Buzz

Η διαφήμιση της Pepsi που κόπηκε προκαλώντας πανδαιμόνιο και οργή στα κοινωνικά δίκτυα

στα 10

Μερικές ώρες έμεινε στον αέρα η νέα διαφήμιση της Pepsi έπειτα από έντονες αντιδράσεις για τον τρόπο με τον οποίο εμπορευματοποιεί τις διαδηλώσεις διαμαρτυρίας και την αστυνομική βία.

Η διαφήμιση της Pepsi που κόπηκε προκαλώντας πανδαιμόνιο και οργή στα κοινωνικά δίκτυα

Update 09.04: Δείτε στο τέλος του κειμένου την «απάντηση» του Saturday Night Live στο σποτ της Pepsi, σ' ένα ανεπανάληπτο «γύρισμα παρασκηνίων».

Η διαφήμιση που μπορείτε να δείτε παρακάτω και η οποία γυρίστηκε στην Ταϊλάνδη παρουσιάζει μια ομάδα νέων που διαδηλώνει στο δρόμο μιας πόλης και τρεις ήρωες που αποφασίζουν να γίνουν ένα με το πλήθος ενώνοντας τις φωνές τους για την ειρήνη και την ενότητα.

Ανάμεσά στους τρεις πρωταγωνιστές της διαφημιστικής ταινίας είναι και η Κένταλ Τζένερ η οποία φεύγει από μια φωτογράφηση μόδας και εισβάλλει στη διαδήλωση, Οταν το πλήθος φτάσει μπροστά στον τοίχο των αστυνομικών δυνάμεων, η Τζένερ ξεχωρίζει από το πλήθος και προσφέρει μια Pepsi σε έναν αστυνομικό μέσα σε μια ομοβροντία χειροκροτημάτων και επευφημιών για το μήνυμα της ενότητας.

Δείτε ακόμη: H «βαριά συνείδηση» του Κεν Λόουτς για τη διαφήμιση του McDonald's που σκηνοθέτησε στα 90s

Pepsi

Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες και οργισμένες από ανθρώπους που θεώρησαν πως η διαφήμιση και εμπορευματοποιεί αλλά και κάνει το θέμα των διαδηλώσεων να μοιάζει ευτελές, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί με αφελή τρόπο να συμμετάσχει στην πολύ σοβαρή συζήτηση της αστυνομικής βίας στην Αμερική αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο.

Η κόρη του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, Μπέρνις, πόσταρε στο λογαριασμό της στο Twitter μια φωτογράφια του πατέρα της μπροστά στις αστυνομικές δυνάμεις με το ειρωνικό σχόλιο «Αν μόνο ο μπαμπάς ήξερε τη δύναμη της Pepsi».

Η επίμαχη διαφήμιση κατέβηκε με την Pepsi να δηλώνει τα εξής σε επίσημη ανακοίνωσή της:

«Η Pepsi προσπαθούσε να προβάλλει ένα παγκόσμιο μήνυμα ενότητας, ειρήνης και κατανόησης. Προφανώς χάσαμε το όριο και απολογούμαστε γι' αυτό. Δεν είχαμε καμία πρόθεση να ευτελίσουμε ένα σοβαρό θέμα. Αφαιρούμε το περιεχόμενο και σταματούμε οποιαδήποτε προβολή του.»


Δείτε ακόμη

Update 09.04: Δείτε παρακάτω την «απάντηση» του Saturday Night Live στο σποτ της Pepsi, σ' ένα ανεπανάληπτο «γύρισμα παρασκηνίων».