Industry

Το Netflix έχασε πάνω από 200.000 συνδρομητές στο πρώτο τρίμηνο του 2022

στα 10

Και φαίνεται πως ως το τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2022 θα χάσει πάνω από 2 εκατομμύρια συνδρομητές, κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά τα τελευταία 10 χρόνια.

Το Netflix έχασε πάνω από 200.000 συνδρομητές στο πρώτο τρίμηνο του 2022

Το 2022 δεν ξεκίνησε καθόλου καλά για το Netflix. Σύμφωνα με άρθρο του Variety ο διαδικτυακός κολοσσός έχασε στο πρώτο τρίμηνο του 2022 200.000 συνδρομητές ενώ αναμένεται να χάσει επιπλέον πάνω από 2 εκατομμύρια συνδρομητές ως το τέλος του δεύτερου τριμήνου.

Τον Ιανουάριο το Netflix ανέφερε πως ως το τέλος του 2021 είχε 221.840.000 συνδρομητές και μέσα σε ένα τρίμηνο, στο οποίο μάλιστα έκαναν πρεμιέρα η δεύτερη σεζόν του «Bridgerton» και η ταινία «The Adam Project», δυο προγράμματα με τη μεγαλύτερη θεαματικότητα στα χρονικά της πλατφόρμας, το Netflix ανακοίνωσε πως έπεσε στους 221.640.000 συνδρομητές. Αυτή είναι η πρώτη φορά που το Netflix χάνει συνδρομητές μέσα σε ένα τρίμηνο τα τελευταία 10 χρόνια.

Διαβάστε ακόμα: Και το Netflix σταματάει όλες τις παραγωγές του στην Ρωσία

Netflix

Σύμφωνα με αναλύσεις αν ληφθούν υπόψη οι απώλειες στη Ρωσία, όπου η πλατφόρμα έκοψε τις υπηρεσίες λόγω της εισβολής της χώρας στην Ουκρανία, θα είχαν προσθέσει 500.000 συνδρομητές το 1ο τρίμηνο, κάτι που φυσικά δεν έγινε.

Επίσης αναφέρει ως αίτια της μείωσης των συνδρομητών του τόσο τον αυξημένο ανταγωνισμό όσο και την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης. Σύμφωνα με το Netflix από τα 222 εκατομμύρια νοικοκυριά που πληρώνουν για την συνδρομή, 100 εκατομμύρια κάνουν κοινή χρήση κωδικού από τα οποία η διαδικτυακή πλατφόρμα προσπαθεί να κερδίσει χρήματα απαγορεύοντας όλο αυτό σταδιακά σε διάφορες χώρες πιστεύοντας πως έτσι θα ανακτήσει χαμένους συνδρομητές.

Αλλη μια πιθανότητα που εξετάζει το Netflix είναι και να φέρει μια αρκετά πιο φθηνό συνδρομητικό πακέτο το οποίο όμως θα περιέχει και διαφημίσεις στα προγράμματά του. Ηδη κάτι τέτοιο το κάνουν και άλλες πλατφόρμες όπως το Disney+, το Hulu και το HBO Max οπότε και το Netflix σκέφτεται αρκετά σοβαρά να κάνει κάτι ανάλογο μήπως κι έτσι καταφέρει να κερδίσει ακόμα περισσότερους συνδρομητές.