Φεστιβάλ / Βραβεία

Πρώτο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Εναλλακτικής Χρηματοδότησης / Οι Ταινίες: «Σαν τη Μύγα μες στο Γάλα» του Ευάγγελου Βλαχάκη

στα 10

Καθημερινά μέχρι και τις 12 Οκτωβρίου όπου ξεκινάει το διήμερο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Εναλλακτικής Χρηματοδότησης στο Ε,Δ,Ω,, το Flix θα παρουσιάζει τα υποψήφια πρότζεκτς που θα προσπαθήσουν να σας πείσουν να υποστηρίξετε την παραγωγή τους.

Flix Team
Πρώτο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Εναλλακτικής Χρηματοδότησης / Οι Ταινίες: «Σαν τη Μύγα μες στο Γάλα» του Ευάγγελου Βλαχάκη

Το Σάββατο. 12 και την Κυριακή 13 Οκτωβρίου θα λάβει χώρα το 1ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Εναλλακτικής Χρηματοδότησης, «Πάρε- Δώσε» στο E.Δ.Ω., που συνδιοργανώνουν το Groopio και το Flix, φέρνοντας το ελληνικό σινεμά πιο κοντά στην εποχή του crowdfunding ως το νέο θαυμαστό τρόπο να κάνεις ταινίες.

Για δύο ημέρες, νέοι δημιουργοί θα προσπαθήσουν να σας πείσουν να στηρίξετε το πρότζεκτ τους, ενώ ένας από αυτούς θα αναδειχθεί νικητής του Φεστιβάλ συγκεντρώνοντας στον λογαριασμό του όλα τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από όλα τα πρότζεκτ που θα συμμετάσχουν.

Μάθετε περισσότερα για το 1ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Εναλλακτικής Χρηματοδότησης και όλα όσα θα συμβούν το διήμερο 12 και 13 Οκτωβρίου στο Ε.Δ.Ω.

Από σήμερα και κάθε μέρα το Flix θα παρουσιάζει τα πρότζεκτ που θα συμμετάσχουν στο «Πάρε - Δώσε» της 12ης και 13ης Οκτωβρίου. Σήμερα ο Ευάγγελος Βλαχάκης μας συστήνει το μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ «Σαν τη Μύγα μες στο Γάλα».

2

Το ντοκιμαντερ με τιτλο «Σαν τη Μυγα μες στο Γαλα» που ξεκινησε να γυριζεται το 1995 στην Αθηνα, βρισκεται λιγο πριν την τελικη του φάση. Εχει ως θεμα την παρουσιαση μουσικων γκρουπ που δημιουργουν στην Ελλαδα επιλεγοντας αγγλοφωνο στιχο. Ομως δε σταματά εκει...και οι λόγοι είναι προφανείς, καθως τιποτα δεν είναι πια ίδιο στη χωρα μας, απο εκέινη την εποχή. Η συνθηκες παραγωγης μουσικης απο τις νεοτερες γενιες εχουν σιγουρα βελτιωθει λογω των εξελιξεων στη μουσικη τεχνολογια, αλλα αυτο που μας ενδιαφει να αναδείξουμε ειναι η "ψυχή" της καλλιτεχνικής δημιουργίας, που στο συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ συμβαδίζει με τις μουσικες επιλογές μας, οπως μας επηρέασαν και διαμορφωσαν το γουστο μας και την αισθητική μας. Καποια απο τα γκρουπ που συμμετεχουν ειναι οι Bokomolech, Closer, Ache in Silence, Oh my garden, Dirty Thoughts, Terminal Curve, This Fluid, Earthbound, Διάφανα Κρίνα και σχολιαζουν οι Μακης Μηλατος, Πετρος Κουτσουμπας, Βλασης Ερημακης, Steve Albini κ.α.

Πέρασαν σχεδόν 20 χρόνια από την ημέρα που γυρίσαμε τη πρώτη μπομπίνα φιλμ για αυτό το ντοκιμαντέρ. Πολλά γεγονότα δεν ευνόησαν την ολοκληρωσή του στην εποχή του κι έτσι το 2013 αποκτά ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω των πολύτιμων ντοκουμέντων που έχουν καταγραφεί τη δεκαετία του 90 από μια ανεξάρτητη μουσική σκηνή που βρισκόταν τότε σε αναζήτηση μιας καλύτερης τύχης. Οι εικόνες μας στοιχειώθηκαν μαζί με τα ονειρά μας, για μια αναγνώριση της αξίας αυτής της μουσικής, όπως εκφράστηκε από πληθώρα ταλαντούχων νέων μουσικών, που δεν είχαμε δυστυχώς τη δυνατότητα να καταγράψουμε στην ώρα τους.Το τέλος των ψευδαισθήσεων της της νέας χιλιετίας, μας βρήκε να αναζητούμε την πολυπόθητη καταξίωση των δημιουργικών μας μέσων και μας έδωσε το έναυσμα για να επαναπροσδιορίσουμε κάθε καλλιτεχνική μας πράξη, στην προκειμένη περίπτωση τη δημιουργία ενός οπτικοακουστικού έργου. Έτσι μέσα στα πλαίσια των νέων δεδομένων ακολουθούμε τις εξελίξεις στον κοινωνιολογικό αλλά και στον τεχνολογικό τομέα και συνεχίζουμε απτόητοι τη διαδικασία για την ολοκλήρωση του ντοκιμαντέρ.

Το τέλος του φιλμ ως υλικού καταγραφής σημαίνει μια μεγάλη «στροφή» στη δημιουργία οπτικοακουστικών έργων που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε. Έτσι με "όπλο" την ψηφιακή κάμερα θα επιχειρήσουμε να καταγράψουμε τη σημερινή κατάσταση όλων των πρωταγωνιστών αυτής της ταινίας. Μέσα από την αλληλοτροφοδότησή μας ευελπιστούμε να ανακαλύψουμε νέες σχέσεις με το ήδη υπάρχον υλικό της ταινίας και να το εμπλουτίσουμε κατάλληλα, ώστε να αποκαλυφθούν όλα τα στοιχεία εκείνα που θα το κάνουν συναρπαστικό για όλους μας. Αυτό τεχνικά σημαίνει οτι θα πρέπει να ψηφιοποιηθούν εκατοντάδες μέτρα φιλμ 16μμ και να συνδυαστούν οι εικόνες και οι ήχοι με το νέο υλικό που θα προκύψει στη μονταζιέρα. Το μεγαλύτερο μέρος του κόστους που επιζητά να καλύψει αυτή η καμπάνια, αφορά την μετατροπή του φιλμ σε ψηφιακά αρχεία (τελεσινέ).


Μάθετε περισσότερα για το «Σαν τη Μύγα μες στο Γάλα» και το δημιουργό της στην επίσημη σελίδα του στο Groopio.com.

Διαβάστε ακόμη: