Πριν λίγους μήνες διάφοροι αναλυτές είχαν προβλέψει πως το Netflix θα χάσει πάνω από 2 εκατομμύρια συνδρομητές ως το τέλος του δεύτερου τετράμηνου το 2022. Χτες, ο διαδικτυακός κολοσσός ανακοίνωσε τα κέρδη του 2ου τετράμηνου και η απώλεια συνδρομητών αποδείχτηκε, ευτυχώς για τον ίδιο, μικρότερη των αναμενόμενων.
Σύμφωνα με την αναφορά, το Netflix έχασε 970.000 συνδρομητές το δεύτερο τετράμηνο, αρκετά περισσότερους από του 200.000 του πρώτου, αλλά σίγουρα πολύ λιγότερους από εκείνους που αναμένονταν.
Για να αντιμετωπίσει όλο αυτό, το Netflix θα κυκλοφορήσει μια πιο φθηνή συνδρομή στα τέλη του 2022 με διαφημίσεις, η οποία θα κοστίζει, στην Αμερική για την ώρα, 9.99 δολάρια το μήνα, με την εταιρεία να αναφέρει πως σχεδιάζει να το «ξεκινήσει σε μερικές αγορές όπου οι διαφημιστικές δαπάνες είναι σημαντικές».
Διαβάστε ακόμα: Η Τζέιν Κάμπιον φοβάται πως το Netflix ίσως γίνει πιο επιλεκτικό στο μέλλον
Επίσης αναφέρει ως αίτια της μείωσης των συνδρομητών του τόσο τον αυξημένο ανταγωνισμό όσο και την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης. Σύμφωνα με το Netflix από τα 222 εκατομμύρια νοικοκυριά που πληρώνουν για την συνδρομή, 100 εκατομμύρια κάνουν κοινή χρήση κωδικού από τα οποία η διαδικτυακή πλατφόρμα προσπαθεί να κερδίσει χρήματα απαγορεύοντας όλο αυτό σταδιακά σε διάφορες χώρες πιστεύοντας πως έτσι θα ανακτήσει χαμένους συνδρομητές.
Ετσι το Netflix θα ξεκινήσει στις αρχές του 2023 και μια υπηρεσία «προσθήκης σπιτιού» η οποία θα κοστίζει περίπου 3 δολάρια το μήνα ανά σπίτι, όσο κοστίζει και μια βασική συνδρομή. Ακόμα βέβαια δεν έχει ανακοινωθεί εάν αυτό θα ξεκινήσει σταδιακά σε κάποιες αγορές ή παντού, οπότε αναμένουμε να μάθουμε περισσότερα σύντομα.