Με 17 υποψηφιότητες, οι «Αμαρτωλοί» του Ράιαν Κούγκλερ παίρνουν το αίμα τους του πίσω στις υποψηφιότητες των βραβείων του Critics Choice Association (CCA), για όλα τα βραβεία που δεν πήραν μέχρι στιγμής. Ακολουθεί αυτός που τα πήρε, δηλαδή ο Πολ Τόμας Αντερσον, με 14 υποψηφιότητες για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη» και ακολουθούν το «Frankenstein» και το «Hamnet» με 11. Προσθέστε εδώ και τη «Συναισθηματική Αξία» με 7 υποψηφιότητες για μια «πρόβα τζενεράλε» για τις ταινίες που θα πρωταγωνιστήσουν πλέον σίγουρα στα φετινά Οσκαρ.
Η απονομή των βραβείων των 31ων Critics Choice Awards θα γίνει την Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2026.
Best of 2025: Αναζητήστε στο ειδικό τμήμα του Flix τα αγαπημένα της χρονιάς από τους αγαπημένους της χρονιάς. Οι λίστες με τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς από Ευρώπη και Αμερική και όλα όσα αφήνει πίσω της η κινηματογραφική χρονιά που φτάνει στο τέλος της.
Καλύτερη Ταινία
- Βουγονία (Focus Features)
- Frankenstein (Netflix)
- Hamnet (Focus Features)
- Jay Kelly (Netflix)
- Marty Supreme (A24)
- Μια Μάχη Μετά την Αλλη (Warner Bros.)
- Συναισθηματική Αξία (Neon)
- Αμαρτωλοί (Warner Bros.)
- Train Dreams (Netflix)
- Wicked: Μέρος Δεύτερο (Universal Pictures)
Καλύτερη Σκηνοθεσία
- Πολ Τόμας Αντερσον για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
- Ράιαν Κούγκλερ για τους «Αμαρτωλούς»
- Γκιγιέρμο ντελ Τόρο για το «Frankenstein»
- Τζος Σάφντι για το «Marty Supreme»
- Γιοακίμ Τρίερ για τη «Συναισθηματική Αξία»
- Κλόε Ζάο για το «Hamnet»
Α' Αντρικός Ρόλος
- Τίμοθι Σαλαμέ για το «Marty Supreme»
- Λεονάρντο ΝτιΚάπριο για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
- Τζόελ Ετζερτον για το «Train Dreams»
- Ιθαν Χοκ για το «Blue Moon»
- Μάικλ Μπ. Τζόρνταν για τους «Αμαρτωλούς»
- Βάγκνερ Μούρα για τον «Μυστικό Πράκτορα»
Α' Γυναικείος Ρόλος
- Τζέσι Μπάκλεϊ για το «Hamnet»
- Ρόουζ Μπερν για το «Αν Είχα Πόδια Θα σε Κλωτσούσα»
- Τσέις Ινφίνιτι για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
- Ρενάτε Ράινσβε για τη «Συναισθηματική Αξία»
- Αμάντα Σέιφριντ για το «The Testament of Ann Lee»
- Εμα Στόουν για τη «Βουγονία»
B' Αντρικός Ρόλος
- Μπενίσιο Ντελ Τόρο για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
- Τζέικομπ Ελόρντι για το «Frankenstein»
- Πολ Μέσκαλ για το «Hamnet»
- Σον Πεν για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
- Ανταμ Σάντλερ για το «Jay Kelly»
- Στέλαν Σκάρσγκαρντ για τη «Συναισθηματική Αξία»
B' Γυναικείος Ρόλος
- Ελ Φάνινγκ για τη «Συναισθηματική Αξία»
- Αριάνα Γκράντε για το «Wicked: Μέρος Δεύτερο»
- Ινγκα Ιμπσντότερ Λιλεάας για τη «Συναισθηματική Αξία»
- Εϊμι Μάντιγκαν για το «Weapons»
- Γούνμι Μοσάκου για τους «Αμαρτωλούς»
- Τεγιάνα Τέιλορ για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
Πρωτότυπο Σενάριο
- Νόα Μπόμπκ και Εμιλι Μόρτιμερ για το «Jay Kelly»
- Ρόναλντ Μπρονστάιν και Τζος Σάφντι για το «Marty Supreme»
- Ράιαν Κούγκλερ για τους «Αμαρτωλούς»
- Ζακ Κρέγκερ για το «Weapons»
- Εβα Βίκτορ για το «Sorry, Baby»
- Εσκιλ Βογκτ και Γιοακίμ Τρίερ για τη «Συναισθηματική Αξία»
Διασκευασμένο Σενάριο
- Πολ Τόμας Αντερσον για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
- Κλιντ Μπέντλεϊ και Γκρεγκ Κουένταρ για το «Train Dreams»
