Ο Aδωνης Τζονσον δεν γνώρισε ποτέ τον διάσημο πατέρα του, τον παγκόσμιο πρωταθλητή Βαρέων Βαρών, Απόλο Κριντ, ο οποίος και απεβίωσε πριν τη γέννηση του. Παρόλα αυτά, δεν υπάρχει αμφιβολία πως το μποξ τρέχει στις φλέβες του. Ετσι ο Αδωνης αποφασίζει να πάει στην Φιλαδέλφεια, τόπο του θρυλικού αγώνα του Απόλο Κριντ με τον σκληρό, πρωτοεμφανιζόμενο μποξέρ, Ρόκι Μπαλμπόα. Με το που φτάνει στην Πόλη της Αδελφικής Αγάπης, ο Αδωνης εντοπίζει τον Ρόκι και του ζητά να γίνει ο προπονητής του. Παρά την επιμονή του δευτέρου πως έχει αποσυρθεί από τον χώρο, ο Ρόκι θα δει στον Αδωνη τη δύναμη και την αποφασιστικότητα που είχε γνωρίσει στον Απόλο - τον σημαντικότερο αντίπαλο του, που κατέληξε να γίνει ο στενότερος φίλος του. Συμφωνεί να τον αναλάβει και να τον προπονεί, έχοντας ο ίδιος να αντιμετωπίσει έναν αντίπαλο, πιο θανάσιμο από οποιονδήποτε αντιμετώπισε στο ρινγκ.
Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Ράιαν Κούγκλερ (θυμηθείτε το «Μια Στάση Πριν το Τέλος» που τον έκανε διάσημο σε Σαντανς και Κάννες), φλέρταρε, από τότε που φοιτούσε στη σχολή κινηματογράφου, με την πρόκληση να ξαναδιηγηθεί, μέσα από μία νέα οπτική γωνία, την ιστορία του πυγμάχου που ξεκίνησε ως το απόλυτο αουτσάιντερ και έφτασε να γίνει ο «Ρόκι» που όλοι ξέρουμε. Απαραίτητη προϋπόθεση: να έχει τη συγκατάθεση του Σιλβέστερ Σταλόνε. Με αυτήν την ταινία ο Κούγκλερ ήθελε να συνδυάσει το στιβαρό στιλ των αρχικών ταινιών «Ρόκι» και ταυτόχρονα να αποτυπώσει τη δική του, σύγχρονη οπτική γωνία. Ηταν σημαντικό για εκείνον να αποδώσει σωστά τους χαρακτήρες, για να δημιουργήσει μια ταινία που θα μπορούσε να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των baby boomers και των millennials, επιδιώκοντας να μπορέσουν να ταυτιστούν με την ταινία και οι δύο γενιές, αλλά και όλες όσες μεσολάβησαν.
Eχοντας δημιουργήσει τον Ρόκι Μπαλμπόα και ερμηνεύοντάς τον σε έξι ταινίες, δεν ήταν δύσκολο για τον Σταλόνε να μπει και πάλι στο ρόλο. Ωστόσο, θέλησε να εξερευνήσει το χαρακτήρα και σε αυτή τη φάση της ζωής του, όταν του παρουσιάζεται αυτή η απρόσμενη ευκαιρία να μπει και πάλι στο παιχνίδι. «Η πυγμαχία, όπως και τα περισσότερα αθλήματα, βασίζονται κατά 80% στο μυαλό σου,» λέει ο Σταλόνε. «Ο αγώνας μπορεί να έχει χαθεί, από τη στιγμή που βγαίνεις έξω από το καμαρίνι. Γι’ αυτό και ένας καλός προπονητής πρέπει να είναι και ψυχολόγος. Να στηρίζει τον αθλητή του και να τον κρατά συγκροτημένο. Είναι ένα εξαιρετικό επάγγελμα, και σκέφτηκα ότι ήταν μία θαυμάσια ευκαιρία για τον Ρόκι να χρησιμοποιήσει όλα όσα είχε μάθει τα χρόνια που ήταν επαγγελματίας πυγμάχος και να τα μεταδώσει σ’ αυτό το παιδί». Oντας μέσα και γύρω από το ρινγκ - το κινηματογραφικό και το πραγματικό - για τόσο μεγάλο διάστημα, ο Σταλόνε είχε πολλές ευκαιρίες να εξετάσει τι κάνει έναν μπόξερ να ξεχωρίζει. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Κούγκλερ ήθελε να καταδείξει όχι μόνο τις πτυχές της σχέσης που αναπτύσσει ο Ρόκι ως μέντορας του Άδωνη, αλλά και την ομοιότητα των καταστάσεων που βιώνουν οι δύο χαρακτήρες: ο Άδωνης, όπως και ο Ρόκι είναι ένας νέος φιλόδοξος μποξέρ, όπως ήταν και ο Ρόκι πριν αρκετά χρόνια.
Αγαπημένη ταινία των κριτικών στην Αμερική, το «Creed», ξεχώρισε αμέσως για τη γεμάτη σεβασμό αντιμετώπιση του Ράιαν Κούγκλερ πάνω στο μεγάλο μύθο του «Rocky» αλλά και για το μεγάλο comeback του Σιλβέστερ Σταλόνε, ο οποίος κέρδισε ήδη τη Χρυσή Σφαίρα Β' Ανδρικού Ρόλου και διεκδικεί με αξιώσεις το Οσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου, υποψήφιος για τον ίδιο ρόλο που ήταν υποψήφιος το 1977, στο κλείσιμο μιας καριέρας στα ρινγκ που δεν θα μπορούσε να γίνει με πιο θριαμβευτικό τρόπο.
Το «Creed» βγαίνει στις ελληνικές αίθουσες την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου από την Tanweer. Εσείς μπορείτε όμως να το δείτε πρώτοι τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου στις 20.30 στο Village Cinemas @ The Mall Athens. Κάντε share, like και αφήστε το ονοματεπώνυμό σας στα σχόλια του ποστ του διαγωνισμού στη σελίδα του Flix στο Facebook, για να μπείτε στην κλήρωση. Οι νικητές θα ειδοποιήθουν την Κυριακή 17 Ιανουαρίου.
Διαβάστε ακόμη:
Tags: Σιλβέστερ Σταλόνε, Creed