Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Μεγάλη Παρασκευή, 18 Απριλίου

of 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Μεγάλη Παρασκευή, 18 Απριλίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Inside

Inside του Βασίλη Κατσούπη

Ενας ληστής έργων τέχνης εισβάλει σε ένα μοντέρνο ρετιρέ στο Μανχάταν για να κλέψει πίνακες ανεκτίμητης αξίας. Το ρίσκο είναι μικρό: ο ιδιοκτήτης δεν μένει εκεί - χρησιμοποιεί το διαμέρισμα, μόνο όταν επισκέπτεται την Νέα Υόρκη, λίγες φορές το χρόνο. Είναι συλλέκτης όμως και μόνο οι Εγκον Σίλε του κοστίζουν μια περιουσία. Ο ληστής περιηγείται στο διαμέρισμα γοργά και ικανά: είναι μάλλον κάτι που έχει ξανακάνει, με ταλέντο κι επιδεξιότητα. Μόνο που αυτή τη φορά, κάτι πάει στραβά. Το σύστημα συναγερμού ενεργοποιείται, κλειδώνει αυτόματα κάθε έξοδο και τον παγιδεύει στο πολυτελές penthouse. Η παροχή νερού κόβεται, τα τηλέφωνα δεν λειτουργούν, το ψυγείο έχει ελάχιστες προμήθειες, ενώ με το βραχυκύκλωμα κι ο θερμοστάτης μπλοκάρει σε υψηλές θερμοκρασίες. Κάπως έτσι, ένας άνθρωπος βρίσκεται κλειδωμένος με υποτυπώδες φαγητό, χωρίς νερό, στους 40 βαθμούς ενός χρυσού κλουβιού. Κανείς δεν ξέρει ότι είναι εκεί, κανείς δεν τον βλέπει από τις μεγάλες τζαμαρίες, κανείς δεν πρόκειται να έρθει να του ανοίξει την πόρτα. Κάπως έτσι, αυτός ο άνθρωπος βρίσκεται αντιμέτωπος με τον μικρό του εαυτό που θεωρούσε ότι η τέχνη είναι η μόνη αξία που θα διέσωζε. Είναι; Η παραμονή του σ' αυτό το διαμέρισμα θα τεστάρει τα πιστεύω του, όπως και τα όριά του.

Ενας άνθρωπος, ένας χώρος, μία ιδέα. Το «Inside» όμως είναι τόσο κινηματογραφικά πλούσιο και πολυεπίπεδο, όσο και η καλειδοσκοπική, αριστοτεχνική ερμηνεία του Γουίλεμ Νταφόε. Κλειδωθείτε άφοβα στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Βασίλη Κατσούπη! Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix αλλά και το όσα μας είπε στην πρεμιέρας της ταινίας στην Berlinale.

H ταινία προβάλλεται στις 00.30 στην ΕΡΤ 1

enrique

Το Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο (Il Vangelo Secondo Matteo) του Πιερ Πάολο Παζολίνι

Ο Παζολίνι επιλέγει το λόγο του Ματθαίου, απλό, λιτό, καίριο, χωρίς στολίδια και λογοτεχνικές εξάρσεις, στοχεύοντας στη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια των αφηγούμενων γεγονότων. Ολη η ταινία συνίσταται από σκηνές άμεσης ανάπλασης που ανταποκρίνονται στην άποψη του πιστού Ματθαίου που καταγράφει εύπιστα χωρίς να κρίνει. Αλλά ο Παζολίνι δε μένει μόνο σε αυτό. Με σκηνές έντονου στιλιζαρίσματος παραθέτει την άποψή του που καταγράφει τα γεγονότα αμφιβάλλοντας συνεχώς για την πραγματική υπόστασή τους. Χρησιμοποιεί ερασιτέχνες ηθοποιούς (είναι χαρακτηριστική η σκηνή που η Σουζάνα Παζολίνι, μητέρα του σκηνοθέτη, υποδύεται την ενήλικη Παναγία και θρηνεί τον νεκρό Χριστό, ερμηνεία που ήταν υποψήφια και για Οσκαρ). Επιλέγει τη νότιο Ιταλία για τα γυρίσματα, και επιλέγει ο ίδιος τη μουσική και τη χρήση της. Το Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο του Πιερ Πάολο Παζολίνι, εκφράζει όλη τη νοσταλγία του δημιουργού του για το μυθικό, το επικό και το ιερό όπως χαρακτηριστικά ο ίδιος έλεγε: «Το Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο είναι ένα κομμάτι της ύπαρξής μου. Εβαλα σ' αυτήν την ταινία το έργο μου και τη ζωή μου». Η ταινία ήταν υποψήφια για Οσκαρ το 1966.

