Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
To Πολυτεχνείο στην ΕΡΤ
Η ΕΡΤ τιμά και φέτος την επέτειο του Πολυτεχνείου με σειρά ντοκιμαντέρ και αφιερωματικών εκπομπών. Δείτε το πρόγραμμα για την Κυριακή 17 εδώ.
Ο Θεός Αγαπάει Το Χαβιάρι του Γιάννη Σμαραγδή
Το «Ο Θεός Αγαπάει το Χαβιάρι», είναι η ιστορία του Ιωάννη Βαρβάκη, ο οποίος από πειρατής του Αιγαίου Πελάγους, φτάνει στην Αυλή της Μεγάλης Αικατερίνης της Ρωσίας, απλώνεται στις ακτές της Κασπίας Θάλασσας και καταλήγει στην διχασμένη από εμφύλιες διαμάχες Ελλάδα, κατά την επανάσταση του 1821. Κατά την παραμονή του στην Ρωσία, εξελίσσεται σε ζάμπλουτο εξαγωγέα χαβιαριού. Η υπέρμετρη φιλοδοξία του τον φέρνει αντιμέτωπο με απανωτές συμφορές, μέχρι που αποφασίζει να χαρίσει όλη του την περιουσία και στο τέλος τον ίδιο του τον εαυτό στο όνομα της αγάπης.
Η περιπετειώδης ιστορία του Ιωάννη Βαρβάκη μεταφέρεται στο σινεμά σε μια ταινία αξιοπρόσεκτη κυρίως για τις φιλοδοξίες της. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 20.10 στην ΕΡΤ 1
Ο Υποψήφιος (The Front Runner) του Τζέισον Ράιτμαν
Η ιστορία ακολουθεί τον Γερουσιαστή Γκάρι Χαρτ στην τελευταία ευθεία της εκστρατείας του για να κερδίσει το χρίσμα των Δημοκρατικών. Γοητευτικός (υπερβολικά, όπως φαίνεται), οξυδερκής, συγκροτημένος, με φιλελεύθερο πνεύμα και εποικοδομητική στρατηγική, ο παντρεμένος πολιτικός από το Κολοράντο, μοιάζε ν' ακολουθεί στα χνάρια ενός Τζακ Κένεντι, έτοιμος να δουλέψει, να κερδίσει, ενώ τα φλας αστράφτουν. Ωσπου οι δημοσιογράφοι που τον ακολουθούν για να καλύψουν την εκστρατεία του, υποψιάζονται ότι ο Χαρτ έχει μια ερωμένη κι αντί, όπως παραδοσιακά συνέβαινε ως τότε, να κάνουν τα στραβά μάτια, τον καταγγέλλουν στα ίδια τους τα Μέσα, καθορίζοντας, για πρώτη φορά στην ιστορία, την πολιτική πορεία ενός υποψηφίου, με βάση την ερωτική ζωή και ηθική του.
Ο Τζέισον Ράιτμαν του «Juno» και του «Un in the Air» αφηγείται την αληθινή ιστορία της πτώσης ενός Γερουσιαστή στο βωμό των media, με τον Χιου Τζάκμαν στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.30 στην ΕΡΤ 1
Aftersun της Σάρλοτ Γουέλς
Aftersun - για μετά τον ήλιο. Για να καταπραΰνεις το φλεγόμενο δέρμα, την ένταση της σκέψης, το θυμό. Τον ήλιο που όταν θέλει όλα τα φανερώνει, ή τα καλύπτει με τη θαμπάδα του και τ' αφήνει να σιγοβράζουν μέσα της.
Η Σόφι έχει μόλις γίνει 11. Ο μπαμπάς της, ο Κέιλεμ, σε λίγες μέρες θα γίνει 130. Τουλάχιστον έτσι λέει εκείνη, όταν τον πειράζει, στα home movies που τραβούν στο τυποποιημένο δωμάτιό τους, στο all inclusive ξενοδοχείο στα τουρκικά παράλια, όπου πηγαίνουν, οι δυο τους, για μια εβδομάδα διακοπών, αμέσως μετά το διαζύγιο των γονιών της. Αυτή είναι η Σόφι του 2000 - χαριτωμένη, ολοζώντανη, ένα παιδί που προσπαθεί να καταλάβει και ν' αγαπήσει αλλά απορεί, πληγώνεται, σοκάρεται όταν υποψιάζεται ότι ο μπαμπάς της δυσκολεύεται να είναι μπαμπάς της, να ενηλικιωθεί. Η Σόφι σήμερα, είκοσι χρόνια αργότερα, επιστρέφει με την (παραπλανητική, πάντα), μνήμη της σ' εκείνες τις μέρες, στο ψηφιδωτό από εικόνες και φράσεις, σε αλλεπάλληλα flash backs σε αποσπασματικές στιγμές τρυφερότητας, αδεξιότητας, μοναξιάς, στιγμές που καθόρισαν, τελικά, με διαφορετικό τρόπο, την πορεία και των δυο τους.
