Βενετία 2018

Βενετία 2018: Στο «Dragged Across Concrete», ο Μελ Γκίμπσον κι ο Βινς Βον παραδίδουν μια ταινία «φονικό όπλο» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: Στο «Dragged Across Concrete», ο Μελ Γκίμπσον κι ο Βινς Βον παραδίδουν μια ταινία «φονικό όπλο»

Ορίζοντας ακόμη πιο ξεκάθαρα το κινηματογραφικό του σύμπαν, στην τρίτη του σκηνοθετική δουλειά, ο Σ. Κρεγκ Ζάλερ κάνει ένα φιλμ απολαυστικό, ενοχλητικό, μα στιβαρό και σκληρό σαν τσιμέντο.

Βενετία 2018: Στο «Κατώφλι της Αιωνιότητας» όλα είναι Γουίλεμ Νταφόε Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: Στο «Κατώφλι της Αιωνιότητας» όλα είναι Γουίλεμ Νταφόε

Προσπαθώντας να κατανοήσει πλήρως την έκταση του καλλιτεχνικού βάρους του Βίνσεντ Βαν Γκογκ, το νέο φιλμ του Τζούλιαν Σνάμπελ μπορεί να μην φαίνεται όσο καινοτόμο ήταν το «Σκάφανδρο και η Πεταλούδα», φέρει όμως την ισχυρή ερμηνεία του Γουίλεμ Νταφόε η οποία είναι ικανή να παρασύρει τον θεατή.

Βενετία 2018: Οταν ο Ρομπέρτο Μινερβίνι αναρωτιέται «What You Gonna Do When the World’s on Fire?» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: Οταν ο Ρομπέρτο Μινερβίνι αναρωτιέται «What You Gonna Do When the World’s on Fire?»

Ο Ιταλός που με βάση τις ΗΠΑ δοκιμάζει τις ανοχές του φιξιόν στην απόλυτη σύγκρουσή της με την τεκμηρίωση, διεκδικεί το Χρυσό Λέοντα με μια ταινία που κοιτάζει βαθιά σε μια χώρα χτισμένη στο διαφυλετικό μίσος.

Βενετία 2018: Ο Λάζλο Νέμες του «Sunset» δεν είναι ο Λάζλο Νέμες του «Γιου του Σαούλ» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: Ο Λάζλο Νέμες του «Sunset» δεν είναι ο Λάζλο Νέμες του «Γιου του Σαούλ»

Ολα όσα έκαναν το «Γιο του Σαούλ» μια από τις πιο συγκλονιστικές κινηματογραφικές εμπειρίες των τελευταίων χρόνων, κάνουν τη νέα ταινία του Ούγγρου Λάζλο Νέμες μια διάφανη αποτυχία.

Βενετία 2018: O Ζακ Οντιάρ κατασκευάζει ένα 5άστερο (αντι)γουέστερν με το «Sisters Brothers» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: O Ζακ Οντιάρ κατασκευάζει ένα 5άστερο (αντι)γουέστερν με το «Sisters Brothers»

Αποδεικνύοντας ότι δεν είναι τυχαία ένας από τους μεγαλύτερους Eυρωπαίους σκηνοθέτες, ο Γάλλος δημιουργός στην πρώτη αγγλόφωνη all-star cast ταινία του κερδίζει όλα τα στοιχήματα. Και της εμπορικότητας, και της σοφής, σκεπτόμενης παραβολής.

Βενετία 2018: To χρώμα της επίσημης πρεμιέρας του «Suspiria» ήταν το... profondo rosso Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: To χρώμα της επίσημης πρεμιέρας του «Suspiria» ήταν το... profondo rosso

Το κόκκινο χαλί του Palazzo del Cinema βάφτηκε ακόμα πιο κόκκινο όταν το πάτησαν, ντυμένοι σε profondo rosso, ο Λούκα Γκουαντανίνο, η Τίλντα Σουίντον και η Ντακότα Τζάκσον, στην επίσημη πρεμιέρα του «Suspiria». Aπολαύστε φωτογραφίες.

Βενετία 2018: Στο «Αδελφικοί Εχθροί» του Νταβίντ Ελοφέν η τραγωδία οπλοφορεί Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: Στο «Αδελφικοί Εχθροί» του Νταβίντ Ελοφέν η τραγωδία οπλοφορεί

Μια αστυνομική περιπέτεια που παίρνει τις διαστάσεις τραγωδίας στο φιλμ του Νταβίντ Ελοφέν που μετά το «Μακριά από τους Ανθρώπους» επιστρέφει με αξιώσεις μεγάλου βραβείου στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Βενετίας.

Βενετία 2018: Αν και χωρίς εκπλήξεις, το «Peterloo» σίγουρα δεν είναι το Βατερλώ του Μάικ Λι Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: Αν και χωρίς εκπλήξεις, το «Peterloo» σίγουρα δεν είναι το Βατερλώ του Μάικ Λι

Επιμένοντας στην κοινωνική ματιά που τον καθιέρωσε, ο Μάικ Λι ανεβάζει στο «Peterloo» τους τόνους και το επίπεδο της παραγωγής, όμως παρουσιάζει τελικά μια ταινία ικανή αλλά και ασφαλή μέσα στις χαρακτηριστικές, κινηματογραφικές του δυνάμεις.

Βενετία 2018: H Tίλντα Σουίντον, ο Λούκα Γκουαντανίνο και η πιο καλοστημένη φάρσα του «Suspiria» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: H Tίλντα Σουίντον, ο Λούκα Γκουαντανίνο και η πιο καλοστημένη φάρσα του «Suspiria»

Επιχειρώντας να μεγάλωσουν τη μυθολογία της ταινίας, σκηνοθέτης και μούσα τρολάρισαν τους δημοσιογράφους στη συνέντευξη Τύπου του «Suspiria» που μόλις ολοκληρώθηκε.

Βενετία 2018: «Ολοι οι καλοί χωράνε» απαντούν οι αδελφοί Κοέν στην επίθεση στο Netflix Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: «Ολοι οι καλοί χωράνε» απαντούν οι αδελφοί Κοέν στην επίθεση στο Netflix

Στη επίσημη συνέντευξη Τύπου του «The Ballad of Buster Scruggs» οι αδελφοί Κοέν υπερασπίζονται το Netflix και την υποστήριξή του στους σκηνοθέτες που δεν βρίσκουν εύκολα χρηματοδοτηση από τα κινηματογραφικά στούντιο.

Βενετία 2018: Στο «Doubles Vies», ο Ολιβιέ Ασαγιάς απλά επιχειρηματολογεί με στόμφο και αφέλεια Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2018: Στο «Doubles Vies», ο Ολιβιέ Ασαγιάς απλά επιχειρηματολογεί με στόμφο και αφέλεια

Αδιαφορώντας παντελώς για τις διπλές ζωές των ηρώων του, ο Ολιβιέ Ασαγιάς ουσιαστικά παραδίδει με το «Doubles Vies» μια ταινία ψυχρή, βαρετή και άκρως απαρχαιωμένη, μπερδεύοντας την επιχειρηματολογία με την ανέμπνευστη έκθεση ιδεών.