Μια πιστή μεταφορά του «Κατά Ματθαίον Ευαγγελίου», από έναν κατ' εξοχήν άθεο, υπέροχα εστέτ σκηνοθέτη.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Κανάλι της Βουλής

Ο Ιησούς Από Τη Ναζαρέτ 607

Ο Ιησούς Από Τη Ναζαρέτ (Jesus of Nazareth) του Φράνκο Τζεφιρέλι

Είναι αδύνατον να έρθει το Πάσχα, χωρίς να παρακολουθήσεις για χιλιοστή φορά το έπος του Τζεφιρέλι σε καθημερινές προβολές. Η μίνι σειρά με το καστ που θα ζήλευαν ο Γούντι Αλεν κι ο Ρόμπερτ Αλτμαν μαζί, έχει λάβει διαστάσεις σχεδόν «Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης» στην Ελλάδα, με την υποχρεωτική προβολή της κάθε Μεγάλη Εβδομάδα (φέτος επίσης) να έχει σώσει άπειρους από εμάς στα σχολικά χρόνια. Τότε που το να παρακολουθήσουμε μια καλογυρισμένη ταινία για έναν θαυματουργό ήρωα ήταν απείρως προτιμότερο από το να ανοίξουμε και να διαβάσουμε ένα κακογραμμένο σχολικό βιβλίο. Η εικόνα του Ρόμπερτ Πάουελ έχει καθορίσει το ίματζ του Χριστού σε απόλυτο βαθμό και η ιταλοβρετανική συμπαραγωγή του Φράνκο Τζεφιρέλι έχει γίνει πιο Κανόνας κι από την ίδια την Καινή Διαθήκη. Διαβάστε τα recaps/κριτικές του Flix.

Δείτε το τρίτο μέρος απόψε στις 20.00 στον ΑΝΤ1

The Curious Case Of Benjamin Button

Η Απίστευτη Ιστορία Του Μπέντζαμιν Μπάτον (The Curious Case Of Benjamin Button) του Ντέιβιντ Φίντσερ

Η ταινία αφηγείται την εκπληκτική ιστορία ενός όχι τόσο συνηθισμένου άντρα. Ξεκινώντας το 1918 από τη Νέα Ορλεάνη, στο τέλος του Α΄ Παγκόσμιου Πολέμου και φτάνοντας μέχρι τον 21ο αιώνα, ο άντρας αυτός διαγράφει μία πορεία ζωής τόσο απρόβλεπτη, όσο θα μπορούσε να είναι η ζωή οποιουδήποτε ανθρώπου. Συναντά ανθρώπους, ανακαλύπτει νέα μέρη, βρίσκει και χάνει την αγάπη, τις χαρές της ζωής, έρχεται αντιμέτωπος με τη θλίψη του θανάτου, αλλά και με τόσα άλλα συναισθήματα που ξεπερνούν το χρόνο.

