «Barbie» σε αυτήν εδώ την κατηγορία.

Θα κερδίσει το Οσκαρ: ένα από τα δυο τραγούδια της «Barbie» θα κερδίσει σίγουρα το βραβείο, αν και το «What Was I Made For?» των Μπίλι Αϊλις, Φίνεας έχει τις περισσότερες πιθανότητες.
Θα έπρεπε να κερδίσει: το «I’m Just Ken» των Μαρκ Ρόνσον, Αντριου Γουάιατ γιατί είναι το τραγούδι που γνωρίζουν και έχουν τραγουδήσει και αγαπήσει οι πάντες.
Το Flix θα έδινε το Οσκαρ : στο «I’m Just Ken» των Μαρκ Ρόνσον, Αντριου Γουάιατ γιατί είναι Kenough.


Περισσότερες προβλέψεις


O δρόμος για τα Οσκαρ: Προγνωστικά, στατιστικά, ανατροπές, φαβορί και αουτσάιντερ στο ειδικό τμήμα του Flix για τα φετινά βραβεία Οσκαρ που ανανεώνεται συνεχώς