Το ντεμπούτο της Σάρλοτ Γουελς που ξεχώρισε ως μια από τις καλύτερες ταινίες της περσινής χρονιάς. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στην ΕΡΤ 2
Χάνιμπαλ (Hannibal) του Ρίντλεϊ Σκοτ
Δέκα χρόνια μετά την απόδρασή του από το άσυλο, ο Χάνιμπαλ Λέκτερ ζει στη Φλωρεντία ως μελετητής ιστορίας της τέχνης, συνεχίζοντας τις ιδιαίτερες... γαστριμαργικές συνήθειές του. Όταν η ύπαρξή του γίνεται αντιληπτή από τον αστυνομικό επιθεωρητή Ρινάλντο Πάτσι, ο Χάνιμπαλ αναγκάζεται να εγκαταλείψει την Ιταλία. Εν τω μεταξύ πίσω στις ΗΠΑ, ο πάμπλουτος Μason Verger, το μοναδικό θύμα του Dr. Lecter που επέζησε με φρικτές παραμορφώσεις δεν έχει ξεχάσει ακόμα τον παρ' ολίγο δολοφόνο του. Αποφασισμένος να πάρει εκδίκηση, θα κάνει το παν για να τον παγιδεύσει, ακόμα και αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσει ως δόλωμα την Κλαρίς Στάρλινγκ.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.30 στο ΣΚΑΪ
Ολα τα Λεφτά του Κόσμου (All the Money in the World) του Ρίντλεϊ Σκοτ
Ρώμη, Ιούλιος 1973. Κουκουλοφόροι αρπάζουν ένα χλωμό, έφηβο αγόρι και το ρίχνουν σ' ένα βαν. Ο 16χρονος είναι ο Πολ Γκέτι, εγγονός του αμερικανού επιχειρηματία Τζ. Πολ Γκέτι. Οι άντρες, μέλη της Ντραγκέτα, της μαφίας της Καλαβρίας. Αν ο μεγιστάνας των πετρελαίων παππούς δεν πληρώσει τα λίτρα (17 εκατομμύρια δολάρια), οι μαφιόζοι θα τον επιστρέφουν στην μητέρα του, ένα κομμάτι τη φορά. Μόνο που ο διαβόητα τσιγκούνης δισεκατομμυριούχος αρνείται να πληρώσει. «Εχω 14 εγγόνια. Αν πληρώσω τώρα, σε λίγο θα έχω 14 αιχμάλωτα εγγόνια». Κάπως έτσι, το βάρος των διαπραγματεύσεων πέφτει στους ώμους της μητέρας του Πολ, διαζευγμένης από τον ναρκομανή γιο του Γκέτι, και τον Φλέτσερ Τσέις - τον υπεύθυνο ασφαλείας του γέρου επιχειρηματία, ο οποίος καθαρίζει τις δουλειές του με βρώμικα χέρια. Διαβάστε εδώ περισσότερα.
Η ταινία προβάλλεται στις 02.30 στο Open
Passengers του Μόρτεν Τίλντουμ
Στο όχι πολύ μακρινό μέλλον, όσο η Γη καταστρέφεται από το φαινόμενο του θερμοκηπίου και οι πόροι ενέργειας εξαφανίζονται, ο άνθρωπος ανακαλύπτει περισσότερους βιώσιμους πλανήτες. Για παράδειγμα, ο Homestead II είναι ένας προορισμός 120 χρόνων μακριά, αλλά υπόσχεται μία νέα αρχή - τόσο προσωπική, όσο κι ολόκληρου του ανθρώπινου πολιτισμού. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πληρώσεις αδρά και να επιβιβαστείς στο «Avalon», ένα διαστημόπλοιο-κρουαζιερόπλοιο (όπως και το αντίστοιχο «Axiom» του «Wall-E» αν θυμάστε). Εκεί, επιστήμονες υποβάλλουν εσένα, τους 4.999 ακόμα επιβάτες και το πλήρωμα σε κρυογενική ύπνωση - διατηρούν το σώμα σου νέο κι άθικτο σε ειδικές κοιτίδες, με ξυπνητήρι ρυθμισμένο 4 μήνες πριν την άφιξη στο Homestead II. Μόνο που ο Τζο, ένας μηχανικός ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο να ακολουθήσει αυτή την πρώτη ανθρώπινη αποστολή, ξυπνά 90 χρόνια πριν από την ώρα του. Λίγο αργότερα ξυπνά και η Ορόρα, μία φιλόδοξη δημοσιογράφος-συγγραφέας που ήθελε να κάνει το ταξίδι για να το καταγράψει σ' ένα βιβλίο-κληροδότημα για τις μελλοντικές γενιές. Οι δυο τους, ένα πρωτόπλαστο ζευγάρι σ' έναν θαυμαστό νέο κόσμο, θα προσπαθήσουν να επιβιώσουν και να ανακαλύψουν τη ζημιά στο σκάφος. Ή, τουλάχιστον, τους εαυτούς τους και το νόημα της ζωής - μέσα από τη συνειδητοποίηση ότι θα πεθάνουν εκεί, μόνοι, εγκλωβισμένοι στην απεραντοσύνη του συμπαντος.