Η ταινία προβάλλεται στη 21.00 στο Star

Ενας Αλλος Κόσμος

Ενας Αλλος Κόσμος του Χριστόφορου Παπακαλιάτη

Μια ερωτική τριλογία, με κοινό φινάλε, η οποία ξεδιπλώνεται στην Ελλάδα του σήμερα. Σε μια Ελλάδα που αλλάζει ραγδαία.Τρεις ιστορίες που ενώνουν Έλληνες και ξένους πολίτες. Τρεις ιστορίες που φέρνουν κοντά δύο διαφορετικούς κόσμους.Τρεις γενιές Ελλήνων που πολεμούν να αντέξουν μια σκληρή πραγματικότητα και ξεφεύγουν μέσα από έναν δυνατό έρωτα. Τρεις γενιές ξένων πολιτών που βρίσκονται στη χώρα μας και ερωτεύονται Έλληνες στη δυσκολότερη περίοδο.Κάθε ιστορία έχει τον τίτλο της. Κάθε ιστορία έχει τη δική της ματιά, το δικό της δίλλημα και τη δική της ανατροπή έως ότου ενωθούν σε μια ενιαία πλοκή. Μύθοι και πραγματικότητα χτίζονται και γκρεμίζονται πότε γλυκά, πότε βίαια. Διαφορετικές οπτικές, από διαφορετικές γενιές. Ο παρανομαστής, όμως, κοινός. Η οικονομική κρίση, το εργασιακό, το μεταναστευτικό, ο φασισμός, αλλά και το αιώνιο ερώτημα «ο Έρωτας μπορεί να τα αλλάξει όλα;».

Μετά το «Αν...», ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μεταφέρει το γνώριμο και πετυχημένο ύφος του σε πολιτικό, αντί ερωτικού, δράμα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στη 23.20 στον Alpha

Everest MAIN

Everest του Μπαλτάζαρ Κορμάκουρ

Τον Μάιο του 1996 δύο ομάδες ορειβατών ενώνουν τις δυνάμεις τους και επιχειρούν να ανέβουν στο Eβερεστ, γνωρίζοντας τους κινδύνους αλλά και την ηδονή της κατάκτησης της πιο ψηλής κορυφής στον κόσμο. Ακολουθώντας όλους τους κανόνες προετοιμασίας και ασφάλειας, ξεκινούν την αναρρίχηση χωρίς να υπολογίζουν πως μια χιονοθύελλα θα σταθεί μοιραία στη διαδρομή τους προς το όνειρο.

Θέαμα που κόβει την ανάσα, σινεμά που δεν ενδιαφέρει κανέναν. Αναζητείται οξυγόνο για την υψομετρική... ανία. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στη 01.15 στον Alpha

scent of a woman

Αρωμα Γυναίκας (Scent Of A Woman) του Μάρτιν Μπρεστ

Ο Σλέιντ, απόστρατος συνταγματάρχης, περνάει τις μέρες του, κλεισμένος στο σπίτι του, με μοναδική συντροφιά το ποτό και την αυτολύπησή του. Είναι απογοητευμένος από τη ζωή του, θυμωμένος και κυνικός. Ήταν πάντα μοναχικός τύπος, αλλά η τάση του για απομόνωση έγινε πιο έντονη από τότε που έχασε την όρασή του. Ο Σλέιντ έμεινε τυφλός από δικό του λάθος και από τότε του προς τους συνανθρώπους του. Η ζωή του θα αλλάξει ριζικά όταν ο Τσάρλι Σιμς, ένας νεαρός φοιτητής, που έχει ανάγκη από χρήματα, αναλαμβάνει να του κρατάει συντροφιά

Η ταινία προβάλλεται στη 01.00 στο ΣΚΑΪ

Samson Αnd Delilah

Σαμψών Και Δαλιδά (Samson And Delilah) του Σέσιλ Ντε Μιλ

Όλα ξεκινούν όταν ο Σαμψών, ένας ισχυρός και δυνατός άνδρας από μια φυλή των Εβραίων απορρίπτει τον έρωτα μιας όμορφης γυναίκας των Φιλισταίων, που ακούει στο όνομα Δαλιδά. Η απόρριψη αυτή θα έχει άσχημες συνέπειες, καθώς η Δαλιδά που ζητά εκδίκηση, θα επιδιώξει με κάθε τρόπο να μάθει το μυστικό της δύναμής του για να τον καταστρέψει.

