Βενετία 2018: Στο «Κατώφλι της Αιωνιότητας» όλα είναι Γουίλεμ Νταφόε

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 03 SEP 2018

Προσπαθώντας να κατανοήσει πλήρως την έκταση του καλλιτεχνικού βάρους του Βίνσεντ Βαν Γκογκ, το νέο φιλμ του Τζούλιαν Σνάμπελ μπορεί να μην φαίνεται όσο καινοτόμο ήταν το «Σκάφανδρο και η Πεταλούδα», φέρει όμως την ισχυρή ερμηνεία του Γουίλεμ Νταφόε η οποία είναι ικανή να παρασύρει τον θεατή.

Βενετία 2018: Οταν ο Ρομπέρτο Μινερβίνι αναρωτιέται «What You Gonna Do When the World’s on Fire?»

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 03 SEP 2018

Ο Ιταλός που με βάση τις ΗΠΑ δοκιμάζει τις ανοχές του φιξιόν στην απόλυτη σύγκρουσή της με την τεκμηρίωση, διεκδικεί το Χρυσό Λέοντα με μια ταινία που κοιτάζει βαθιά σε μια χώρα χτισμένη στο διαφυλετικό μίσος.

Βενετία 2018: Ο Λάζλο Νέμες του «Sunset» δεν είναι ο Λάζλο Νέμες του «Γιου του Σαούλ»

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 03 SEP 2018

Ολα όσα έκαναν το «Γιο του Σαούλ» μια από τις πιο συγκλονιστικές κινηματογραφικές εμπειρίες των τελευταίων χρόνων, κάνουν τη νέα ταινία του Ούγγρου Λάζλο Νέμες μια διάφανη αποτυχία.

Βενετία 2018 | Η 75η Μόστρα με το βλέμμα του Flix | Μέρα 5η

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 03 SEP 2018

Η ομάδα του Flix στη Βενετία επιλέγει όλα όσα ξεχώρισαν τo Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου, στην πέμπτη (και πρώτη γνήσια καλοκαιρινή) ημέρα του 75ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.

Βενετία 2018: O Ζακ Οντιάρ κατασκευάζει ένα 5άστερο (αντι)γουέστερν με το «Sisters Brothers»

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 03 SEP 2018

Αποδεικνύοντας ότι δεν είναι τυχαία ένας από τους μεγαλύτερους Eυρωπαίους σκηνοθέτες, ο Γάλλος δημιουργός στην πρώτη αγγλόφωνη all-star cast ταινία του κερδίζει όλα τα στοιχήματα. Και της εμπορικότητας, και της σοφής, σκεπτόμενης παραβολής.

Βενετία 2018: To χρώμα της επίσημης πρεμιέρας του «Suspiria» ήταν το... profondo rosso

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 02 SEP 2018

Το κόκκινο χαλί του Palazzo del Cinema βάφτηκε ακόμα πιο κόκκινο όταν το πάτησαν, ντυμένοι σε profondo rosso, ο Λούκα Γκουαντανίνο, η Τίλντα Σουίντον και η Ντακότα Τζάκσον, στην επίσημη πρεμιέρα του «Suspiria». Aπολαύστε φωτογραφίες.

Βενετία 2018: Στο «Αδελφικοί Εχθροί» του Νταβίντ Ελοφέν η τραγωδία οπλοφορεί

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 01 SEP 2018

Μια αστυνομική περιπέτεια που παίρνει τις διαστάσεις τραγωδίας στο φιλμ του Νταβίντ Ελοφέν που μετά το «Μακριά από τους Ανθρώπους» επιστρέφει με αξιώσεις μεγάλου βραβείου στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Βενετίας.

Βενετία 2018: Αν και χωρίς εκπλήξεις, το «Peterloo» σίγουρα δεν είναι το Βατερλώ του Μάικ Λι

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 01 SEP 2018

Επιμένοντας στην κοινωνική ματιά που τον καθιέρωσε, ο Μάικ Λι ανεβάζει στο «Peterloo» τους τόνους και το επίπεδο της παραγωγής, όμως παρουσιάζει τελικά μια ταινία ικανή αλλά και ασφαλή μέσα στις χαρακτηριστικές, κινηματογραφικές του δυνάμεις.

Βενετία 2018: H Tίλντα Σουίντον, ο Λούκα Γκουαντανίνο και η πιο καλοστημένη φάρσα του «Suspiria»

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 01 SEP 2018

Επιχειρώντας να μεγάλωσουν τη μυθολογία της ταινίας, σκηνοθέτης και μούσα τρολάρισαν τους δημοσιογράφους στη συνέντευξη Τύπου του «Suspiria» που μόλις ολοκληρώθηκε.

Βενετία 2018: «Ολοι οι καλοί χωράνε» απαντούν οι αδελφοί Κοέν στην επίθεση στο Netflix

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 01 SEP 2018

Στη επίσημη συνέντευξη Τύπου του «The Ballad of Buster Scruggs» οι αδελφοί Κοέν υπερασπίζονται το Netflix και την υποστήριξή του στους σκηνοθέτες που δεν βρίσκουν εύκολα χρηματοδοτηση από τα κινηματογραφικά στούντιο.

Βενετία 2018: Στο «Doubles Vies», ο Ολιβιέ Ασαγιάς απλά επιχειρηματολογεί με στόμφο και αφέλεια

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ / 01 SEP 2018

Αδιαφορώντας παντελώς για τις διπλές ζωές των ηρώων του, ο Ολιβιέ Ασαγιάς ουσιαστικά παραδίδει με το «Doubles Vies» μια ταινία ψυχρή, βαρετή και άκρως απαρχαιωμένη, μπερδεύοντας την επιχειρηματολογία με την ανέμπνευστη έκθεση ιδεών.

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.