Industry

Σκέφτεται το Netflix να σταματήσει την binge κυκλοφορία των σειρών του;

of 10

Σύμφωνα με ένα άρθρο ο CEO της πλατφόρμας Ριντ Χέιστινγκς δείχνει ενδιαφέρον στη πιθανότητα αλλαγής κυκλοφορίας επεισοδίων σε εβδομαδιαία βάση.

Σκέφτεται το Netflix να σταματήσει την binge κυκλοφορία των σειρών του;

Ο όρος binge watching είναι απαράμιλλα συνδεδεμένος με τον Netflix. Ηταν εξάλλου η πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία έδινε στο κοινό της σειρές με όλα τα επεισόδιά τους για να τα δουν το ένα πίσω από το άλλο, κάτι που έρχονταν σε αντίθεση με την μορφή που μας είχαν συνηθίσει ως τώρα τα διάφορα τηλεοπτικά κανάλια, με πολλές άλλες πλατφόρμες να ακολουθούν κι αυτές το ίδιο μοντέλο.

Αλλά οι καιροί φαίνεται πως αλλάζουν, ειδικά για το Netflix που βλέπει τους συνδρομητές του να μειώνονται και τις μετοχές του να πέφτουν. Και από ό,τι φαίνεται ο διαδικτυακός κολοσσός είναι ανοιχτός στην ιδέα να αλλάξει το πως βλέπει το κοινό τους της σειρές του και πάλι.

Σύμφωνα με το site Puck, το οποίο έκανε ένα νέο προφίλ στον έναν CEO του Netflix Ριντ Χέιστινγκς, αναφέρει πως «tο Netflix λέει ότι δεν υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι τα επεισόδια από εβδομάδα σε εβδομάδα μειώνουν τη μείωση των συνδρομητών, αλλά το ποσοστό εκτροπής [συνδρομητών από το] Netflix έχει αυξηθεί και είναι πλέον η μόνη πλατφόρμα με την binge στρατηγική.» Το άρθρο συνεχίζει αναφέροντας πως ο Χέιστινγκς δείχνει ενδιαφέρον στην πιθανότητα αλλαγής κυκλοφορίας επεισοδίων σε εβδομαδιαία βάση.

Διαβάστε ακόμα: Eσκασε η «φούσκα» στις εταιρείες video streaming;

netflix

Κάτι τέτοιο δεν είναι σίγουρο όμως ότι θα γίνει και στην πραγματικότητα. Το μοντέλο του binge watching είναι ίσως ένα από τα λίγα πράγματα που κρατάει ακόμα το ενδιαφέρον των συνδρομητών της πλατφόρμας. Εξάλλου τον τελευταίο καιρό η πλατφόρμα «πειραματίστηκε» με το να χωρίσει κάποιες σειρές στη μέση, όπως έκανε με το «Ozark» και το «Stranger Things», με τεράστια επιτυχία. Ισως ενδιαφέρεται να υιοθετήσει ένα τέτοιο μοντέλο στις μελλοντικές της παραγωγές;

Για την ώρα πάντως το Netflix ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει μια πιο φθηνή συνδρομή με διαφημίσεις, η οποία θα ξεκινήσει πιλοτικά από τον Νοέμβριο, μήπως έτσι καταφέρει να φέρει πίσω κάποιους συνδρομητές της και να ανακτήσει το χαμένο έδαφος στα streaming wars.