Η ταινία προβάλλεται στις 02.00 στο Open

it ends with us

Τελειώνει με Εμάς (It Ends with Us) του Τζάστιν Μπαλντόνι

Ηρωίδα της ιστορίας είναι μια λαμπερή, πανέμορφη, δροσερή, αλλά τραυματισμένη κοπέλα, η Λίλι Μπλουμ (Lily όπως κρίνος, Bloom όπως ανθοφορία), που μεγάλωσε σε μια ευκατάστατη οικογένεια όπου ο κατά τα άλλα άμεμπτος πατέρας σάπιζε τακτικά στο ξύλο την αθόρυβη μητέρα. Αυτή την τραγική ιστορία είχε ζήσει από κοντά ο πρώτος boyfriend της Λίλι, ο Ατλας, ένα άστεγο αγόρι με μεγάλα όνειρα. Στο σήμερα, η Λίλι Μπλουμ μετακομίζει στη Βοστόνη για να διαχειριστεί τη βεντάλια συναισθημάτων που της προκαλεί ο πρόσφατος θάνατος του πατέρα-τυράννου. Εκεί θα γνωρίσει, εντελώς τυχαία, τον Ράιλ Κινκέιντ, έναν ψηλό μελαχρινό άντρα με θεληματικό πιγούνι και σαρκώδη χείλη, ο οποίος επιπλέον είναι πλούσιος διακεκριμένος νευροχειρουργός. Ο Ράιλ έχει τα δικά του τραύματα που τον εμποδίζουν να δεθεί συναισθηματικά, παρά, έκπληξη, με τη Λίλι και τη φαινομενική αθωότητά της. Η σχέση τους θα στεριώσει την ίδια ώρα που η Λίλι, σαν σε fast forward, καθαρίζει, ανακαινίζει, διακοσμεί και ανοίγει το κατάστημα των ονείρων της - ένα, ας μαντέψουμε, ανθοπωλείο, το οποίο, παρεμπιπτόντως, δεν έχει ούτε ένα φρέσκο λουλούδι, μόνο υφασμάτινα και ξερά σε γκοθ χρώματα και συνθέσεις βγαλμένες από τη φαντασία του Τιμ Μπάρτον - παρέα με μια κοπέλα που έχει γνωρίσει για τρία δευτερόλεπτα, αλλά γίνεται αυτόματα η καλύτερή της φίλη και τυχαίνει να είναι η επίσης πλούσια αλλά αργόσχολη αδελφή του Ράιλ. Φυσικά στην πρόοδο αυτής της ζευγαρικής σχέσης, οι σκιές της βίας θ' αρχίσουν να κάνουν τη διακριτική και τρομοκρατική εμφάνισή τους, ακριβώς τη στιγμή που, άλλη έκπληξη αυτή, η Λίλι θα συναντήσει, ξανά τυχαία, στη Βοστόνη, τον παιδικό της φίλο Ατλας που έχει γίνει ανερχόμενος εστιάτορας.

H πολυαναμενόμενη διασκευή του best-seller της Κόλιν Χούβερ, με την Μπλέικ Λάιβλι, είναι μια... ρομαντική κομεντί για την κακοποίηση και την ενδοοικογενειακή βία: πώς θα μπορούσε ο συνδυασμός να λειτουργήσει; Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Nova Cinema 1

brother's keeper

Φύλακας Αδερφός (Brother's Keeper) του Φερίτ Καραχάν

Ο Γιουσούφ, δωδεκάχρονος μαθητής σε ένα αυστηρό οικοτροφείο στα βουνά της Ανατολικής Τουρκίας, προσπαθεί να βοηθήσει τον συμμαθητή του Μέμο, που αρρωσταίνει ξαφνικά μια πολύ κρύα ημέρα. Όμως οι καταπιεστικές σχολικές αρχές δεν συμμερίζονται την αγωνία του μικρού μαθητή. Σε ένα αυστηρό οικοτροφείο για παιδιά Κούρδων στην ορεινή Ανατολία, ο Μέμο, ο καλύτερος φίλος και συμμαθητής του Γιουσούφ ξαφνικά αρχίζει να μην νιώθει καθόλου καλά, και όσο προχωράει αυτή η παγωμένη, δύσκολη μέρα, αισθάνεται όλο και χειρότερα. Ο Γιουσούφ, θορυβημένος από την ραγδαία επιδείνωση της υγείας του φίλου του, που δυσκολεύεται ακόμα και να σταθεί στα πόδια του, προσπαθεί με κάθε διαθέσιμο μέσο να ενεργοποιήσει τους δασκάλους και τον διευθυντή του δημοτικού σχολείου, ώστε να κάνουν κάτι για τον φίλο του. Ομως η ευθυνοφοβία και η αδιαφορία των διδασκόντων, ενισχυμένη από μια απίστευτη γραφειοκρατία, ορθώνουν ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο στις αγωνιώδεις προσπάθειες του μικρού να βοηθήσει αποτελεσματικά τον συμμαθητή του. Όταν κάποια στιγμή ο μηχανισμός του σχολείου επιτέλους κινητοποιείται, η ίδια η Φύση κάνει δυσκολότερα τα πράγματα: μια αιφνίδια και σφοδρή χιονόπτωση αποκλείει το σχολείο, κάνοντας αδύνατη την πρόσβαση στο κοντινότερο νοσοκομείο.

