Βενετία 2023: Ο Χρυσός Λέοντας στο «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου
Θρίαμβος! Ο Γιώργος Λάνθιμος κερδίζει το μεγάλο βραβείο του 80ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας! Διαβάστε αναλυτικά τα βραβεία!
Θρίαμβος! Ο Γιώργος Λάνθιμος κερδίζει το μεγάλο βραβείο του 80ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας! Διαβάστε αναλυτικά τα βραβεία!
Στην πρώτη του γυρισμένη στις ΗΠΑ ταινία, ο Μισέλ Φράνκο μένει πιστός στο γεμάτο υπόκωφη ένταση σινεμά που αγαπά.
Μεταφέροντας στην οθόνη την διατριβή της Ιζαμπελ Γουίλκερσον «Caste», η ΝτιΒερνέ παραδίδει ένα φιλόδοξο φιλμικό υβρίδιο που αν και δυνατό παραμένει προβληματικά άνισο.
Μια υπέροχη, ευαίσθητη, βαθιά ρομαντική και αφοπλιστικά αληθινή ταινία. Απλά ακαταμάχητη όπως και οι εξαιρετικοί πρωταγωνιστές της Γκιγιόμ Κανέ και Αλμπα Ρορβάχερ.
Το γεμάτο “Λαιστρυγόνες και κύκλωπες” ταξίδι ενός νεαρού αφρικανού προς την Ευρώπη, είναι γεμάτο συγκίνηση και απροσδόκητη ελπίδα. Και ίσως η καλύτερη ταινία του δημιουργού του.
Ενα δράμα για το προσφυγικό στα σύνορα Πολωνίας -Λευκορωσίας, που δεν αποφεύγει κάποιες παραφωνίες, μα που δεν διστάζει να γίνει όσο σκληρό ή δραματικό χρειάζεται για να ξυπνήσει συνειδήσεις.
Mε το «Καλοκαίρι της Κάρμεν» να κάνει την μεγάλη του πρεμιέρα σε λίγες ώρες στο 80ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, μιλήσαμε με τον δημιουργό για τις επιτυχίες του ελληνικού σινεμά, τη γλυκιά παραζάλη των ξένων φεστιβάλ, αλλά και τη σημασία ευφάνταστης διανομής για το μέλλον μιας ελληνικής ταινίας.
Και ταυτόχρονα μια παιχνιδιάρικη, φιλοσοφική και κατά στιγμές τρομακτική αφήγηση, που βρίσκει τον σκηνοθέτη σε μεγάλα κέφια και φόρμα.
Η Χριστίνα Μπίθα μάς στέλνει καρτ ποστάλ από την τετραήμερη επίσκεψή της στο πιο κουλ -και πιο παλιό- κινηματογραφικό φεστιβάλ του κόσμου.
Διαδηλωτές βρέθηκαν στο κόκκινο χαλί της πρεμιέρας της νέας ταινία του Γούντι Αλεν στο 80ό Φεστιβάλ της Βενετίας, μοιράζοντας φυλλάδια που έγραφαν το φεστιβάλ να «σβήσει τα φώτα της δημοσιότητας των βιαστών».
Η οποία, εντούτοις, παραμένει διασκεδαστική, χαριτωμένη και φιλική προς τον θεατή.
Ελεγειακή και απρόσμενα έντονη, η νέα ταινία του Ιάπωνα, μετά το θρίαμβο του «Drive My Car» απαιτεί την εμπιστοσύνη του θεατή μέχρι να αποκαλύψει το θαυμαστό της πρόσωπο.
Μια ταινία που ακόμη κι αν δεν είναι κακή, δεν έχει κανέναν λόγο ύπαρξης και ούτε καν μια ηρωίδα που η διαδρομή της να σε ενδιαφέρει.
Γιατί γύρισε ταινία στα γαλλικά; Γιατί τον απασχολούν τα «Παιχνίδια της Τύχης»; Θα επιστρέψει στην Νέα Υόρκη; Ο Γούντι Αλεν παρών στην αίθουσα Τύπου της Βενετίας.
Ο Αλμπέρτο Μπαρμπέρα αναφέρθηκε στην δύσκολη απόφαση να προσθέσει τις νέες ταινίες των αμφιλεγόμενων αυτών σκηνοθετών στο πρόγραμμα του φεστιβάλ, λέγοντας πως περίμενε αντιδράσεις και προσβολές από τον κόσμο.
Ο Ντέιβιντ Φίντσερ ακολουθεί εμμονικά όλους τους σωστούς κανόνες προς την επιτυχία. Ακριβώς όπως και ο δολοφονικός πρωταγωνιστής του.
Πάντα γοητευτικός να τον ακούς, ο Φίντσερ εξήγησε στη συνέντευξη Τύπου της Βενετίας πώς κατασκεύασε τον χιτσκοκικό «Killer» του.
Εξαιρετικά όμορφης αισθητικής αλλά και μάλλον χαμένο μέσα στο πλήθος των αναφορών του, το «Theory of Everything» είναι μια ενθουσιώδης αλλά ασύνδετη σύγχρονη ποπ ταινία κρυμμένη πίσω από τη ρετρό επιφάνειά της.
Και για λογαριασμό του Γέρζι Σκολιμόφσκι που συνυπογράφει το σενάριο αυτής της θλιβερά κακόγουστης φάρσας.
Η καλλιγραφική βιογραφία του Λέοναρντ Μπερνστάιν, χτυπά τα σωστά πλήκτρα, αλλά η μουσική που βγάζει είναι άψυχη και αδιάφορη.