- Παρκ Τσαν-γουκ, Λι Κιούνγκ-νι, Ντον Μακέλαρ, Τζάχιε Λι για το «Καμια Αλλη Επιλογή»
- Γκιγιέρμο ντελ Τόρο για το «Frankenstein»
- Γουίλ Τρέισι για τη «Βουγονία»
- Κλόε Ζάο και Μάγκι Ο'Φάρελ για το «Hamnet»
Πρωτοεμφανιζόμενη Ερμηνεία
- Εβερετ Μπλανκ για το «The Plague»
- Μάιλ Κέιτον για τους «Αμαρτωλούς»
- Κάρι Κρίστοφερ για το «Weapons»
- Σάνον Μαχίνα Γκόρμαν για το «Rental Family»
- Τζάκομπι Γιούπε για το «Hamnet»
- Νίνα Γιε στο «Left-Handed Girl»
Καλύτερο Κάστινγκ
- Νίνα Γκόλντ για το «Hamnet»
- Ντάγκλας Αϊμπελ και Νινα Γκολντ για το «Jay Kelly»
- Τζένιφερ Βεντίτι για το «Marty Supreme»
- Κασάντρα Κουλουκούντις για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
- Φρανσίν Μέισλερ για τους «Αμαρτωλούς»
- Τίφανι Λιτλ Κάνφιλντ και Μπέρναρντ Τέλσι για το «Wicked: Μέρος Δεύτερο»
Καλύτερη Κωμωδία
- The Ballad of Wallis Island
- Για Πάντα;
- Friendship
- Τρελές Σφαίρες
- Το Φοινικικό Σχέδιο
- Splitsville
Καλύτερο Animation
- Arco
- Elio
- In Your Dreams
- KPop Demon Hunters
- Little Amélie or the Character of Rain
- Ζωούπολη 2
Σκηνικά
- The Fantastic Four: First Steps
- Frankenstein
- Hamnet
- Marty Supreme
- Αμαρτωλοί
- Wicked: Μέρος Δεύτερο
Φωτογραφία
- Κλαούντιο Μιράντα για το «F1»
- Ντάν Λούστσεν για το «Frankenstein»
- Λούκας Ζαλ για το «Hamnet»
- Μάικλ Μπάουμαν για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
- Οτον Ντουράλντ Αρκαπάου για τους «Αμαρτωλούς»
- Αντόλφο Βελόζο για το «Train Dreams»
Κοστούμια
- Frankenstein
- Hamnet
- Hedda
- To Φιλί της Γυναίκας Αράχνης
- Αμαρτωλοί
- Wicked: Μέρος Δεύτερο
Μοντάζ
- Κερκ Μπάξτερ για το «A House of Dynamite»
- Στίβεν Μιριόνε για το «F1: Η Ταινία»
- Ρόναλντ Μπρονστάιν και Τζος Σάφντι για το «Marty Supreme»
- Αντι Γιούργκενσεν για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
- Βιριδιάνα Λίμπερμαν για το «The Perfect Neighbor»
- Μάικλ Π. Σόγιερ για τους «Αμαρτωλούς»
Κομμώσεις και Μακιγιάζ
- 28 Years Later
- Frankenstein
- Αμαρτωλοί
- The Smashing Machine
- Weapons
- Wicked: Μέρος Δεύτερο
Ηχος
- F1: H Ταινία
- Frankenstein
- Μια Μάχη Μετά την Αλλη
- Αμαρτωλοί
- Sirāt
- Warfare
Οπτικά Εφέ
- Avatar: Fire and Ash
- F1: Η Ταινία
- Frankenstein
- Επικίνδυνη Αποστολή: Η Έσχατη Τιμωρία
- Αμαρτωλοί
- Superman
Μουσική
- Χανς Τσίμερ για το «F1: Η Ταινία»
- Αλεξάντρ Ντεσπλά για το «Frankenstein»
- Μαξ Ρίχτερ για το «Hamnet»
- Ντανιέλ Λοπατίν για το «Marty Supreme»
- Τζόνι Γκρίνγουντ για το «Μια Μάχη Μετά την Αλλη»
- Λούντβιγκ Γκόρανσον για τους «Αμαρτωλούς»
Τραγούδι
- Drive, Εντ Σίραν, Τζον Μάγιερ και Μπλέικ Σλάτκιν για το «F1: Η Ταινία»
- Golden, Ετζαέ, Μαρκ Σόνενμπλικ, Ido, 24 και Teddy από το «KPop Demon Hunters»
- I Lied to You, Ράφαελ Σααντίκ και Λούντβιγκ Γκόρανσον για τους «Αμαρτωλούς»
- Clothed by the Sun, Ντάνιελ Μπλούμπεργκ από το «The Testament of Ann Lee»
- Train Dreams, Νικ Κέιβ και Μπράις Ντέσνερ από το «Train Dreams»
- The Girl in the Bubble, Στίβεν Σβάρτζ από το «Wicked: Μέρος Δεύτερο»
Ξενόγλωσση Ταινία
- Belén
- Ενα Απλό Ατύχημα
- Left-Handed Girl
- Καμία Αλλη Επιλογή
- Sirāt
Best of 2025: Αναζητήστε στο ειδικό τμήμα του Flix τα αγαπημένα της χρονιάς από τους αγαπημένους της χρονιάς. Οι λίστες με τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς από Ευρώπη και Αμερική και όλα όσα αφήνει πίσω της η κινηματογραφική χρονιά που φτάνει στο τέλος της.