Οι αδερφοί Νταρντέν συναντούν τον Ασγκάρ Φαρχαντί σε ένα αλάνθαστης ακριβείας κοινωνικό θρίλερ που σε απορροφά βήμα-βήμα στην οδύνη του. Από τις σπουδαίες ταινίες του φετινού χειμώνα. Βραβείο Διεθνούς Ενωσης Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI) στο τμήμα Πανόραμα της Μπερλινάλε 2021. Βραβεία καλύτερης ταινίας, καλύτερου σεναρίου και καλύτερου μοντάζ στο Φεστιβάλ Αττάλειας, τα επονομαζόμενα Οσκαρ της Τουρκίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

kieran culkin a real pain

Αληθινός Πόνος (A Real Pain) του Τζέσε Αιζενμπεργκ

Ο Ντέιβιντ κι ο Μπάντζι ήταν αχώριστοι. Αυτοκόλλητοι από μικροί, δυο ξαδέλφια που έκαναν τα πάντα μαζί, μάθαιναν τα πάντα μαζί, μεγάλωναν μαζί. Εφτιαχναν μαζί, στο κοινό τους καταφύγιο, το σπίτι της γιαγιάς Ντόρι, αυτές τις πολύτιμες (κι ας μην το καταλαβαίνεις τότε) αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας που κλειδώνουν στην καρδιά σου για πάντα και ξυπνούν αιφνιδιαστικά με συγκεκριμένες μυρωδιές, γεύσεις, χρώματα, μουσικές. Βέβαια, ήταν πάντα αντίθετοι χαρακτήρες. Ο Ντέιβιντ μοιάζει να γεννήθηκε ενήλικας - υπεύθυνος, ώριμος, τίμιος, συγκροτημένος, οργανωτικός, υποχόνδριος, άτολμος, εγκλωβισμένος στα κουτάκια του. Παντρεύτηκε, έχει ένα μικρό γιο, ένα ακόμα μικρότερο διαμέρισμα στο Μανχάταν, μια αποδοτική βαρετή εργασία. Ο Μπέντζι ήταν πάντα η προσωποποίηση του χάους - αντισυμβατικός, αφιλτράριστος, εκρηκτικός, κοινωνικός, ακαταμάχητα γοητευτικός, βαθιά μοναχικός, αυτοκαταστροφικός. «Τον αγαπάω, τον μισώ, θέλω να τον σκοτώσω, θέλω να του μοιάσω» λέει σε μία στιγμή εξομολογητικής απογύμνωσης ο Ντέιβιντ. Μεγαλώνοντας χάθηκαν, για όλους τους γνωστούς λόγους: οικογένεια, δουλειά, υποχρεώσεις. Ζωή. Τώρα όμως, γύρω στα 40 επανασυνδέονται για να κάνουν ένα ταξίδι - κυριολεκτικά πίσω στις ρίζες τους. Η γιαγιά Ντόρι έφυγε από τη ζωή και τους άφησε ένα μικρό χρηματικό ποσό, μαζί με την ευχή της: να επιστρέψουν στην Πολωνία, να επισκεφτούν την μικρή πόλη που γεννήθηκε, το σπίτι που μεγάλωσε, το στρατόπεδο συγκέντρωσης που επιβίωσε. Και κάπως έτσι, αυτό το αταίριαστο ζευγάρι θα ενωθεί με ένα γκρουπ επίσης ανόμοιων Εβραίων τουριστών (δυο συνταξιούχους που βρήκαν το χρόνο να ταξιδέψουν, μία διαζευγμένη που προσπαθεί να ξεχάσει την προδοσία του πρώην, έναν Αφρικανό μετανάστη που νιώθει ενσυναίσθηση με τις γενοκτονίες αυτού του κόσμου - όπου κι όποτε αυτές συμβαίνουν) και με ξεναγό έναν μειλίχιο Βρετανό σπουδαστή, τον μόνο μη-Εβραίο, που όμως έχει ταχθεί στην μελέτη του Ολοκαυτώματος. Τι θα ανακαλύψουν; Γιατί συνήθως αυτά τα ταξίδια έχουν πάντα πυξίδα το αχαρτογράφητο μέσα σου, παρά το ταξιδιωτικό πακέτο του προορισμού σου.

Ο Τζέσι Αϊζενμπεργκ επιστρέφει πίσω από την κάμερα με ένα γλυκόπικρο buddy movie, ένα υπαρξιακό ταξίδι δρόμου, και τον Κίραν Κάλκιν σε σαρωτική ερμηνεία. Οχι, δεν είναι η τέλεια ταινία. Είναι ελαττωματική και broken, αλλά τίμια και συγκινητική. Οπως και οι ήρωές της. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+

loving vincent main

Ο Αγαπημένος σου Βίνσεντ (Loving Vincent) των Ντορότα Κομπιέλα και Χιου Γουέλτσμαν

1891, Αρλ, Νότια Γαλλία. Ενας χρόνος έχει περάσει από το θάνατο του ζωγράφου Βίνσεντ Βαν Γκογκ κι ο νεαρός Αρμάν, γιος του τοπικού ταχυδρόμου, αναλαμβάνει, αρχικά βαριεστημένα, να παραδώσει μία τελευταία επιστολή που είχε γράψει ο ψυχικά διαταραγμένος καλλιτέχνης στον αδελφό του, Θίο. Οταν πληροφορείται ότι κι ο Θίο πέθανε λίγο καιρό μετά το χαμό του αδελφού του, ο Αρμάν ακολουθεί το νήμα των πληροφοριών που τον οδηγεί στην Οβέρ-συρ-Ουάζ, την μικρή επαρχιακή πόλη που αυτοκτόνησε ο Βαν Γκογκ. Μιλώντας με τους κατοίκους που τον γνώριζαν, από την κόρη του πανδοχέα και τον γιατρό που είχε αναλάβει την ψυχιατρική του υποστήριξη, μέχρι τον βαρκάρη στο ποτάμι που ο Βαν Γκογκ ζωγράφιζε καθημερινά, μία ανατροπή των γεγονότων υποψιάζει ότι δεν ήταν αυτοκτονία. Ο Βαν Γκογκ πυροβολήθηκε από ένα μεθυσμένο πλουσιόπαιδο, αλλά πήρε το μυστικό μαζί του. Ποια είναι η αλήθεια;

Μία ταινία ζωγραφισμένη στο χέρι, μία κινηματογραφική ιμπρεσιονιστική υπόκλιση στο έργο του Βαν Γκογκ. Θα ήταν απόλυτο αριστούργημα αν το σενάριο είχε την ίδια ενέργεια και δύναμη για να ακολουθήσει τον πραγματικό θρίαμβο της φόρμας και της τεχνικής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

julieta 607

Julieta του Πέδρο Αλμοδόβαρ

Η Χουλιέτα ζει με την κόρη της, Αντία. Και οι δύο υποφέρουν σιωπηλά για την απώλεια του άνδρα της Χουλιέτα και πατέρα της Αντία, μερικές φορές όμως η θλίψη δεν φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά – τους απομακρύνει ακόμη περισσότερο. Oταν η Αντία κλείσει τα 18, θα εγκαταλείψει την μητέρα της χωρίς καμία εξήγηση και η Χουλιέτα, έκπληκτη και συντετριμμένη, θα ξεκινήσει να την αναζητά με κάθε δυνατό τρόπο. Το μόνο που θα ανακαλύψει είναι το πόσο λίγο γνωρίζει την ίδια της την κόρη...

Σε ένα από τα πιο ήσυχα μελο - δράματά του, ο Πέδρο Αλμοδόβαρ βυθίζεται στη θάλασσα της ανθρώπινης τραγωδίας αναζητώντας μαζί με την αρχετυπική ηρωίδα του το δικαίωμα στην ευτυχία. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix