Ξεχάστε με συνοπτικές διαδικασίες κάθε άλλο υποψήφιο στην κατηγορία του Β' Ανδρικού Ρόλου. Το Οσκαρ ανήκει δικαιωματικά, με standing ovation και με απεριόριστο θαυμασμό στην τέχνη ενός - έστω κι απροσδόκητα - σπουδαίου ηθοποιού που ακούει στο όνομα Τζάρεντ Λέτο - ως Ρέιγιον στο «Dallas Buyers Club» του Ζαν-Μαρκ Βαλέ.
Η ερμηνεία του είναι υποδειγματική για το τι σημαίνει να παίζεις κάτι τόσο ριψοκίνδυνο, κάτι που θα μπορούσε να γίνει από καρικατούρα μέχρι αναμάσημα διδακτισμο, κάτι που θα μπορούσε να κατηγορηθεί για εύκολο εντυπωσιασμό και να το μετατρέπεις σε μια αστείρευτα γενναιόδωρη, βαθιά ανθρώπινη και πηγαία συγκινητική ερμηνεία - που φυσικά δεν στηρίζεται μόνο στα 12 κιλά που χρειάστηκε να χάσει.
Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Dallas Buyers Club».
O Λέτο εξαφανίζει από προσώπου... Οσκαρ τον εκπληκτικό Τζόνα Χιλ (στη δεύτερη υποψηφιότητά του μετά το «Moneyball») στον «Λύκο της Wall Street», τον απολαυστικό Μπράντλεϊ Κούπερ (στη δεύτερη υποψηφιότητά του μετά την περσινή στον Α' Ρόλο για το «Silver Linings Playbook») στον «Οδηγό Διαπλοκής», τον σαρωτικό Μπαρχάντ Αμπντί (σε ένα από τα ντεμπούτα της χρονιάς) στο «Captain Phillips» και τον εκρηκτικό αν και κομματάκι υπερβολικό Μάικλ Φασμπέντερ (στην πρώτη του υποψηφιότητα για Οσκαρ) στο «12 Χρόνια Σκλάβος».
Και διπλά δυστυχώς, ο Λέτο θα ήταν και πάλι φαβορί ακόμη και αν στην κατηγορία υπήρχε (σε ένα ιστορικό λάθος) ο Τζέιμς Γκαντολφίνι για το «Enough Said» ή οι - εντάξει δεν χώρεσαν - Τζέικ Τζίλενχαλ (τι υπέροχος ρόλος) στο «Prisoners», Ντάνιελ Μπρουλ στο «Rush» ή ακόμη και ο ο Τζέιμς Φράνκο για το «Spring Breakers» του Χάρμονι Κορίν.
Ο Τζάρεντ Λέτο έχει δηλώσει πως η ερμηνεία του βασίστηκε σε συναντήσεις που είχε με τρανσέξουαλ, κατά τη διάρκεια του χτισίματος του ρόλου του: «Οταν είσαι τρανσέξουαλ, γίνεσαι αυτόματα ένας ανακριτής. Αναζητάς το ποιος είσαι, ποιος ονειρεύσεαι να γίνεις. Οπότε έχεις κάτα κάποιο τρόπο κάτι κοινό με έναν ηθοποιό ή έναν συγγραφέα ή έναν παραγωγό, όχι; Αναζητάς μια ταυτότητα. Φαντάζομαι πως αναζητάς την ιστορία της ζωής σου. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για το ρόλο μιλήσαμε για διάφορα πράγματα, από τη φωνή - και όχι μόνο τη διάλεκτο - αλλά και τον τόνο, τον ρυθμό. Μιλήσαμε για τα κλασικά λάθη που κάνουν οι άνθρωποι. Μιλήσαμε για το πως είναι να περπατάς σε τακούνια. Και σίγουρα όλο αυτό με έκανε να σεβαστώ απεριόριστα τους ανθρώπους που επιλέγουν να ζήσουν τη ζωή τους όπως την ονειρεύονται, όχι απαραίτητα με τον τρόπο που αυτή τους δόθηκε.»
Δείτε παρακάτω ένα βίντεο με τον Τζάρεντ Λέτο να εξηγεί πως έγινε... Ρέιγιον:
Περισσότερες προβλέψεις:
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Καλύτερη Σκηνοθεσία
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Καλύτερη Φωτογραφία
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Καλύτερο Ντοκιμαντέρ
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Πρωτότυπο Σενάριο
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Διασκευασμένο Σενάριο
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Καλύτερο Μοντάζ
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Καλύτερη Ξενόγλωσση Ταινία
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Καλύτερη Μουσική
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Καλύτερo Τραγούδι
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Καλύτερο Μέικ-Απ και Κομμώσεις
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Καλλιτεχνική Διεύθυνση και Κοστούμια
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Οπτικά Εφέ
- Oscars 2014 / Οι προβλέψεις του Flix: Μοντάζ και Μιξάζ Ηχου
Tags: OSCARS 2014