Ο προορισμός πρέπει να ήταν ένα sci-fi ρομάντζο με φιλοσοφικές διαστάσεις για το ταξίδι της ζωής. Δυστυχώς όμως το αποτέλεσμα είναι γεμάτο μαύρες τρύπες, σεναριακές ιδέες που δεν λειτουργούν, ενώ η χημεία του λαμπερού πρωταγωνιστικού ζεύγους... χάνεται στο διάστημα! Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Nova Cinema 2
Femicidio της Νίνας Μαρίας Πασχαλίδου
Ο όρος «εγκλήματα πάθους» μασκάρευε για πολλά χρόνια στυγερά εγκλήματα χαϊδεύοντας τα αυτιά όσων κρατούσαν το βλέμμα τους μακριά από ό,τι πραγματικά συνέβαινε. Αντρες που δολοφονούν τις γυναίκες τους, τις αδερφές τους, τις συντρόφους τους από ζήλια, επειδή τις θεωρούν κτήμα τους... Επειδή, απλώς, μπορούν. Πλέον αυτά τα εγκλήματα έχουν τον όρο που περιγράφει με ακρίβεια και χωρίς περιστροφές τη σωστή διάστασή τους: γυναικοκτονίες. Ορος που μπορεί να ακούστηκε για πρώτη φορά εδώ στην Ελλάδα αρκετά πρόσφατα, αλλά για πολλές χώρες, όπως στην Ιταλία, για παράδειγμα, όπου σύμφωνα με επίσημα στοιχεία μια γυναίκα δολοφονείται ανά τρεις μέρες, είναι μια λέξη αρκετά γνώριμη εδώ και χρόνια.
Το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ της Νίνας Μαρίας Πασχαλίδου για τις γυναικοκτονίες... δίπλα μας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθεσιμή στο Cinobo
Κράμερ Εναντίον Κράμερ (Kramer Vs Kramer) του Ρόμπερτ Μπέντον
Ο Κράμερ είναι ένας πετυχημένος διαφημιστής, που παραμελεί την όμορφη γυναίκα του. 'Ετσι, ύστερα από επτά χρόνια γάμου, η κυρία Κράμερ αποφασίζει να βρει μόνη της το δρόμο της, μακριά από την "αδιαφορία" του συζύγου της, αλλά και μακριά από τις σκοτούρες του εξάχρονου γιου τους Μπίλι, που τον αφήνει υπό την κηδεμονία του πατέρα του. 'Ετσι, ο Κράμερ αναγκάζεται να μοιράσει το χρόνο του ανάμεσα στις επαγγελματικές του υποχρεώσεις (όταν το παιδί είναι στο σχολείο) και τη φροντίδα του γιου του (όταν ο Μπίλι βρίσκεται στο σπίτι). Ο Κράμερ γίνεται πρότυπο ιδανικού πατέρα και η ζωή του ξαναβρίσκει τον κανονικό της ρυθμό, μέχρι τη στιγμή που επιστρέφει η γυναίκα του. Επιστρέφει επιθετική και ζητάει να πάρει αυτή την κηδεμονία του παιδιού, με δικαστική πράξη. Οι δύο πρώην σύζυγοι έρχονται πια αντιμέτωποι στην αίθουσα του δικαστηρίου.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix
Pacifiction του Αλμπέρ Σέρα
Βρισκόμαστε στην Ταϊτή της Γαλλικής Πολυνησίας. Ο Ύπατος Αρμοστής της Δημοκρατίας και στέλεχος της γαλλικής κυβέρνησης Ντε Ρολέ, είναι ένας ευφυής άνδρας με άψογους τρόπους, ο οποίος κινείται στα υψηλότερα κλιμάκια της πολιτικής, ενώ παράλληλα συναναστρέφεται και με συμπολίτες του από τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα. Σύντομα όμως, θα κληθεί να διαχειριστεί τις συνέπειες της εξάπλωσης μιας είδησης που φημολογείται εντόνως: Ακούγεται πως στην περιοχή εθεάθη ένα υποβρύχιο, του οποίου η απόκοσμη παρουσία θα μπορούσε να προαναγγέλλει την επιστροφή των γαλλικών πυρηνικών δοκιμών…
Γεωπολιτικές ίντρικες, τα κουρέλια της αποικιοκρατίας κι ένας ήρωας που προσπαθεί να κρατηθεί από τις παραισθήσεις ενός παρελθοντικού μεγαλείου, συνθέτουν ένα υπνωτικό κοκτέιλ στο νέο φιλμ του Iσπανού δημιουργού. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama