Βουτιά στα 85.000 εισιτήρια σημειώθηκε στους αριθμούς προσέλευσης την περασμένη εβδομάδα.
Μεγάλη πτώση από τα 140.000 του προηγούμενου τετραημέρου 11-14 Απρίλη (περίπου 40%), πάντως ελαφρά άνοδος συγκριτικά με το περυσινό γουικέντ των Βαϊων που, αν και πιο «χωμένο» στη χειμερινή σεζόν (29 Μαρτίου-1η Απριλίου), δεν είχε μαζέψει ούτε 80.000. Να είναι οι χαμηλότερου προφίλ (σε σχέση με της 11ης Απρίλη) πρεμιέρες; Οτι κάποιοι άρχισαν ήδη να φεύγουν για διακοπές Πάσχα με το κλείσιμο των σχολείων; Ή μήπως η κάλμα πριν την καταιγίδα των νέων «Εκδικητών» που ξεπουλάνε ήδη σε προπωλήσεις (55.000 μέχρι την περασμένη Κυριακή);
Για τους οποίους «Εκδικητές» και την «Τελευταία Πράξη» τους προβλέπουμε, πάντως, ένα άνοιγμα της τάξης των 120.000 εισιτηρίων τουλάχιστον, τηρουμένων των πασχαλινών αναλογιών και συνυπολογισμένων των απωλειών λόγω διάρκειας (181’) και ημερών (παραδοσιακά κλειστές οι αίθουσες τη Μεγάλη Παρασκευή –κάτι που αναπληρώνεται, ωστόσο, από την προσθήκη της Μεγάλης Τετάρτης ως ημέρας πρεμιέρας). Να θυμίσουμε πως το προηγούμενο κεφάλαιο του φραντσάιζ, «Ο Πόλεμος της Αιωνιότητας», είχε ανοίξει με 150.000 εισιτήρια στα τέλη του περυσινού Απρίλη, συμπεριλαμβανομένων των previews της Τετάρτης.
To «Mάρνι, Μια Τρελή Συμμορία» στη σκιά του «Πώς να Εκπαιδεύσετε τον Δράκο Σας 3»
Οσο για τα τρέχοντα, ο τρίτος «Δράκος» και το νεανικό «Μετά» συνέχισαν να κρατούν τις πρώτες θέσεις στην εβδομαδιαία λίστα (ελαφρώς απλωμένο σε αίθουσες το πρώτο και αντίστοιχα περιορισμένο το δεύτερο που, πάντως, όλα δείχνουν πως θα αγγίξει τα 100.000 εισιτήρια σύνολο μέχρι τον Μάιο), η «Κατάρα της Γιορόνα» βρήκε από 140 θεατές μέσο όρο σε 93 οθόνες, ενώ ο ανταγωνισμός του «Δράκου» μοιάζει να μπλόκαρε τα νούμερα του νέου animation της Laika «Ο Ευγενικός Κύριος Λινκ» (βλέπε παρακάτω) και, κυρίως, του γερμανοβελγικού καρτούν «Μάρνι, Μια Τρελή Συμμορία» (μόλις 603 εισιτήρια σε 16 αίθουσες).
H «Μαύρη Τρύπα» της Κλερ Ντενί δεν γοήτευσε ούτε τους φανατικούς του Ρόμπερτ Πάτινσον
Από την άλλη, δεν ήταν ούτε ο Κρίστιαν Πέτζολντ με το «Transit», ούτε και η Κλερ Ντενί (και ο Ρόμπερτ Πάτινσον) με τη «Μαύρη Τρύπα» (612 εισιτήρια σε 11 αίθουσες!), αλλά ένα θηλαστικό από την Κίνα που έκανε τη διαφορά στο art κύκλωμα. Σε μία μόνο αίθουσα (Ααβόρα) και με τέσσερις όλες κι όλες προβολές, το τετράωρο «Eνας Ελέφαντας Στέκεται Ακίνητος» του πρόωρα χαμένου Χου Μπο κατάφερε να προσελκύσει 732 θεατές, αριθμός εντυπωσιακός για ένα τόσο δύσκολα διαχειρίσιμο εμπορικά φιλμ.
Ενας Ελέφαντας Στέκεται Ακίνητος: το art-house χιτ της εβδομάδας
Αναλυτικά το top ten των εισιτηρίων του τετραημέρου, από τις 18 μέχρι τις 21 Απριλίου 2019.
«Πώς να Εκπαιδεύσετε τον Δράκο Σας 3», 68 αίθουσες στην Αθήνα, 178 πανελλαδικά, 20.627 εισιτήρια (2η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 66.142
«Μετά», 30 αίθουσες στην Αθήνα, 84 πανελλαδικά, 17.986 εισιτήρια (2η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 75.245
«Η Κατάρα της Γιορόνα», 34 αίθουσες στην Αθήνα, 93 πανελλαδικά, 13.081 εισιτήρια (1η εβδομάδα)
«Ο Ευγενικός Κύριος Λινκ», 44 αίθουσες στην Αθήνα, 92 πανελλαδικά, 6.061 εισιτήρια (1η εβδομάδα)
«Shazam!», 13 αίθουσες στην Αθήνα, 37 πανελλαδικά, 5.144 εισιτήρια (3η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 57.297
«Hellboy: Ξαναγύρισα από την Κόλαση», 16 αίθουσες στην Αθήνα, 51 πανελλαδικά, 3.778 εισιτήρια (2η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 18.506
«Ντάμπο», 31 αίθουσες στην Αθήνα, 73 πανελλαδικά, 3.751 εισιτήρια (4η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 88.279
«Ο Καθηγητής και ο Τρελός», 16 αίθουσες στην Αθήνα, 23 πανελλαδικά, 3.517 εισιτήρια (3η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 37.751
«Νεκρωταφίο Zώων», 10 αίθουσες στην Αθήνα, 26 πανελλαδικά, 2.421 εισιτήρια (3η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 42.476
«Transit», 9 αίθουσες στην Αθήνα, 12 πανελλαδικά, 1.457 εισιτήρια (1η εβδομάδα)