Το τρίτο remake της διαχρονικής και αξεπέραστης ιστορίας ενός καταδικασμένου έρωτα στον λαμπερό κόσμο του θεάματος αποκαλύπτει το σκηνοθετικό ταλέντο του Μπράντλεϊ Κούπερ και –κυρίως- επανασυστήνει θριαμβευτικά τη Lady Gaga ως κινηματογραφική πρωταγωνίστρια.
48 χρόνια μετά τα γυρίσματά του, το κύκνειο άσμα του Ορσον Γουέλς παραδίδεται στην ιστορία (και το Netflix) περισσότερο σαν μια συλλογή από θραύσματα που δεν ενώνονται ούτε από το αποσπασματικό δέος που αισθάνεσαι για την ιστορική του σημασία.
Η νέα ταινία μικρού μήκους του Ελληνα σκηνοθέτη που διαγωνίζεται στους Ορίζοντες του 75ου Φεστιβάλ Βενετίας κάνει μια προσωπική ιστορία να μοιάζει με τον καθρέφτη μιας Αθήνας που φλέγεται.
Μία παραμορφωμένη καυστική ματιά στην ιστορία της βρετανικής βασιλείας. Μία σαρκαστική διατριβή στη γυναικεία ψυχοσύνθεση. Aυτή είναι η πρώτη κωμωδία εποχής του Γιώργου Λάνθιμου. Και του πάει πολύ.
H νέα ταινία του Ρικ Αλβερσον φέρνει αέρα «περιέργειας» αλλά και «αποτυχίας» στο Διαγωνιστικό Τμήμα της 75ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.
Στη συνέντευξη Τύπου του «The Favourite» ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε για όλα: από το #metoo κίνημα και τη θέση των γυναικών στις ταινίες του, μέχρι το αν είναι πιθανή η επιστροφή του στην Ελλάδα και το εγχώριο σινεμά. Το Flix ήταν εκεί.
Λίγο πριν κάνει την πρεμιέρα της στο 75o Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, η τελευταία ταινία του Ορσον Γουέλς έχει το πρώτο της τρέιλερ, 42 χρόνια μετά το ξεκίνημα το γυρισμάτων της, και 35 χρόνια μετά τον θάνατό του.
Ο Ράιαν Γκόσλινγκ απαρνήθηκε κάθε πατριωτισμό ή ηρωισμό στη συνέντευξη Τύπου του «First Man» στη Βενετία. «Αν κάτι ήθελε ο Νιλ Αρμστρονγκ ήταν να σπάσει τα όρια της γνώσης. Κι αυτό δεν έχει σύνορα, εθνικότητες, σημαίες...» Διαβάστε αναλυτικά τι είπε.
Από τη θέση του Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής του 75ου Φεστιβάλ Βενετίας, ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο μονοπώλησε με το θέμα της εκπροσώπησης των γυναικών στον κόσμο του σινεμά.
Μία οικογένεια σε κρίση βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας ταινίας του Μεξικανού σκηνοθέτη, ο οποίος επιστρέφει πίσω από την κάμερα έπειτα από έξι χρόνια και διεκδικεί τον Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Βενετίας.
Ο Ντέιμιαν Σαζέλ κινηματογραφεί το πρώτο ανθρώπινο βήμα στο φεγγάρι σαν μια εμμονική διαδρομή προς το άγνωστο, διευρύνοντας μαζί με τους ορίζοντες της ανθρωπότητας και την κινηματογραφική του γλώσσα, χωρίς να φτάνει στο απόγειο των δυνατοτήτων του.